Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanFidan Yavuz Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Yrd.Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Proje Yürütücüsü Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Yrd.Doç.Dr. Serkan İZMİRLİ Araştırmacı Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Yrd.Doç.Dr. Mehmet TOK Araştırmacı Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı Bu uygulama 114K977 nolu TÜBİTAK Projesi çalışması kapsamında yapılmaktadır.
2
KİTaS Nedir? KİTaS, ortaokul öğrencilerinin kitap okuma etkinliklerinin İnternet teknolojileri ile takip ve değerlendirilebilmesine olanak veren çevrimiçi bir sistemdir.
3
KİTaS Ne Değildir? Kitap okuma programı değildir. Eğitim öğretim programı değildir. Kitap okuma etkinliğinin düzenli bir şekilde gerçekleşmesi için yardımcı bir sistemdir.
4
KİTaS ile Öğrencilerimiz; İlgi ve düzeyine uygun kitapları okuyabilecek Kitap okuma durumlarını takip edebilecek, Okuma performanslarını takip edebilecektir Daha fazla kitap okuması sağlanabilecektir. Kitap sonu değerlendirme sınavları ile okuduğu kitabı değerlendirme imkânı bulabilecektir.
5
KİTaS ile Öğretmenlerimiz; KİTaS yardımı ile öğrencilerin okuma durum ve performanslarını yakından ve sürekli takip edebilecek ve sürece daha etkin müdahale edebileceklerdir. Bu çerçevede onlardan; KİTaS’ a giriş yaparak öğrencilerin kitap okuma durumlarını takip etmeleri bekliyoruz.
6
KİTaS ile Velilerimiz; KİTaS yardımı ile öğrencilerimizin okudukları kitapları takip edebilecek ve etkin bir şekilde sürece dahil olabileceklerdir. Bu çerçevede onlardan; KİTaS’a giriş yaparak öğrencilerin durumlarını, okudukları kitapları takip etmelerini bekliyoruz.
7
KİTaS Süreci nasıldır? 1.Öğrencilerimiz KİTaS sisteminde kendilerine tavsiye edilen kitapları göz önünde bulundurarak, okuyacakları kitaba karar vermelerini ile süreç başlar. 2.Öğrenci seçtiği kitabı belirlenen süre içerisinde okumaya çalışır. 4.Kitap okuma tamamlandıktan sonra kitap ile ilgili hazırlanan değerlendirme sınavını olur. 5.Okunan kitabın düzeyine ve sınavdan alınan puana uygun olarak tavsiye edilen kitap listesi yenilenir. Yeni bir kitap seçerek sürece devam eder. 6.Öğrenci bilgileri öğretmen-veli ve öğrenci profilinden takip edilebilir.
8
Öğrenci Sorumlulukları Öğrencilerin; kitap okumaları okudukları kitabın değerlendirme sınavını sistem üzerinden olmaları, kitap tavsiyesi almaları süreci, sistem üzerinden takip etmeleri beklenmektedir.
9
Proje Ekibi Yrd. Doç. Dr. Özden Şahin İzmirli- Proje Yürütücüsü Çanakkale OnsekizMart Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Yrd. Doç. Dr. Serkan İzmirli- Araştırmacı Çanakkale OnsekizMart Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Yrd. Doç. Dr. Mehmet Tok - Araştırmacı Çanakkale OnsekizMart Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği Prof. Dr. Rauf Yıldız – Danışman Çanakkale OnsekizMart Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Yrd. Doç. Dr. Ümit Çelen – Danışman Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı Uzm. Ömer Kırmacı Bursiyer Kırklareli Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Ar. Gör. Mazhar Bal – Bursiyer Çanakkale OnsekizMart Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği Öğr. Gör. Cihan Bayraktar – Bursiyer Karabük Üniversitesi Eskipazar MYO.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.