Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

OKULUMUZ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 34 Öğrenci Sayısı : 564 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 14 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "OKULUMUZ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 34 Öğrenci Sayısı : 564 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 14 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı."— Sunum transkripti:

1

2 OKULUMUZ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 34 Öğrenci Sayısı : 564 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 14 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı :2 Atölye-İşlik Sayısı : 4 Spor Salonu :0 Kütüphane :1 Konferans Salonu :0 Kantin/yemekhane:1 Rehberlik servisi:1 Ders Başlama ve Bitiş Saati : Öğretim Şekli :Normal Pansiyon Durumu:- Telefon : Fax : WEB Adresi : ykbmeslekiveteknikal.meb.k12.tr Adres : Akse Mah. Bahriye Üçok Cad. No: 18 Çayırova/Kocaeli YERLEŞİM YERİ BİLGİLERİ İl ve İlçe Merkezine Uzaklık : 40 km/3km Ulaşım : 550/558/559/563 Nolu Otobüsler Yerleşim Yeri Bilgisi : Çağdaşkent

3 Yapı ve Kredi Bankası Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Tarihçesi Eski adıyla Yapı ve Kredi Bankası Kız Teknik ve Meslek Lisesi 2008 yılında Yapı ve Kredi Bankası ve Çayırova Belediyesi tarafından yaptırılmış olup 180 öğrenci ile eğitim öğretime başlamıştır. Okulumuz ilk açıldığı yıllarda Kız Meslek Lisesi bünyesinde Çocuk Gelişimi ve Eğitimi, Giyim Üretim Teknolojisi, Yiyecek İçecek Hizmetleri ve Grafik ve Fotoğraf Alanları olmak üzere toplam dört alanda eğitim verilmekteydi, Eğitim Öğretim yılından itibaren okulumuzun kalite ve niteliklerini aktarmak amacıyla Anadolu Kız Meslek Lisesi bünyesinde, Bilişim Teknolojileri Alanı ve Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Alanlarından da öğrenci almaya başlamıştır. Okulumuz ayrıca 2010 yılı 2. döneminde Döner Sermayeye geçmiş ve atölyelerde öğrencilerimiz üretim imkânına kavuşmuştur yılından itibaren ise Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Alanında Açık Lise Yüz Yüze Eğitim verilmektedir Eğitim-Öğretim Yılında okulumuzda, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi alanı, Bilişim Teknolojileri, Yiyecek İçecek Hizmetleri, Büro Yönetimi, Grafik ve Fotoğraf alanları olmak üzere beş alanda Eğitim Öğretim yapılmaktadır.

4 REHBERLİK SERVİSİ

5 KÜTÜPHANE

6 KANTİN/YEMEKHANE

7

8 BÖLÜMLERİMİZ Bilişim Teknolojileri Alanı Web Programcılığı Dalı Büro Yönetimi ve Sekreterlik Alanı Yönetici Sekreterliği Dalı Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Alanı Erken Çocukluk Programı Dalı

9 Grafik ve Fotoğrafçılık Alanı Grafik Dalı Yiyecek ve İçecek Hizmetleri Alanı Mutfak Dalı

10 TANIM: İşletmelerde devlet ya da özel kurum ve kuruluşlarda çalışabilecek yeterli bilgisayar bilgisine sahip kalifiye eleman yetiştiren bir alandır. GÖREVLER: Özel donanımsal veya yazılımsal alanlarla ilgili şirket vb. açabilmek Öğretmen olabilmek Yazılımcı ya da donanımcı olmak Halkla ilişkiler ve iletişim sahasında çalışabilmek Web sitesi tasarımcılığı yapabilmek Bilişim Teknolojileri Alanı

11 BÖLÜMDE KULLANILAN ALET VE MALZEMELER : Bilgisayar,Akıllı tahta, Bilgisayar Masası,Projeksiyon,Öğrenci tabletleri…. MESLEĞİN GEREKTİRDİĞİ ÖZELLİKLER Özenli ve disiplinli çalışma İletişim kurma becerisine sahip olma Algı ve çalışma disiplini yüksek olma Güncel konu ve gelişmeleri takip etmek Teknoloji araç ve gereçleri kullanabilme 3 boyutlu ve sanal objeleri düşünebilme ve hayal edebilme yeteneğine sahip olmak.

12 ÖĞRENCİ DE BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER Özenli ve disiplinli çalışma İletişim kurma becerisine sahip olma Algı ve çalışma disiplini yüksek olma Güncel konu ve gelişmeleri takip etmek Teknoloji araç ve gereçleri kullanabilme 3 boyutlu ve sanal objeleri düşünebilme ve hayal edebilme yeteneğine sahip olmak.

13 Büro Yönetimi Alanı TANIM: Büronun ve yöneticinin haberleşmesini etkili kılan, yazışmaları yapan,toplantıları organize eden,büro teknolojilerini etkin bir şekilde kullanan ve büronun yönetimini gerçekleştiren,yeniliklere,gelişmelere açık kişiler yetiştiren bir bölümdür. GÖREVLER: İnsan Kaynakları Muhasebe Pazarlama Planlama ve organizasyon,Arşivleme ve dokümantasyon ile Hukuki ve idari birimlerde, Ayrıca Tıp alanında evrak ve arşivleme birimlerinde görev alabilmektedir.

14 BÖLÜMDE KULLANILAN ALET VE MALZEMELER : Bilgisayar, 10 Parmak F Klavye,Yazıcı,Telefon, Fax malzemeleri,Dosya Dolabı,Klasör MESLEĞİN GEREKTİRDİĞİ ÖZELLİKLER : Sözel yeteneği güçlü(düzgün ve akıcı bir dille konuşabilen) görsel ve işitsel belleği kuvvetli,kendine güvenen, güvenilir,tıp ve hukuk ayrıca muhasebe ve bilişim alanlarına yatkın ve meraklı insanları tanıyabilen analiz becerisi kuvvetli insanları etkileyebilen sır tutabilen, sorumluluk sahibi, güler yüzlü ve temsil yeteneğine sahip kişiler olması gerekmektedir.

15 ÖĞRENCİ DE BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER Sözel ve dil becerisi kuvvetli, Muhasebe,hukuk,tıp ve bilişim alanlarına karşı meraklı Özgüveni yüksek Kendine ve ikna becerisine güvenen On parmak f klavye kullanımına yatkın, Beşeri ilişkilerde başarılı bireyler…

16 Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dalı TANIM: Kazanım ve göstergelere yönelik aylık ve etkinlik planı kullanarak çocukların psikomotor, bilişsel,sosyal,duygusal,dil gelişimi,öz bakım becerilerini destekleyici etkinlikler planlayarak çocukların bütün gelişim alanlarını destekleyerek gelişimini sağlayan rehber kişiler yetiştirmek için seçilen alandır. GÖREVLER: Anasınıfı öğretmeni Kreş Öğretmeni Çocuk gelişimi Öğretmeni Çocuk Bakıcısı

17 BÖLÜMDE KULLANILAN ALET VE MALZEMELER : Bilgisayar,Cd, Oyuncak yapımında kullanılan kumaş, iğne,boya, karton vb. Projeksiyon, Akıllı tahta,Kostüm kalıpları,Hikaye kitapları,Boyama Kitapları vb. MESLEĞİN GEREKTİRDİĞİ ÖZELLİKLER : Çocuklarla ve yetişkinlerle iletişim becerisine sahip olma Sabırlı olma Bilgileri aktarabilme Teknolojik araçları kullanabilme Yaratıcı olma ve hayal gücünü kullanabilme Çocukları seven çocuklar için farklı etkinlikler bulabilen araştırmacı ruha sahip,disiplinli olma

18 ÖĞRENCİ DE BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER Çocuklarla ve yetişkinlerle iletişim becerisine sahip olma Sabırlı olma Bilgileri aktarabilme Teknolojik araçları kullanabilme Yaratıcı olma ve hayal gücünü kullanabilme Çocukları seven çocuklar için farklı etkinlikler bulabilen araştırmacı ruha sahip,disiplinli olma

19 Grafik ve Fotoğraf Alanı TANIM: Gazete ve matbaa reklam ajansı vb. alanlarda çalışabilen,birimdeki görselleri düzenleyen,tasarım programlarını kullanarak afiş,broşür,el ilanı gibi tasarım öğelerini tasarlayan kalifiye eleman yetiştirmek. GÖREVLER: Öğretmen olabilmek Art direktörü olabilmek Grafik tasarımcı olabilmek Fotoğrafçı olabilmek

