Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?"— Sunum transkripti:

1

2 Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
Avon 2014 Corporate Template Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim? Temsilciye faydaları; Hızlı & Kolay Fırsat Köşesi’ndeki çok özel indirimlerden yararlanma şansı Avon’dan en yeni haberler ve çok özel fırsatlardan anında haberdar olma şansı Yapılan araştırmalar sonucu gördük ki ülkemizde aylık ortalama internet kullanım oranı 31 saat, cep telefonu kullanma oranı %90 ve nüfusumuzun %40’ı akıllı telefon kullanıyor. Fakat hala üst yöneticileri tarafından siparişleri girilen temsilci yüzdesi tüm temsilcilerimizin %51’i. Buna ek olarak, eğer temsilcilerimiz kendileri sipariş girerlerse %20 daha fazla sipariş verdiklerini gördük. Peki neden kendi siparişinizi kendiniz girmelisiniz gelin inceleyelim; Eğer Temsilciyseniz; Her yerde, istediğiniz zaman, hızlı ve kolay bir şekilde sipariş girişi yapabilirsiniz. Fırsat köşesindeki özel indirimlerden yararlanma fırsatı elde edebilirsiniz. Avondan yeni haberler ve çok özel fırsatlardan anında haberdar olma şansı elde edebilirsiniz. Eğer Satış Liderleriyseniz; Temsilcilerinizin siparişlerini girmeye ayırdığınız zaman size kalacak böylece yeni Satış Lideri ve Temsilcileri bulmaya ve geliştirmeye odaklanarak işinizi ve kazancınızı daha fazla büyütebilirsiniz. Temsilcilerinizi aktif yapabilmek için siz daha az efor sarfederken temsilcileriniz fırsatlardan daha çok yararlanabilecek ve daha sık aktif olup daha yüksek satış gerçekleştirebilecekler. Fırsatlardan daha hızlı ve kolayca haberdar olacaklar böylece hem satışlarını artıracaklar hem de teknolojiyi yakından takip edecekler. Bu da sizin satışlarınızı ve kazancınız artıracak. ÜST YÖNETİCİSİ TARAFINDAN SİPARİŞLERİ GİRİLEN TEMSİLCİLER Satış Liderlerine Faydaları; KENDİ SİPARİŞİNİ KENDİ GİREN TEMSİLCİLER %20 DAHA FAZLA SİPARİŞ VERİYOR 51 Zaman tasarrufu Daha az efor Daha profesyonel bir ekip 20 Speaker Name

3 Nasıl Sipariş Verebilirim?
Avon 2014 Corporate Template Nasıl Sipariş Verebilirim? Sipariş vermeniz için sizlere bir çok araç sunuyoruz! İstediğiniz her yerde, kolay ve hızlı bir şekilde sipariş verebilirsiniz. Mobil Uygulama SMS Yoluyla Peki sipariş vermeniz için nasıl araçlarımız var? Online olarak internet sitemizden ve güzellik vitrininden sipariş verebilirsiniz. SMS yoluyla cep telefonunuzdan sipariş verebilirsiniz. Mobil uygulamayı telefonunuza indirip sipariş verebilirsiniz. Sesli yanıt sistemini arayıp, karşınızda kimse olmadan sadece talimatları dinleyerek sipariş girişinizi yapabilirsiniz. Online olarak Sesli Yanıt Sistemi Speaker Name

4 Avon 2014 Corporate Template
Mobil Uygulama Akıllı telefonlarınıza yükleyeceğiniz mobil uygulama ile her yerde, 7/24 işinizi yönetmek daha kolay! Uygulamayı telefonlarınıza hala indirmediniz mi? Sipariş Gönderme Hatırlatma Mesajları Avon’da yepyeni bir çağ başlıyor! Mobil uygulamaya getirilen yenilikler sayesinde artık internetten sipariş girişi yapar gibi uygulama üzerinden de sipariş girişi yapabileceksiniz. Verdiğiniz siparişleri takip edebilecek, müşterilerinizin siparişleri yönetebileceksiniz. Telefonunuza gelen hatırlatma mesajları müşterilerinizin verdiği siparişleri anında öğrenebilecek, kampanyada öne çıkan paketlerle ilgili bilgi sahibi olabilecek aynı zamanda da kampanya takvimi ile ilgili hatırlatmaları kolayca görebileceksiniz. Ürünlerin tanıtım videolarını izleyip müşterilerinize de izletebileceksiniz. Ürün reklamları televizyonla aynı anda mobil kataloğumuzun içerisinde de olacak! Müşteri Siparişleri Yönetimi Videolar Sipariş Takibi Ürün Reklamları Speaker Name

5 Online Güzellik Vitrini
Avon 2014 Corporate Template Online Güzellik Vitrini İşini büyütüp mevcut müşterilerine yepyeni ve eğlenceli bir kanal ile ulaşıp aynı zamanda yeni müşteriler edinebilirsin! Online güzellik vitrinini oluşturup Avon ürünlerini kendi sayfanda tanıtarak, deneyimlerini paylaşarak, beğendiğin ürünleri müşterilerine tavsiye edebilirsin! Online Güzellik Danışmanı olmaya ne dersin? Online Güzellik Vitrininizi açıp sizler de birer Güzellik Danışmanı olabilirsiniz! Avon ürünlerini kendi sayfanızda tanıtıp, deneyimlerinizi paylaşıp aynı zamanda favori ürünlerinizi müşterilerinize tavsiye edebilirsiniz. 7/24 Online Güzellik Vitrini sayesinde müşterilerin sipariş girişi yapıp sana ulaşabilir. Böylece daha çok kazanç ve yeni müşteriler elde edebilirsin. Satışların arttıkça arama sonuçlarında daha çok çık, daha çok müşteri seni tercih etsin! Müşterilerin her yerde teknolojinin hızından yararlanarak, 7/24 sana ulaşabilsin! Daha çok kazanç ve yeni müşteriler için online satışlarını artır! Speaker Name

6 SMS yoluyla siparişiniz parmağınızın ucunda!
Avon 2014 Corporate Template SMS yoluyla siparişiniz parmağınızın ucunda! Temsilci numaranızı, ürün kodunu, kampanya numarasını ve ürün adedini girerek ’ya kısa mesaj atmanız yeterli! Tek bir üründen oluşan sipariş için; Telefon numaranızın sistemimizde güncel olduğuna emin olun. Sadece kayıtlı olan numaranızdan SMS gönderimi yapabilirsiniz. Siparişinizle ilgili olumlu yada olumsuz bilgi mesajı gönderilecektir. O O harfi Temsilci Numarası Kampanya Numarası Ürün Kodu Ürün Adedi Birden fazla ürün içeren sipariş için; SMS yoluyla sipariş vermek için Temsilci numaranızı, ürün kodunu, kampanya numarasını ve ürün adedini girerek ’ya kısa mesaj atmanız yeterli! Birden fazla ürün siparişi vermek isterseniz de aynı adımı izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz. SMS yoluyla sipariş vermeden önce telefon numaranızın sistemimizde güncel olduğuna emin olun. Güncel telefon numaranızla sipariş girişi yapın ve siparişinizle ilgili olumlu yada olumsuz bilgi mesajı alarak işleminizin gerçekleştiğine emin olun. O O harfi Temsilci Numarası Kampanya Numarası Ürün Kodu Ürün Adedi * Aralarında birer boşluk bırakarak yazınız. Başa sıfır değil O harfi koyduğunuza dikkat ediniz. Speaker Name

