Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanOzak Inan Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI
3
Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini düşünüyor. Lezzet Daha lezzetli bir şey tercih ediyorum Tadını beğenmiyorum Tahıl gevreğini fazla tatlı buluyorum Doyuruculuk/Enerji Yeterince doyurucu değil Güne başlamak için ihtiyacım olan enerjiyi bana vermiyor Besleyicilik değeri düşük Tahıl gevreği tüketmeyenler Tahıl gevreğini seyrek tüketenler Tahıl gevreğini sık tüketenler
4
Sonuçta Biz Türkler… Tahıl gevreğinin o Lezzetli o Doyurucu o Ailedeki herkese yönelik olmasını bekliyoruz.
5
Extra Tüketici Testi Sonuçları Tahıl Gevreği Tüketmeyen Her 10 Tüketicinin 8’i Extra’nın Tadını Beğendi. Tahıl Gevreği Tüketmeyen Her 10 Tüketicinin 8’i Extra’yı Satın alacağını Söyledi. 1234567 12345678 8
6
Türkiye’nin En Lezzetli Tahıl Gevreği
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.