Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanCeren Gökçe Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
ZİRVENİN AMACI • İş ve İstif Makinaları Kiralama Sektörünü bir araya getirmek • Kiralama sektöründe farkındalık yaratmak • Kiralama sektörünün gelişimini hızlandırmak • Kiralama sektöründeki sorunlara değinmek • Sektörü profesyonelleştirmek • Kiralama sektörünün mevcut durumunu yansıtan istatistik sonuçları açıklamak
3
ZİRVENİN HEDEFİ • Kiralama Sektöründe, kullanıcı, finansman ve son kullanıcıyı bir araya getirmek • 600’e yakın üst düzey katılımcıyı bir araya getirmek • Kiralama sektöründe ortak sorunlara cevap aramak • Kiralamayı yaygınlaştırmak • Kiralama sektöründeki büyük potansiyelin ortaya çıkmasına destek olmak • Sektöre uluslararası bir ölçümleme standardı getirmek
4
TASLAK PROGRAM Birinci Oturum(09:00 - 12:30)
Açılış Konuşmaları – 2015 Yılı Genel Sektör Değerlendirmesi (09: :00) İSDER Yönetim Kurulu Başkanı : Ender AKBAYTOGAN İSDER Kiralama Komitesi Başkanı : Özgür PALA Ritchie Bros – Başkan Yardımcısı : Jeroen RIJK (Dünya’nın en büyük açık arttırma firması) ERA Başkanı : Vesa KOIVULA (CRAMO) (Avrupa’da kiralama sektörünün en büyük temsilcileri) United Rentals Başkan Yardımcısı : Fred BRATMAN (Yıllık 6,5 milyar dolar cirosu ile dünyanın en büyük kiralama firması) Loxam Genel Müdürü : Gerard DEPREZ
5
Öğle Yemeği(12:30 - 14:00) TASLAK PROGRAM
Sektörel Sorunlar Paneli (11: :30) FKB Yönetim Kurulu Başkanı : Osman Zeki ÖZGER Bilişim Firma Temsilcileri : Oracle Kiralama Hukuku Temsilcileri – ACTECON : Fevzi TOKSOY Brooker Firmaları : IBS ve Marsh TBC Mali Finans Firmaları : Deloitte, Pryce TBC Öğle Yemeği(12: :00)
6
TASLAK PROGRAM İkinci Oturum(14:00 - 18:00)
•Kiralama ve Ekonomi(14: :30) Ekonomist / Moderatör : Cüneyt BAŞARAN (Bloomberg HT) •İşte Sağlık ve Güvenlik Paneli(14: :30) Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı : İsmail GERİM – (Genel Müdür Yardımcısı) Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı : Erol FERHAT – (Ürün Güvenliği ve Denetimi Daire Başkanı) Proje Gözetim Mühendislik : Dr.Arif CANAÇIK IPAF – Başkan Yardımcısı : Tim WHITEMAN(CEO) Panelist / Moderatör : Birol VURAL
7
Networking İş Kokteyl(19:00 - 21:30)
TASLAK PROGRAM Otomotiv Sektöründe Kiralama(16: :30) TOKDER Genel Başkanı : Türkay OKTAY (Leaseplan GM) Kullanıcı Paneli (16: :00) Otomotiv : Ford, Tofas, Renault İnşaat : Alarko, Enka, Rönesans Beyaz Eşya : Vestel, Arcelik, Siemens/Bosch Perakende : Koctas, Migros, Bauhaus Yapı Grubu : Eczacıbaşı, Yurtbay İbb : Hayri BARAÇLI (İbb Genel Sekreteri) Networking İş Kokteyl(19: :30)
8
SPONSORSHIP PACKAGES ANA SPONSORLUK PLATİN SPONSORLUK
ÖĞLE YEMEĞİ SPONSORLUĞU KOKTEYL SPONSORLUĞU ALTIN SPONSORLUK GÜMÜŞ SPONSORLUK ÜRÜN SERGİ ALANI SPONSORLUĞU EK SPONSORLUKLAR
9
DETAILS OF SPONSORSHIP PACKAGES
10
SPONSORLUKLARA AİT ÖNEMLİ NOKTALAR
