Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02."— Sunum transkripti:

1 ‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

2 TR 07- FI- 022 Neden Esneme Bölgesine odaklanmalısınız? Öğrenme sürecine aktif şekilde dahil olma İşleri yapmanın daha iyi yollarını arama Dikkat: Birinin esneme bölgesi diğerinin panik bölgesi olabilir

3 TR 07- FI- 023 Bir tartışmayı nasıl yönetirsiniz? İyi bir başlangıç yapılmasını sağlayın Herkesin katılımını teşvik edin Herkesin anlayıp anlamadığını kontrol edin

4 TR 07- FI- 024 Alıştırma: Grup Tartışması Öğrenme tercihleri ve biçimleri konusunda şu ana kadar ele aldığımız tüm teoriler ışığında, grubun tüm üyeleri, temel düzey eğitimin oturumlarından biri üzerinde tartışacaktır:  Ortamı / amacı belirleyin  Herkesin katılımına izin verilmesini sağlayın  Tartışmayı bir sonuca bağlayın

5 TR 07- FI- 025 Değerlendirme Tüm grup için bir ‘en iyi özet’ çıkarın Varılan temel sonuçları bizlere bildirin


"‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları