Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanZorlu Yetis Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
2
KURULUŞU RodiMood markasının kuruluş hikayesi yılında İzmir’de atölyecilikle başlar.Türkiye’de denim ürünlerinin henüz çok yaygın olmadığı yıllarda başlayan bu faaliyet,1986 yılında yine İzmir’de entegre tesis kurulmasıyla devam eder. 1986 yılının ardından mağazacılığa adım atılarak İzmir’de ilk mağaza açılır ve konsept mağaza açılışları birbiri ardına gelir. 1986 yılından sonra markalaşma süreci başlar,profesyonel marka adının RODİ olmasına karar verilir.
3
1996 yılından itibaren RODİ ile ilgili marka faaliyetleri İstanbul’a taşınır ve bu merkezden devam eder. 2006 yılında marka, 3 yaşından 70 yaşına kadar geniş bir tüketici yelpazesine seslenmeye karar vererek koleksiyonunu genişletir. Bu değişim marka adının RoodiMood olmasıyla tamamlanır. ‘’RodiMood; Moduna Göre Moda’’ sloganıyla çocuktan büyüğe koleksiyon hazırlayan marka farklı, yenilikçi ve ekonomik giyimi sunar.
4
Artık marka denim ürünlerinin yanı sıra her tür tekstil ürünü ve tamamlayıcı aksesuarın olduğu mağazalar hazırlamaktadır. Koleksiyonlar kadın,erkek ve çocuk ürünleri olarak Jean,dokuma,örme ve aksesuar ürün gruplarından oluşur. Markadaki değişimle günlük hayatta kullanılan rahat kıyafetlerin satıldığı bir konsept hayata geçirilir.
5
RodiMood 123 kendi mağazası ile,21 franchise mağazası ile toplam 145 satış noktası,83 bin m2 satış alanıyla hizmet vermektedir. Marka tüm mağazalarında yılında 3 milyon adet satış gerçekleştirirken 2009 yılında bu rakam 12 milyon adete yükselmiştir, aynı hareketlilik cirolara yansımıştır.
6
VİZYONU Sektöründe moda ve kalite belirleyen bir dünya markası olmak ve mağazalar zincirini dünyanın her yerine yaymak.
7
MİSYONU Hazır giyim perakende sektöründe;
Ülkemizde ve dünyada öncülük eden Yeni teknolojileri ve eğilimleri sürekli takip ederek yenilenen Sosyal duyarlılığa kaybetmeden modayı belirleyen Çevreyi koruyarak üreten, Müşterisine ve çalışanına saygınlık sağlayan Güvenilirliği ve hizmeti en yüksek seviyede tutan Ülke ekonomisi için istihdam ve katkı sağlayan Bir dünya markası olmak
8
DEĞERLERİ İnsana ve Çevreye Saygı:
İnsana değer vermek,sevgi,saygı ve dayanışmayı esas almak Müşterinin rahat ve memnuniyetine odaklanmak Çevreyi korumak Farklı kültürlere saygıyla birlikte kendi milli ve manevi değerlerimizi korumak Çalışanların korumak,açık samimi iletişimi,katılımcı yönetimi ilke edinmek
9
Güvenilirlik: Erdemlilik,dürüstlük ve adaleti esas almak İşletme ve ürünlerde kalite bütünlüğünü ve mükemmelliğini yakalamak Çalışanlarına,iş ortaklarına ve topluma karşı iyi niyetli ve dürüst olmak
10
Başarı Odaklılık: Başarıyı teşvik etmek ve ödüllendirmek Bilgi paylaşımı,motivasyon ve verimliliği esas almak İlişkileri profesyonel ama çalışmalarında amatör ruhlu olmak Takım ruhuna inanmak ve kişisel gelişime önem vermek Çalışanlarının mutluluğunu müşteri memnuniyetine dönüştürmek
11
Yenilikçilik: Yenilikçi fikirleri geliştirmeyi ve öğrenmeyi teşvik etmek Sürekli gelişmek ve yenilenmek için değişmekten çekinmemek Bilimsel teknik ve yöntemleri esas almak Modern teknolojiyi ve alanındaki gelişmeleri takip etmek ve uygulamak Zoru hedeflemek ve imkansız hiçbir şeyin olmadığına inanmamaktır.
12
ŞİRİNYER ŞUBESİ
13
ÇALIŞAN SAYISI 20 kişi çalışmaktadır. 1 müdür yardımcısı
2 kasa personeli 2 depo sorumlusu(1 kişi engelli kontenjanı) 12 part personeli 3 satış sorumlusu
14
ŞİRKETTE ÜCRET BELİRLEME ESASLARI NELERDİR?
Merkez tarafından belirlenmektedir.Asgari ücret esas alınmaktadır. Performans durumuna göre ücret değişmemektedir. Kıdeme göre ücret değişmektedir. Ek prim verilmektedir.
15
ADİL ÜCRET NASIL SAĞLANIYOR? İŞ DEĞERLEME ÇALIŞMASI YAPILIYOR MU?
Asgari ücretle sağlanıyor. İş değerleme çalışması yapılmıyor.
16
ÖZENDİRİCİ ÜCRET UYGULAMALARI VAR MIDIR?
YOKTUR
17
Sektör ya da benzer iş yerlerindeki ücret düzeyine ilişkin
değerlendirme Sektör dağılımında ücret farklılandırmaları Farklılık olarak prim sistemi var. Mağazacılıkta ücreti belirleyen primdir. Rakiplerine göre hem havuzdan alım hem de bireysel alım uygulanmaktadır.
18
PERFORMANS DEĞERLENDİRME SİSTEMİ UYGULANIYOR MU?
UYGULANMIYOR
19
RAKİPLERİ ARASINDAKİ YERİ?
3 rakipleri var, yerleri hakkında bilgi vermiyorlar.
20
REKABET GÜCÜNÜ BELİRLEYEN NEDİR?
Müşteri ve prosedürdür.
21
DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.