• Tüm paketler kontenjanla sınırlıdır • Firmalar sponsor olma sıralarına göre stand alanı ve benzeri sıra gerektiren tüm uygulamalar için öncelik hakkı kazanacaktır • Etkinliğe katılacak tüm firma yetkililerinizin kayıt olması gerekmektedir • Çanta, kalem ve bloknot gibi ek sponsorluklar, ilk talep eden firmanın sponsor olması esasına göre dağıtılacaktır. Ek sponsorluklarda Ana Sponsor, Platin ve Altın sponsorlar, diğer firmalara göre öncelikli olarak seçme hakkına sahiptir • Birden fazla ek sponsorluk almak isteyen firmaların iki ve sonraki seçimlerinde hiçbir ek sponsorluk almamış firmalara öncelik tanınacaktır • Sponsorluk dosyası içerisindeki bütçelere %18 KDV ilave edilecektir
11
ANA SPONSORLUK 25.ooo € • Zirvenin duyuru ve tanıtımları Yurt içi ve yurt dışı üst düzey kontağa e-posta yolu, web sitesi yolu ile ve en az 18 dergide insert olarak, katılım gösterilecek yurt içi ve dışı fuarlar vesilesi ile yapılacaktır. • Sponsorlara ayrılan Show Floor alanında 2x6 m2 stand alanı verilecektir (stand maliyetleri derneğe aittir) • Desklerin lokasyonu alfabetik sıraya göre yerleştirilecektir. • Zirve sonrası tüm katılımcıların detaylı listesi verilecektir • Medya planı uyarınca çıkarılacak tanıtım ilanlarında “ana sponsor” ünvanı ile logo kullanımı • Açılış sunumu öncesinde 1 dakikalık tanıtım filmi gösterim hakkı. Zamanlama İSDER tarafından belirlenecektir. • Zirve tarihlerinde otel girişinde ve muhtelif kısımlarda yer alacak “hoş geldin toteminde” logo kullanımı • Logonuz bir sonraki kongre zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir. • Fuaye alanı içerisinde yer alacak olan “röportaj panosu”nda logo kullanımı • Özel oluşturulacak “Kürsü Sponsor Tabelası”nda firma logosuna yer verilecek ve Kürsü Sponsor Tabelası, yapılan ana etkinliklerde konuşma kürsüsünün arkasında yer alacaktır. Kürsü arkasında kameraların ve fotoğraf makinelerinin görebileceği bir şekilde tasarlanan sponsorluk panosunda, sponsor firma logoları görünecektir. Bu sistemde sponsor kuruluşlara katkıları oranında yer verilecektir. • Basılı ve dijital malzemelerde “ana sponsor” ünvanı ile logo kullanımı: Hedef kitleye gönderilen e-davetiye, ana sahne dekoru, kayıt deski, etkinlik web sitesi, yurt içi ve yurt dışı tanıtımlarda. • 25 ücretsiz katılım hakkı • 1 firma ile sınırlıdır • 2x6 m2 ebatlarında stant • Arka stant görseli • İnfo desk • 1 adet yüksek tabure • 4 adet sandalye • 1 adet masa • 5 adet aydınlatma • 2 adet broşürlük • 1 adet plazma • İşçilik montaj / de montaj dijital baskı ve uygulama
12
PLATİN SPONSORLUK 15.ooo €
• Zirvenin duyuru ve tanıtımları Yurt içi ve yurt dışı üst düzey kontağa e-posta yolu, web sitesi yolu ile ve en az 18 dergide insert olarak, katılım gösterilecek yurt içi ve dışı fuarlar vesilesi ile yapılacaktır. • Sponsorlara ayrılan Show Floor alanında 2x4 m2 stand alanı verilecektir (stand maliyetleri derneğe aittir) • Desklerin lokasyonu alfabetik sıraya göre yerleştirilecektir. • Zirve sonrası tüm katılımcıların detaylı listesi verilecektir • Medya planı uyarınca çıkarılacak tanıtım ilanlarında “platin sponsor” ünvanı ile logo kullanımı • Özel oluşturulacak “Kürsü Sponsor Tabelası”nda firma logosuna yer verilecek ve Kürsü Sponsor Tabelası, yapılan ana etkinliklerde konuşma kürsüsünün arkasında yer alacaktır. Kürsü arkasında kameraların ve fotoğraf makinelerinin görebileceği bir şekilde tasarlanan sponsorluk panosunda, sponsor firma logoları görünecektir. Bu sistemde sponsor kuruluşlara katkıları oranında yer verilecektir. • Basılı ve dijital malzemelerde “platin sponsor” ünvanı ile logo kullanımı: Hedef kitleye gönderilen e-davetiye, ana sahne dekoru, kayıt deski, etkinlik web sitesi, yurt içi ve yurt dışı tanıtımlarda. • 15 ücretsiz katılım hakkı • 3 firma ile sınırlıdır • 2x4 m2 ebatlarında stant • Arka stant görseli • İnfo desk • 1 adet yüksek tabure • 4 adet sandalye • 1 adet masa • 4 adet aydınlatma • 1 adet broşürlük • İşçilik montaj / de montaj dijital baskı ve uygulama
13
ÖĞLE YEMEĞİ SPONSORLUĞU 15.ooo €
• Zirvenin duyuru ve tanıtımları Yurt içi ve yurt dışı üst düzey kontağa e-posta yolu, web sitesi yolu ile ve en az 18 dergide insert olarak, katılım gösterilecek yurt içi ve dışı fuarlar vesilesi ile yapılacaktır. • Sponsorlara ayrılan Show Floor alanında 2x4 m2 stand alanı verilecektir (stand maliyetleri derneğe aittir) • Medya planı uyarınca çıkarılacak tanıtım ilanlarında “öğle yemeği sponsor” ünvanı ile logo kullanımı • Masalarda yer alacak menü kartlarında sponsor logo kullanımı • Tüm masa ve büfelerde firma masa bayraklarına yer verilecektir. Ayrıca; firma roll up’ları salon içerisinde konumlandırılacaktır. • Öğle yemeği salonunda tanıtım filmi gösterimi (5dk süreli) • Eğer istenirse sponsor firma öğle yemeği salonunda info desk açabilecektir. Organizasyon komitesinden onay alınarak, tasarımlarını uygulayabilirler. • Sponsor logosu Platin Sponsorluklarla aynı seviyede yayınlanacaktır. • Basılı ve dijital malzemelerde “öğle yemeği sponsor” ünvanı ile logo kullanımı: Hedef kitleye gönderilen e- davetiye, ana sahne dekoru, kayıt deski, etkinlik web sitesi, yurt içi ve yurt dışı tanıtımlarda. • 5 ücretsiz katılım hakkı • 1 firma ile sınırlıdır • 2x4 m2 ebatlarında stant • Arka stant görseli • İnfo desk • 1 adet yüksek tabure • 4 adet sandalye • 1 adet masa • 4 adet aydınlatma • 1 adet broşürlük • İşçilik montaj / de montaj dijital baskı ve uygulama
14
KOKTEYL SPONSORLUĞU 15.ooo €
• Zirvenin duyuru ve tanıtımları Yurt içi ve yurt dışı üst düzey kontağa e-posta yolu, web sitesi yolu ile ve en az 18 dergide insert olarak, katılım gösterilecek yurt içi ve dışı fuarlar vesilesi ile yapılacaktır. • Sponsorlara ayrılan Show Floor alanında 2x3 m2 stand alanı verilecektir (stand maliyetleri derneğe aittir) • Medya planı uyarınca çıkarılacak tanıtım ilanlarında “kokteyl sponsor” ünvanı ile logo kullanımı • Kokteyl davetiyelerinde sponsor logo kullanımı • Tüm bistro ve büfelerde firma masa bayraklarına