Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanYonca Ozil Değiştirilmiş 9 yıl önce
6
1. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE101TÜRK DİLİ -I 200 AİT101ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ200 YDİ101 YABANCI DİL -I (İngilizce) 404 İŞT101GENEL MUHASEBE314 İŞT103BİLGİSAYARA GİRİŞ 112 İŞT105GENEL İŞLETME314 İŞT107BÜRO YÖNETİMİ ve İLTETİŞİM TEKNİKLERİ112 İŞT109İKTİSADA GİRİŞ 202 İŞT111MATEMATİK 213 İŞT113GENEL HUKUK BİLGİSİ202 BDN101BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli)010
7
2. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK TDE102TÜRK DİLİ -II 200 AİT102ATATÜRK İLKELERİ ve İNKILAP TARİHİ 200 YDİ102YABANCI DİL -II (İNGİLİZCE) 404 İŞT102DÖNEM SONU MUHASE İŞLEMLERİ314 İŞT104BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI314 İŞT106İŞLETME BECERİLERİ GRUP ÇALIŞMASI112 İŞT108MAKRO İKTİSAT202 İŞT110TİCARİ MATEMATİK112 İŞT112TİCARET HUKUKU BİLGİSİ202 İŞT114İSTATİSTİK112 BDN102BEDEN EĞİTİMİ (Seçmeli) 010
8
3. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK İŞT201PAZARLAMA İLKELERİ 213 İŞT203YÖNETİM ve ORGANİZASYON202 İŞT205FİNANSAL YÖNETİM 314 İŞT207BİLGİSAYARLI MUHASEBE314 İŞT209DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ YÖNETİMİ202 İŞT211YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA-I- 213 İŞT213MESLEKİ YABANCI DİL-I-223 İŞT219TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ202 İŞT223KOOPERATİFÇİLİK202
9
4. Dönem Dersleri Ders KoduDers AdıTUK İŞT202İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ213 İŞT204ÜRETİM YÖNETİMİ314 İŞT206GİRİŞİMCİLİK ve KÜÇÜK İŞLETME YÖNETİCİLİĞİ314 İŞT208İŞ ve SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU314 İŞT210YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA-II-213 İŞT212MESLEKİ YABANCI DİL -II 223 İŞT214ELEKTRONİK TİCARET3 14
10
2. STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi 2006-2007 Eğitim - Öğretim yılı Güz dönemi itibarıyla İşletme Programı 1. sınıfta 52 ve 2. sınıfta 82 öğrenci ile beraber toplam 134 öğrenci bulunmaktadır.
11
2.1.1 Eğitim 2.1.1.1 Bölümler/Programlar 1. İktisadi ve İdari Programlar Bölümü Turizm ve Otel İşletmeciliği Turizm ve Seyahat İşletmeciliği Turizm Rehberliği İşletme Pazarlama Büro Yönetimi ve Sekreterlik 2. Teknik Programlar Bölümü Subtropik İklim Bitkileri
12
Akademik Personel Sayıları
16
2.1.3. Hizmet 2.1.3.1. Fiziki Altyapı: Anamur Meslek Yüksekokulu eğitim-öğretim faaliyetlerine Kalınören Eğitim Binası ve ME.Ü.Anamur Kültür Merkezinde sürdürmektedir. Ayrıca ilçemiz Ören beldesi sınırları içerisinde yaklaşık 100 dönüm arazi ise Üniversitemize yerleşke alanı olarak tahsis edilmiş olup, teslim aşamasındadır. A. Eğitim Binası 50 öğrenci kapasiteli 10 Derslik 1 adet Bilgisayar Laboratuvarı (16 Bilgisayarlı) 1 adet Çok Amaçlı Teknik Derslik Kütüphane (1386 Kitap Kapasiteli) Internet Salonu 500 kişi kapasiteli Kantin ve Yemekhane Spor Alanı
17
B. ME.Ü. Anamur Kültür Merkezi Kültür Bakanlığı Anamur Kültür Merkezi, Kültür Bakanlığı, DPT ve Maliye Bakanlığı onayı ile Üniversitemize devredilmiştir. Bu bina sosyal ve kültürel faaliyetlere yönelik olarak kullanılmaktadır. 225 Kişilik Tiyatro ve Konferans Salonu 1 Adet Prova Salonu Kulis 100 kişi kapasiteli Kokteyl Salonu 2 Adet Sergi Salonu 3 Adet Çalışma Salonu
21
2.3 GZFT Analizi (SWOT Analizi) Güçlü yanlarımız: Genç ve dinamik bir akademik kadro İşletme Programının diğer programlara göre iş bulma olanaklarının fazlalığı Kamu ve Özel sektörün yapısını ve arasındaki ilişkisini ortaya koyan derslerinin olması.