20 BÖLÜMDE KULLANILAN ALET VE MALZEMELER : Bilgisayar,Eğimli Çizim Masası,bellek,Cd,Çizim malzemeleri,internet, Tors, Projeksiyon,Akıllı Tahta,Mukavva,Jelatin,guaj boya,hamur silgi,cetvel,gönye,resim kalemleri MESLEĞİN GEREKTİRDİĞİ ÖZELLİKLER : İletişim yeteneği güçlü olmak Sabırlı olma Yaratıcı özelliğe sahip olma Teknolojik gelişmelere ilgili ve takip eden Çizim yeteneği olan Meraklı,araştırmacı ruha sahip 3 boyutlu düşünebilen Tasarım yeteneği olan Takım çalışmasında yer alabilen

21 ÖĞRENCİ DE BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER İletişim yeteneği güçlü olmak Sabırlı olmak Yaratıcı özelliğe sahip olmak Teknolojik gelişmelere ilgili olabilmek Çizim yeteneğine sahip olmak Meraklı,araştırmacı ruha sahip olmak 3 boyutlu düşünebilmek Tasarım yeteneğine sahip olmak Takım çalışmasında yer alabilmek Özenli,titiz,dikkatli çalışması

22 Yiyecek/İçecek Hizmetleri Alanı TANIM: Yiyecek-İçecek sektörü ve otellere kalifiye ara eleman yetiştirmek. GÖREVLER: Mutfak Personeli(Hazırlık) Servis Personeli Host-Hostes Pastacı-Fırıncı Yiyecek İçecek İşletmecisi Otel mutfak yöneticisi Şef

23 BÖLÜMDE KULLANILAN ALET VE MALZEMELER : Mutfak Araç gereçleri(Fırın,Buzdolabı,Bulaşık makinesi,Mikser,Blender,Fritöz,Rondo),Sevis Malzemeleri(Tabak,kaşık,çatal,bıçak vs),Hazırlama malzemeleri(Tencere,tava,Borcam),Yemek hazırlama malzemeleri(Soğan,sarımsak,salça vs) MESLEĞİN GEREKTİRDİĞİ ÖZELLİKLER: Kapalı yerde çalışabilme İletişim yeteneği kuvvetli Bulaşıcı hastalığı olmayan(Kronik) Yemek yapmayı seven El göz koordinasyonu sağlam Yenilikçi fikirlere açık Fiziki açıdan yeterli Takım çalışmasına uyumlu. Hijyen kurallarını önemseyen

24 ÖĞRENCİ DE BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLER Kapalı yerde çalışabilme Bulaşıcı hastalığı olmayan(Kronik) El göz koordinasyonu sağlam Fiziki açıdan yeterli Hijyen kurallarını önemseyen İletişim yeteneği kuvvetli Yemek yapmayı seven Yenilikçi fikirlere açık Takım çalışmasına uyumlu olması

25 BAŞARILARIMIZ MEZUNLARI YERLEŞME ORANI SAYISI YÜZDELİK ORANI TOPLAM YERLEŞEN72%60 4 YILLIK21%17,5 2 YILLIK49%40.8 AÇIKÖĞRETİM2%1.66

26 BAŞARILARIMIZ FAKÜLTE VE YÜKSEKOKUL ADIYERLEŞEN ÖĞRENCİ SAYISI AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ2 EDEBİYAT FAKÜLTESİ1 EĞİTİM FAKÜLTESİ7 GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ1 İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ6 İŞLETME FAKÜLTESİ2 İLETİŞİM FAKÜLTESİ1 SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ1 TURİZM FAKÜLTESİ1 ZİRAAT FAKÜLTESİ1 YÜKSEKOKUL(2YILLIK)49

27 Kocaeli ili Uluslar arası Genç Kızlar kürek yarışması Kocaeli il birinciliği, Türkiye genç kızlar liseler arası yapılan yarışmalarda kocaeli ilini temsilen Türkiye 2.ciliği Çayırova ilçesi Genç kızlar basketbol müsabakalarında ilçe 3.lüğü Çayırova ilçesi Genç kızlar voleybol müsabakalarında ilçe 4.lüğü Kocaeli ili liselerarası futsal müsabakalarında grup birincisi olarak İl birinciliği müsabakalarına katılım hakkı kazanılmıştır Cumhuriyet Bayramı Kompozisyon 3.lüğü Kasım Mansiyon Ödülü Cumhuriyet Bayramı Kompozisyon 2.liği Kasım Şiir 2.ciliği BAŞARILARIMIZ

28 PROJELER ALMANYA HAREKETLİLİĞİ

29 İTALYA HAREKETLİLİĞİ


"OKULUMUZ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 34 Öğrenci Sayısı : 564 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 14 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları