Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAdas Yalaz Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
KALİTE YÖNETİM BİRİMİ Mart ayında düzenlenen dış denetim sonucu Müdürlüğümüz çalışmalarının ISO 9001-2008 Kalite Standartlarına uygunluğu bir kez daha tescillenmiş olup,kalite belgemizin devamı yönünde karar verilmiştir. Tüm Şube Müdürlüklerimizin ve Birimlerimizin 2010 yılı hedefleri belirlendi ve 4 ayda bir ölçümleri yapıldı. ISO 9001-2008 Kalite Standartları Kapsamında belirli zaman periyotları içerisinde 24 personelimize Uyum Eğitimi, 111 idari Amir ve Personelimize Zaman Yönetimi Ve Stres Eğitimi, 6 şirket personelimize Hijyen Eğitimi,Diş Fırçalama Teknikleri ve Diş Eti Hastalıkları Eğitimi 91 personelimiz için düzenlenmiştir. Sağlık Müdürlüğünde Çalışan Tüm Personelin Temel İlkyardım Uygulamalarını bilmeleri ve ilk yardım konusunda güncel bilgiye sahip olabilmeleri hedefi ile 112 Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü ile birlikte Sertifikalı Temel İlk Yardım Eğitimi düzenlenmiştir.Eğitim sonunda 76 Personelimiz sertifikalandırılmıştır. Düzenleyici ve önleyici faaliyetler kapsamında problemlerin yerinde çözümlenmesi sağlanarak personel ve müşteri memnuniyetinin maximum seviyede tutmak amaçlanmaktadır. 06.04.20151Handan KUZPINARI
2
2010/25,50,70,71 sayılı genelgeler geregi yürütülen Bürokrasinin Azaltılması Ve İdari Basitleştirme çalışması kapsamında Merkez ve İlçe Yataklı Tedavi Kurumları,Ağız Diş Sağlığı Merkezleri,TSM Sorumlu Hekimlikleri,Sağlık Grup Başkanlıkları,Halk Sağlığı Labratuvarı,İl Sağlık Müdürlüğü Tüm Şube Müdürlükleri Ve Birim Amirlikleri,İlçe Hastane Ve TSM Sorumlu Hekimlikleri,bütün Aile Sağlığı Merkezleri Ve Tüm Aile Hekimleri için bire bir /yerinde eğitimler ve bilgilendirme toplantıları düzenlenmiş olup, çalışmalar sonucu hazırlanan Kamu Hizmet Envanteri Ve Kamu Hizmet Standartı Formlarımız tüm kurumlarımızın giriş kapısına pano veya plazma tv şeklinde sunumu sağlanmıştır.Ayrıca İl Sağlık Müdürlüğü web sayfamıza,İlçe Kaymakamlıkları web sayfasına kamu hizmet envanteri ve kamu hizmet standartı formlarımız eklenmiştir. Aile Hekimlikleri Ek1 ve Ek2 tabloları için hazırlanmış olan mail sayfamızda 164 Aile Hekimimizin mailleri incelenerek,düzeltmeler yapılmış ve hizmet binalarında beyan çalışması devam etmektedir. 06.04.20152Handan KUZPINARI
3
İL PERFORMANS VE KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ Hasta ve hasta yakınları memnuniyeti anket çalışmalarını ve hizmet kalite standartlarının öngördüğü yeni özürlü uygulamaları il merkezi ve ilçe hastaneleriyle paylaşıldı ve bu anlamda gerekli tedbirler alındı. Kurumların kurum alt yapı ve süreç değerlendirme formlarının doldurulması ve arşivlemesi sağlandı.(Ağız Diş Sağlığı Merkezi,Kahta Devlet Hastanesi.) Merkez ve İlçe Yataklı Tedavi Kurumları, TSM Sorumlu Hekimlikleri ve Ağız Diş Sağlığı Merkezleri Hizmet Kalite Standartları çerçevesinde değerlendirilmiş olup,eksikliklerin giderilmesi hususunda Koordinatörlüğümüz öncülüğünde çalışmalar düzenlenmiş,tespit edilen aksaklıkların giderilmesi hususunda gerekli tedbirler alınmıştır. Bakanlıktan ilimize Merkez Yataklı Tedavi Kurumlarını Hizmet Kalite Standartları çerçevesinde değerlendirmek üzere gelen Çapraz Değerlendiricilere refakat edilmiş olup,kurumlarımızdaki gözlemlenen aksaklıkların giderilmesi için gerekli tedbirler alınmıştır. Kurum ve kuruluşların performansa dayalı ek ödeme uygulamalarını takibi ve gerektiğinde istatistikleri Bakanlığa ulaştırılmasını sağlamak, Bu kapsamda düzenlenen raporlar Hastane İdari Amirleri ile paylaşılmıştır. 06.04.20153Handan KUZPINARI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.