22
Zayıf yanlarımız: Şehir merkezine en uzak ilçe olmamız İlçenin sosyal ve kültürel bir yönden zayıf olması Öğretim Elemanlarının mesleki ve sosyal gelişiminin maddi ve manevi olarak desteklenmemesi Öğretim Elemanlarının maaş ve ders ücretlerinin düşük olması MEB ve YÖK arasında yapılan protokolün yetersiz kalması Eğitim Binasının fiziki imkanlarının yetersiz kalması İlçede üniversite bilincinin henüz oluşmaması Bazı programlara öğrencilerin sınavsız sistemle geçişi Teknik derslerin yetersizliği, bazı ders saatlerinin süresinin az olması
23
Fırsatlar: Anamur ilçesinin diğer ilçelere göre daha gelişmiş olması Üniversitemizin ilçede sahip olduğu 100 dönümlük arazi ME.Ü. Anamur Kültür Merkezinin yüksekokulumuzda olması Özel sektörle yürütülen pozitif ilişkiler Mezunlarımıza sektörde kariyer imkanı tanınması
24
Tehditler: Sınavsız gelen öğrencilerin eğitimlerde zayıf kalması Ekonomik ve siyasi istikrarsızlık Maaş ve özlük haklarındaki yetersizlik Küreselleşme süreci ile birlikte özelleştirme politikaları, kamu istihdamının azalması Teknolojinin hızlı ilerlemesi ve programın buna ayak uyduramama durumu
25
2.4.Varsayımlar Mesleki becerinin geliştirilebilmesi için uygulamaya ağırlık verilmesi Yüksekokulumuz öğrencileri için kredi yurtlar kurumu bünyesinde bir yurt kurulması
26
3. Stratejik Plan 3.1.Misyon Sürekli değişim ve gelişim ilkesiyle, gelişen dış çevre koşullarına karşı ülke ve dünya koşullarına uyum sağlayan, okul sanayi işbirliği içerisinde sektörün istediği nitelikte ara eleman yetiştirmek. Atatürk İlke ve Devrimlerine sahip çıkan,çağdaş,demokrat ve laik öğrenciler yetiştirmek. 3.2.Vizyon Türkiye’de ve bölgede kamu sektörüne ve özel sektöre nitelikli eleman yetiştiren öncü ve etkin eğitim kurumlarından biri olmak, Hızlı gelişen teknolojiyi takip etmek, Eğitimde kaliteliyi arttırmak, Özgür ve objektif bilimin öncülünde sorgulayan, düşünen ve kendini sürekli yenileyen kuşaklar yetiştirmek
27
3.3. Değerler – İlkeler Atatürk İlke ve İnkılaplarına bağlı Yenilikçi Çağdaş Analitik düşünme yeteneğine sahip Dinamik Şeffaf Toplumsal Sorumluluk bilinci oluşmuş İdealist Objektif Duyarlı Hoşgörülü Dürüst
28
3.4. Stratejik Amaçlar ve Hedefler Stratejik Amaç - 1 Nitelikli ara işgücü yetiştirmek Stratejik Faaliyetler Programın teknik imkanlarını arttırmak Ülkede ve bölgedeki mesleki birliklerle ilişkileri geliştirmek Öğretim elemanlarının akademik ve mesleki yönden gelişimlerini desteklemek
29
Stratejik Amaç – 2 Ülkede söz sahibi ve bölgesinde lider bir eğitim programı ve kurumu olmak Stratejik Faaliyetler Programın teknik imkanlarını arttırmak Yerel yönetimle işbirliğini artırmak Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak
30
Stratejik Amaç – 3 Alanında uzman, eğitim kalitesi yüksek ve ÖSS’de öncelikli tercih edilen bir okul olmak Stratejik Faaliyetler Programın reklam ve tanıtımında interneti etkin bir şekilde kullanmak Okulun ve programın teknik imkanlarını arttırmak Yerel yönetimle işbirliği yaparak ilçede öğrencilere sağlanan imkanları artırmak Yerli ve yabancı eğitim kurumlarının eğitimlerini sürekli takip etmek Geçmiş yıllardaki mezun öğrencilerimizle sürekli irtibat kurmak
31
4.İzleme ve Değerlendirme 4.1.Performans Göstergeleri Oluşturulması Yüksekokulumuzun 2005 yılında Leonardo Da Vinci A Tipi Hareketlilik Projesi kapsamında “Turizm sektöründe Teknoloji kullanımı” konulu projesinin kabulü ve AB fonundan desteklenerek, yararlanıcıların İngiltere’de turizm alanında bir eğitim kurumunu ziyaret etmişlerdir. Mezunlarımızın başta Akdeniz bölgesinde ve diğer bölgelerde mesleklerini başarı ile icra etmektedirler. Öğrenci stajları denetlenmiş ve başarılı sonuçlar elde edilmiştir.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.