Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
MS-WORD TOBLO OLUŞTURMA
2
Word belgelerine tablo eklenmek istendiğinde kullanılan bir sekmedir.
3
Tablo oluşturmak için araç çubuğunda ki TABLO seçeneği tıklanır.
4
Tablo eklemek için TABLO
sekmesinden EKLE seçilir.
5
TABLO’DAN EKLE Sekmesi seçildiğinde karşımıza böyle bir pencere çıkar.Buradan satır-sütun sayısı gibi özellikleri belirtildikten sonra TAMAM butonuna tıklanır.
6
Bu şekilde tablo oluşmuş olur.
7
Tablodaki satır,sütun,hücre veya tabloyu tamamen silmek için
TABLO dan SİL seçeneği kullanılır.
8
Tablodaki satır,sütun,hücre veya tabloyu seçmek için
TABLO dan SEÇ seçeneği kullanılır.
9
Tablo ile ilgili sığdırma işlemleri TABLO dan
OTOMATİK SIĞDIR seçeneği ile karşımıza çıkan pencereden sığdırma işlemleri yapılır.
10
Tabloyu metne yada metini tabloya dönüştürmek için
TABLO-DÖNÜŞTÜR seçeneği kullanılır.
11
Tablonun özelliklerini TOBLO-TABLO ÖZELLİKLERİ
Seçeneğinden ayarlayabiliriz.
12
Tablo özelliklerinden
tablo ayarları yapılır. Tablo özelliklerinden satır ayarları yapılır.
13
Tablo özelliklerinden
sütun ayarları yapılır. Tablo özelliklerinden tablo ayarları yapılır. Tablo özelliklerinden hücre ayarları yapılır.
14
ÜMMÜHAN İKİZ İRFAN ÇETİN
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.