yer verilecektir. Ayrıca; firma roll up’ları salon içerisinde konumlandırılacaktır. • Kokteyl salonunda tanıtım filmi gösterimi (5dk süreli) • Eğer istenirse sponsor firma kokteyl salonunda info desk açabilecektir. Organizasyon komitesinden onay alınarak, tasarımlarını uygulayabilirler. • Sponsor logosu ALTIN Sponsorluklarla aynı seviyede yayınlanacaktır. • Basılı ve dijital malzemelerde “kokteyl sponsor” ünvanı ile logo kullanımı: Hedef kitleye gönderilen e-davetiye, ana sahne dekoru, kayıt deski, etkinlik web sitesi, yurt içi ve yurt dışı tanıtımlarda. • 10 ücretsiz katılım hakkı • 1 firma ile sınırlıdır • 2X3m2 ebatlarında stant • Arka stant görseli • İnfo desk • 1 adet yüksek tabure • 4 adet sandalye • 1 adet masa • 3 adet aydınlatma • 1 adet broşürlük • İşçilik montaj / de montaj dijital baskı ve uygulama
15
ALTIN SPONSORLUK 10.ooo € • Zirvenin duyuru ve tanıtımları Yurt içi ve yurt dışı üst düzey kontağa e-posta yolu, web sitesi yolu ile ve en az 18 dergide insert olarak, katılım gösterilecek yurt içi ve dışı fuarlar vesilesi ile yapılacaktır. • Sponsorlara ayrılan Show Floor alanında 2x3 m2 stand alanı verilecektir (stand maliyetleri derneğe aittir) • Desklerin lokasyonu alfabetik sıraya göre yerleştirilecektir. • Zirve sonrası tüm katılımcıların detaylı listesi verilecektir • Medya planı uyarınca çıkarılacak tanıtım ilanlarında “altın sponsor” ünvanı ile logo kullanımı • Özel oluşturulacak “Kürsü Sponsor Tabelası”nda firma logosuna yer verilecek ve Kürsü Sponsor Tabelası, yapılan ana etkinliklerde konuşma kürsüsünün arkasında yer alacaktır. Kürsü arkasında kameraların ve fotoğraf makinelerinin görebileceği bir şekilde tasarlanan sponsorluk panosunda, sponsor firma logoları görünecektir. Bu sistemde sponsor kuruluşlara katkıları oranında yer verilecektir. • Basılı ve dijital malzemelerde “altın sponsor” ünvanı ile logo kullanımı: Hedef kitleye gönderilen e-davetiye, ana sahne dekoru, kayıt deski, etkinlik web sitesi, yurt içi ve yurt dışı tanıtımlarda. • 10 ücretsiz katılım hakkı • 4 firma ile sınırlıdır. • 2x3 m2 m ebatlarında stant • Arka stant görseli • İnfo desk • 1 adet yüksek tabure • 4 adet sandalye • 1 adet masa • 3 adet aydınlatma • 1 adet broşürlük • İşçilik montaj / de montaj dijital baskı ve uygulama
16
GÜMÜŞ SPONSORLUK 7.5oo € • Zirvenin duyuru ve tanıtımları Yurt içi ve yurt dışı üst düzey kontağa e-posta yolu, web sitesi yolu ile ve en az 18 dergide insert olarak, katılım gösterilecek yurt içi ve dışı fuarlar vesilesi ile yapılacaktır. • Sponsorlara ayrılan Show Floor alanında 2x2 m2 stand alanı verilecektir (stand maliyetleri derneğe aittir) • Desklerin lokasyonu alfabetik sıraya göre yerleştirilecektir. • Medya planı uyarınca çıkarılacak tanıtım ilanlarında “gümüş sponsor” ünvanı ile logo kullanımı • Özel oluşturulacak “Kürsü Sponsor Tabelası”nda firma logosuna yer verilecek ve Kürsü Sponsor Tabelası, yapılan ana etkinliklerde konuşma