Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)"— Sunum transkripti:

1 17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK YILI MEZUNİYET TÖRENİ PROGRAMI 5 TEMMUZ 2017 ÇARŞAMBA BALGAT KAMPÜSÜ PROGRAM 17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi) 18.30 Mezunların Toplanması (Mimarlık Fakültesi Girişi) ve Tören Yürüyüşü 19.00 Açılış: Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı Açılış Konuşmaları Diplomaların Verilmesi Kep Atma DJ Performansı Eşliğinde Müzik Kapanış

2 MEZUN AİLELERİNİN KATILIMI
Üniversitemizin öğrenci sayısındaki artışa paralel olarak mezun olup diploma törenine katılacak öğrencilerimizin sayısı da her geçen yıl artmaktadır. Bu durum mezuniyet töreninin organizasyonunda mekânsal ve lojistik anlamda bazı sıkıntılara yol açabilmektedir. Bu nedenle tören sırasında oluşabilecek sorunları önlemek için mezunlarımızın davet edeceği konuk sayısı konusunda organizasyona yardımcı olmalarını ve mezun başına 4 konuktan fazla kişi getirmemelerini rica ediyoruz.

3 CÜBBE-KEP DAĞITIMI Mezuniyet Töreni’ne katılacak son sınıf öğrencileri ile Güz dönemi mezunlarının kep ve cübbeleri 08 Mayıs 2017 tarihinde Donatım Müdürlüğü tarafından bölüm/enstitü/yüksekokul sekreterliklerine öğrenci sayısı kadar teslim edilecektir. Öğrenciler, Mayıs 2017 tarihleri arasında bölüm/enstitü/yüksekokul sekreterliklerinden 50 TL. depozito ücreti karşılığında kep ve cübbelerini teslim alabilecek, Temmuz 2017 tarihleri arasında da aynı yere teslim ederek depozito ücretini geri alacaklardır. 28 Mayıs 2017 tarihinden sonra kep ve cübbe temin edilemeyeceğinden, yukarıda belirtilen tarihler arasında kep ve cübbesini almayan öğrenciler kesinlikle törene katılamayacaklardır.

4 FOTOĞRAF ÇEKİMİ Gerek tören öncesi kokteyl sırasında gerekse de tören yürüyüşü için toplanıldığında mezunlarımızın aileleri ve öğretim üyeleriyle birlikte fotoğrafları üniversitemiz fotoğrafçıları tarafından çekilecektir. Bu aşamada mezunlarımız ve yakınları kendi olanaklarıyla da fotoğraf çekimi yapabilirler. Ancak tören yürüyüşü sonrası, tören alanına girip herkes yerine oturduktan sonra, özellikle diplomaların verilmesi sırasında alanda düzenin bozulmaması ve karışıklık çıkmaması açısından fotoğraf ve video çekimleri yalnızca üniversitenin görevlileri tarafından yapılacak, bu fotoğraf ve videolardan oluşturulan DVD’leri mezunlarımız 14 Ağustos 2017 tarihinden itibaren Merkez Kampüs, Tanıtım ve Kurumsal İlişkiler Müdürlüğünden alabileceklerdir.

5 ULAŞIM Tören günü Balgat Kampüsü içine personel, mezun ve konukların araçları park yeri sıkıntısı nedeniyle alınamayacaktır. Bu nedenle törene özel araçlarıyla gelenler üniversite çevresindeki genel park yerlerini kullanabilirler. Ayrıca, hem personel, hem de mezunlarla aileleri için tören günü saat 17.00’de Sıhhıye ve Tunus Caddesi’nden ücretsiz servis araçları kalkacak, bu araçlar güzergahları üzerindeki duraklardan da yolcu alarak Balgat Kampüsüne gelecektir. Tören bitiminde aynı güzergahlardan aynı duraklara servis araçları hizmet verecektir.

6 GÖREV DAĞILIMI Mezunların toplanma alanında ve yürüyüşleri sırasında bölümlerce görevlendirilen akademik ve idari personel kendilerine eşlik edecek, özellikle diplomaların hatasız dağıtılabilmesi açısından kendilerinde bulunan listelerle gerekli yönlendirmeleri yapacaklardır. Ancak bu yıl diplomalar iki koldan, aynı anda paralel olarak verileceğinden mezunlarımızın fakülte, bölüm ve kendi isimleri okunurken anonsları mutlaka dikkatli bir biçimde takip etmeleri son derece büyük önem taşımaktadır. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından alınacak, dereceye giren öğrencilerin irtibat numaralarının bulunduğu listeye göre, bu öğrencilere tören sırasında sahneye davet edileceklerinin bölüm sekreterlikleri tarafından haber verilmesi.

7 KONUKLAR Üniversitemiz, törene katılacak mezunlarımız ve aileleriyle konuklarının töreni rahat ve sorunsuz bir biçimde izleyebilmeleri için her türlü çabayı göstermektedir. Yine de, böylesi kalabalık organizasyonlarda gerek güvenlik gerekse düzenli bir akış için tüm katılımcıların tam bir işbirliği içinde hareket ederek organizasyona yardımcı olmaları büyük önem taşımaktadır. Bu açıdan, tüm personelimizin, mezunlarımızın ve konuklarımızın tam bir sorumluluk duygusu içinde hareket edeceğine ve organizasyona katkıda bulunacağına içtenlikle inanıyoruz.

8 KOKTEYL Tören öncesi kokteyl alanında tüm personel, mezunlar ve konuklarımıza müzik eşliğinde ücretsiz yiyecek-içecek ikramı olacaktır. Ayrıca, tören boyunca alandaki yiyecek-içecek standlarından konuklarımız ücreti karşılığında yararlanabileceklerdir.

9

10 TÖREN YÜRÜYÜŞÜ VE YERLEŞİM
Tören alanında Protokol, Akademik-İdari Personel, Mezunlar ve Konuklar için belirli alanlar ayrılmıştır. Mezunlarımız bu yıl A ve B olmak üzere iki ana gruba bölünmüştür. A grubunda Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Hukuk Fakültesi bölümleriyle birlikte yer alacaktır. B grubunda Fen Bilimleri Enstitüsü, Mimarlık ve Mühendislik Fakülteleri, Fen- Edebiyat Fakültesi, Adalet Meslek Yüksek Okulu ve Çankaya Meslek Yüksek Okulu bölümleriyle birlikte yer alacaktır.   Tören yürüyüşüne A ve B grupları birlikte başlayacak, krokide görülen kırmızı ve mavi hatları izleyerek kendileri için ayrılmış ve üzerlerinde adları yazılı olan sandalyelere oturacaklardır.

11

12

13 KONUK GİRİŞ KAPISI YİYECEK –İÇECEK

14 PROTOKOL AKADEMİK – İDARİ PERSONEL
LED EKRAN PERDE A - 1 PERDE B - 1 ÖĞRENCİ İŞLERİ (A) ÖĞRENCİ İŞLERİ (B) PERDE B - 2 GRUP A DİPLOMA DÖNÜŞ GRUP B DİPLOMA DÖNÜŞ PERDE A - 2 A B FOTO KAMERA A ANONS FOTO KAMERA B PROTOKOL AKADEMİK – İDARİ PERSONEL MEZUN GURUBU A MEZUN GURUBU B KONUKLAR YİYECEK –İÇECEK KONUK GİRİŞ KAPISI

15 SAHNE A B ANONS LED EKRAN ÖĞRENCİ İŞLERİ (B) ÖĞRENCİ İŞLERİ (A) FOTO
KAMERA A FOTO KAMERA B ANONS

16 AÇILIŞ KONUŞMALARI VE DİPLOMALARIN VERİLMESİ
Açılış konuşmaları bittikten sonra diplomaların verilmesine başlanacaktır. Diplomaların verilmesi, gereksiz zaman kaybını önlemek, daha dinamik ve hızlı bir tören akışı elde etmek ve tören sonrası DJ performansı eşliğinde törenin daha eğlenceli bir biçimde sona ermesini sağlamak amacıyla iki koldan gerçekleştirilecektir. Diploma dağıtımı Enstitülerden başlayacak ve sağlı-sollu ilerleyerek A ve B grupları birbirine paralel olarak diplomalarını alacaklardır. Bölüm Lisans diplomaları dağıtılırken soyadı sıralamasına bakılmaksızın önce bölüm birincileri diploma ve ödüllerini alacak, ardından diğer mezunlar alfabetik sırayla diplomalarını alıp krokide belirtilen hattı izleyerek yerlerine dönecektir.

17 PROTOKOL - AKADEMİK – İDARİ PERSONEL
LED EKRAN PERDE A - 1 PERDE B - 1 ÖĞRENCİ İŞLERİ (A) ÖĞRENCİ İŞLERİ (B) PERDE B - 2 GRUP A DİPLOMA DÖNÜŞ GRUP B DİPLOMA DÖNÜŞ GRUP B DİPLOMA GİDİŞ GRUP A DİPLOMA GİDİŞ PERDE A - 2 A B FOTO KAMERA A ANONS FOTO KAMERA B PROTOKOL - AKADEMİK – İDARİ PERSONEL KONUKLAR KONUK GİRİŞ KAPISI YİYECEK –İÇECEK

18 KEP ATMA Diplomaların verilmesinin ardından görevli sunucuların yönlendirmesiyle ve müzik eşliğinde, önceden hazırlanarak her öğrencinin sandalyesinin altına konulmuş olan maytaplar yakılacak ve kep atılacaktır. Kep atılmasını takiben DJ performansı başlayacak ve tören bitimine kadar sürecektir.

19

20 TÜM MEZUN ADAYLARINI KUTLAR MEZUNİYET TÖRENİNDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
BAŞARILAR DİLERİZ MEZUNİYET TÖRENİNDE GÖRÜŞMEK ÜZERE


"17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları