NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini."— Sunum transkripti:

1

2 NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI

3 Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini düşünüyor. Lezzet Daha lezzetli bir şey tercih ediyorum Tadını beğenmiyorum Tahıl gevreğini fazla tatlı buluyorum Doyuruculuk/Enerji Yeterince doyurucu değil Güne başlamak için ihtiyacım olan enerjiyi bana vermiyor Besleyicilik değeri düşük Tahıl gevreği tüketmeyenler Tahıl gevreğini seyrek tüketenler Tahıl gevreğini sık tüketenler

4 Sonuçta Biz Türkler… Tahıl gevreğinin o Lezzetli o Doyurucu o Ailedeki herkese yönelik olmasını bekliyoruz.

5 Extra Tüketici Testi Sonuçları Tahıl Gevreği Tüketmeyen Her 10 Tüketicinin 8’i Extra’nın Tadını Beğendi. Tahıl Gevreği Tüketmeyen Her 10 Tüketicinin 8’i Extra’yı Satın alacağını Söyledi. 1234567 12345678 8

6 Türkiye’nin En Lezzetli Tahıl Gevreği


"NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini." indir ppt
Google Reklamları