kürsüsünün arkasında yer alacaktır. Kürsü arkasında kameraların ve fotoğraf makinelerinin görebileceği bir şekilde tasarlanan sponsorluk panosunda, sponsor firma logoları görünecektir. Bu sistemde sponsor kuruluşlara katkıları oranında yer verilecektir. • Basılı ve dijital malzemelerde “gümüş sponsor” ünvanı ile logo kullanımı: Hedef kitleye gönderilen e-davetiye, ana sahne dekoru, kayıt deski, etkinlik web sitesi, yurt içi ve yurt dışı tanıtımlarda. • 8 ücretsiz katılım hakkı • 5 firma ile sınırlıdır • 2x2 m2 ebatlarında stant • Arka stant görseli • İnfo desk • 1 adet yüksek tabure • 4 adet sandalye • 1 adet masa • 2 adet aydınlatma • 1 adet broşürlük • İşçilik montaj / de montaj dijital baskı ve uygulama
17
ÜRÜN SERGİ ALANI 35.ooo € • Zirve stand alanında ürün sergilemek için alan tayin edilecektir • Alanın büyüklüğü ve genişliği, organizasyon yerinin düzenine göre daha sonra belirlenecektir • Diğer sponsorluklardan biri ile kombine edildiğinde toplam paket fiyatı € olacaktır. Firmalar sadece bu hakkı satın almak isterlerse bütçe yine € olacaktır • Alan uygulama maliyeti sponsor firmaya aittir • 6 ücretsiz katılım hakkı • 1 firma ile sınırlıdır • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir.
18
EK SPONSORLUKLAR YAKA KARTI – YAKA İPİ 7.5oo €
• 2x2 m2 stand alanı • Yaka kartlarının tasarımından ve üretiminde organizasyon komitesi sorumludur. • 5 ücretsiz katılım hakkı • 1 firma ile sınırlıdır • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir. KIYAFET SPONSORLUĞU (+ürün karşılığı) 7.5oo € • 1 Firma ile sınırlıdır • 4 ücretsiz katılım hakkı • Zirve görevlilerinin organizasyon esnasında giyeceği kıyafetler de sponsor firmanın logosu yer alacaktır. • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir. • Kıyafetlerin organizasyon komitesi tarafından onaylanması gerekmektedir
19
EK SPONSORLUKLAR VALE HİZMETİ 5.ooo €
• Vale deskinde logo kullanımı • 24 Temmuz 2015 tarihine kadar sponsorluğun üstlenilmesi durumunda, katılımcılara gönderilecek davetiyelerde vale sponsor bilgisine yer verilecektir. • Otopark ve Vale maliyeti sponsora aittir. Yeterli sayıda vale bulundurulacaktır. • Vale kostümünü sponsor, organizasyon komitesi onayı ile seçebilir ve araçlara promosyon ürün bırakabilir. • 5 Ücretsiz katılım hakkı • 1 Firma ile sınırlıdır • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir. HATIRA FOTOĞRAFI VE KARİKATÜR SPONSORLUĞU 5.ooo € • 1 Firma ile sınırlıdır • Zirve esnasında hazır bulunacak 1 fotoğrafçı arzu eden misafirlerin fotoğraflarını zirve, dernek ve firma logosunun bulunduğu çerçeve ile misafirlere vereceklerdir. • Zirve ile aynı paralelde bir karikatürist hazır bulunacak ve isteyen misafirlerin karikatürlerini zirve temalı ve sponsor logolu kartonlara çizerek misafirlere taktim edecektir. • Misafirlere hizmet edecek fotoğrafçı ve karikatürist sponsor firma kıyafetleri giyecektir. • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir.
20
EK SPONSORLUKLAR ZİRVE ÇANTASI (+ürün karşılığı) 5.ooo €
• 700 adet üretilecek ve tüm etkinlik katılımcılarına dağıtılacak olan çantalarda İSDER ve sponsor firma logosu yer alacaktır. • Sponsor firma çanta üretimi ve belirtilen tarihten önce tesliminden sorumludur. Ürün, İSDER tarafından onaylanmalıdır. • Organizasyon firması üretim sürecinde destek sağlayacaktır. • ISDER uygun görülen materyallere zirve çantasında yer verebilir • 5 Ücretsiz katılım hakkı • 1 Firma ile sınırlıdır • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir. ZİRVE KALEMİ (+ürün karşılığı) ooo € • 700 adet üretilecek ve tüm etkinlik katılımcılarına dağıtılacak olan kalemlerde İSDER ve sponsor firma logosu yer alacaktır. • Sponsor firma kalem üretimi ve 1 Ekim 2015 tarihinden önce tesliminden sorumludur. Ürün, İSDER tarafından onaylanmalıdır. • Organizasyon firması üretim sürecinde destek sağlayacaktır. • 3 Ücretsiz katılım hakkı • 1 Firma ile sınırlıdır • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir
21
EK SPONSORLUKLAR ANAHTARLIK SPONSORLUĞU (+ürün karşılığı) 3.ooo €
• Katılımcılara dağıtılacak olan anahtarlıklarda firma logosu kullanılacaktır. • Anahtarlık Zirve çantaları içerisine konulacaktır. • Sponsor firma anahtarlıkların üretimi ve 1 Ekim 2015 tarihinden önce tesliminden sorumludur. Ürün, İSDER tarafından onaylanmalıdır. • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir. WEB SİTESİ SPONSORLUĞU oo € • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir FUAYE ALANI STAND KATILIM oo € • Sponsor firmalara 1 masa ve 2 sandalye verilecektir. Stand uygulaması firmaya aittir. • 2 Ücretsiz katılım hakkı • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir. ** Fuaye alanında 20 stand alanı bulunmaktadır.
22
EK SPONSORLUKLAR POWER BANK (+ürün karşılığı) 1.5oo €
• 700 adet üretilecek ve tüm etkinlik katılımcılarına dağıtılacak olan powerbank’lerde İSDER ve sponsor firma logosu yer alacaktır. • Sponsor firma powerbank’lerde üretimi ve 1 Ekim 2015 tarihinden önce tesliminden sorumludur. Ürün, İSDER tarafından onaylanmalıdır. • Organizasyon firması üretim sürecinde destek sağlayacaktır. • 2 Ücretsiz katılım hakkı • 1 Firma ile sınırlıdır • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir BLOKNOT (+ürün karşılığı) ooo € • 700 adet üretilecek ve tüm etkinlik katılımcılarına dağıtılacak olan defterlerde İSDER ve sponsor firma logosu yer alacaktır. • Sponsor firma defter üretimi ve 1 Ekim 2015 tarihinden önce tesliminden sorumludur. Ürün, İSDER tarafından onaylanmalıdır. • Organizasyon firması üretim sürecinde destek sağlayacaktır. • 2 Ücretsiz katılım hakkı • 1 Firma ile sınırlıdır • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir.
23
EK SPONSORLUKLAR MEDYA İLETİŞİM SPONSORU
• Sponsor firma ile İSDER ortak olarak belirleyecekleri medya akış planına göre ilerlenecektir. • Basılı ve dijital malzemelerde “medya iletişim sponsoru” ünvanı ile logo kullanımı: Hedef kitleye gönderilen e- davetiye, ana sahne dekoru, kayıt deski, etkinlik web sitesi, yurt içi ve yurt dışı tanıtımlarda. • Zirve kapsamında, tüm etkinliklerde medya sponsoruna röportaj önceliği sağlanacaktır. • Sponsor firma logosu bir sonraki zirve zamanına kadar web sitesinde sergilenecektir.
24
ZİRVE MERKEZİ THE GREENPARK PENDIK , ISTANBUL
25
STAND ALANI
26
DESTEKLEYEN KURULUŞLAR
TEŞEKKÜRLER.. DESTEKLEYEN KURULUŞLAR
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.