7 Avon 2014 Corporate Template
Sesli Yanıt Sistemiyle sadece talimatları takip ederek sipariş vermek çok kolay! İstediğiniz bilgilere ulaşmak için 7/24 Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz. Sipariş girişi yaparken; Sipariş girişine ait önemli bilgileri öğrenmek için 1’i tuşla ‘yi ara Sipariş girişi için 1’i tuşla Sipariş girmek için 2’yi tuşla Sesli Yanıt Sistemi ile ‘yi arayarak karşınızda kimse olmadan sadece talimatları takip ederek sipariş vermek çok kolay! Siparişleriniz sistemimizde kayıtlı, sürekli kullandığınız teslimat adresine gönderildiğini unutmayın. Ayrıntılı bilgiler aşağıdadır; (0212) numaralı Müşteri İletişim Merkezi arandığında Satış Lideri öncelikle Temsilci numarası ve 6 haneli şifresini girmek zorundadır. Sesli Yanıt Sistemimizi ilk kullanan kişi için şifre Axapta sisteminde kayıtlı olan doğum tarihidir(2 hane gün/2 hane ay/2 hane yıl) . Yeni şifre tanımlanması istendiğinde doğum tarihinden farklı 6 haneli bir şifre tanımlamalıdır. Doğum tarihinden farklı bir şifre tanımlamış olması durumunda bundan sonraki aramalarında hep aynı şifreyi kullanacak olup tekrar doğum tarihi bilgisi girmesi istenmeyecektir. SL’ler Sesli Yanıt Sistemimizi kullanarak kendileri ve Temsilcileriyle ilgili işlemleri yapabileceklerdir. BSS ler  IVR'ı kuruluşumuzda kayıtlı ev, şirket cep veya özel cep telefon numarasından aradığında sistem BSS olduğunu anlayarak, karşılama menüsünü okumadan şifre girmesini istemektedir. Farklı bir telefon numarasından ararsa temsilciler gibi ana menüde 1'i tuşladıktan sonra temsilci no ve şifre girmesi gerekmektedir. Biliyorsunuz BSS'ler ofisi cep telefonlarından kısa yoldan arayarak santrale ulaşıyorlar. 1100' ı arayarak santrale düştüklerinde dahili çevirir gibi 1111'i tuşlayarak bize ulaşabilirler. Bu şekilde aramaları sistemin onları tanımasına engel değildir. Ancak bazen Telekom'dan kaynaklanan nedenlerle numara tanıma gerçekleşmemektedir. Şefler de aynı şekilde kayıtlı numaradan aradıklarında tanınmakta ve şifre girişi yapmadan direkt Müşteri Temsilcilerine bağlanmaktadır. BSS ve SL'ler birden fazla Temsilci için aynı işlemi tekrarlamak istediğinde;  telefonun sağ alt köşesindeki kare (#) tuşuna basarak yeni bir Temsilci numarası girebilirler. Örnek:  Bir Temsilci için ödeme talimatı verip;işlem sonucunu duyduktan sonra kare (#) tuşuna basarak ana menüye dönmeden başka bir temsilci için ödeme talimatı verilebilir. Bu işlem tüm seçeneklerde geçerlidir.  Sipariş girişi ile ilgili önemli kurallar; - Sesli yanıt sistemi ile sipariş verirken ürün kodlarını tiresiz 5 haneli olarak tuşlamak gerekir. - Ürün kodu doğru ise sistem ürün adetinin tuşlanmasını istemektedir. - Her tuşlamadan sonra hangi üründen kaç adet sipariş ettiği sistem tarafından okunmakta ve onay istenmektedir :"20002 kodlu üründen 1 adet sipariş ettiniz onaylamak çn 1 i, değiştirmek için 2'yi tuşlayınız"  - Onaylamadan sonra başka bir ürün kodu tuşlama veya siparişi bitirme seçeneği sunuluyor. Sipariş girişinin bittiğini * tuşuna basarak belirtiyor. " Lütfen yeni ürün kodunu tuşlayınız ya da sipariş girişini sonlandırmak için * tuşuna basınız" - * (yıldız) tuşuna basınca sistem sistem siparişin tamamını dinleme, değişiklik yapma,iptal etme olanağı tanıyor. "Siparişin tamamını dinlemek için 1 i, Siparişi onaylamak için 2 yi, - Tüm siparişi iptal etmek için 3 ü, Bu siparişe ürün eklemek için 4 ü, Siparişteki ürün miktarlarında değişiklik yapmak için 5 i, Siparişten ürün silmek için 6 yı tuşlayınız " - Sipariş bitiminde mutlaka 2'ye basarak siparişi onaylaması gerektiği anonsu okunuyor. 2'ye basılarak sipariş onaylandığında siparişin başarıyla kaydedildiği beliritilerek sipariş numarası okunmaktadır. - Bu sistemle verilen siparişler yalnızca kuruluşumuzda kayıtlı sürekli teslimat adresine gönderilmektedir. - Sipariş saat 16:00'dan sonra verilirse faturalama 1 ertesi işgünü yapılmaktadır. Sipariş girişi sırasında promosyon bilgisi verilmez. Bu nedenle seçilmesi gereken hediyelerin kodunu da tuşlamanız gerekmektedir. - Siparişler Müşteri Temsilcileri tarafından görüntülenmeyecektir. IVR'dan verilen siparişleri faks siparişleri gibi düşünmek gerek. Sipariş numarası aldığını söylüyorsa faturalama gün içinde mutlaka yapılacaktır - Stok bilgisi için Sesli Yanıt Sisteminden bilgi alınabilir. Ancak henüz faturalanmayan siparişler nedeni ile İndirim Broşürü'nde yer alan ve stokları tükenen ürünlerin stokları IVR’da mevcut görünmektedir. Bu nedenle İndirim Broşürü'ndeki ürünlerin stokları hakkında İnternet sitemiz, Sipariş Girişi bölümünden kontrol ederek bilgi verilmesini rica ederiz. - On-line ödeme işlemleri 10:00- 17:00 saatleri arasında yapılmaktadır. İşlem sonucu sistem tarafından ortalama 10 sn.de " Limit yetersiz/  kart bilgileri hatalı / teknik arıza / banka onay vermedi yanıtı alınmıştır " şeklinde okunmaktadır ve işlem sonucuna göre bilgilendirme anonsu ile devam etmektedir. - SL / BSS'ler sadece kendi yetkileri dahilindeki temsilci ve SL 'ler için işlem yapabilmektedirler SL'ler 3.nesilden sonrası için işlem yetkisine sahip değiller ( internetteki gibi ) - BSS'ler aktivite raporu olarak internetle aynı raporu dinleyebilirler,  SL 'ler ise AS400'deki güncel rapor bilgilerine ulaşabiliyorlar. * Tuşuna basarak sipariş girişini bitir Ürün adetlerini tuşla ve arkasından onay ver Ürün kodlarını tiresiz 5 haneli olarak gir Siparişler sadece sistemde kayıtlı sürekli teslimat adresine gönderilmektedir. Speaker Name

8


"Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları