Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK"— Sunum transkripti:

1 Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
Fikret ERGÜDER FE

2 IPG Leading for Results HP Confidential

3 Liderliğin 8 yeni özelliği
D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Büyümeyi sağlamak Müşteri odaklı olmak Operasyonel mükemmellik sağlamak Dengeli finansal kararlar almak Kadroyu geliştirmek Performansı yüceltmek  İletişim, iletişim, iletişim Önderlik yapmak Sam to present IPG Leading for Results HP Confidential

4 1. Hedeflenen Büyüme Anlamak
D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt MARY 5 minutes Anlamak Büyüme fırsatlarını, mücadele alanlarını ve rekabeti inceleyip her bir iş kolu için stratejileri anlamak Set clear expectations that participants are expected to do the specific actions listed below. Accelerate growth by developing your people career development plan cross-business movement of talent stretch assignments critical roles are staffed with the best people Achieve growth objectives within affordable workforce costs Introduce the Module Leader Hedeflenen büyüme İcra etmek Stratejilere göre kendi faaliyetlerinizi belirlemek Büyüme stratejileri ve çalışma modelini ayarlayıp, çalışan ekibinizle bir arada işe odaklanmak Şirket için hangi alanda büyüme önemli, ciro büyümesimi karlılık artışı mı Pazar payı mı? Giriş seviyesi yazıcılarda çok fonksiyonlu yazıcılarda Pazar payı? Ayarla İcra et Geliştir Verimlilik Sermaye stratejisi IPG Leading for Results HP Confidential

5 2. Müşteri Odaklılık D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Fiyat (Karı ve Pazar payını artırmak için strateji) Ürün (Aksesuar, çözüm, servis hizmet gibi tüm ürüne odaklanmak) Promosyon (Müşteri iç görüşünü ve satın alma kararını nasıl tetikleriz) Dağıtım/ satış kanalı (Kime nasıl satış yapıyoruz, satış kanalı ile kapsama alanımız nedir?) Satış sonrası servis ve destek (Rekabetçi servis nasıl verilir? Karlılık ve ciroya katkısı nasıl olur?) Bireysel KOBİ Kurumsal Kamu Katma değer sağlamak Klinik aç kan sayımı kahvaltı müşerini dinle değer ver, yemek bekleken gazete dergi sun IPG Leading for Results HP Confidential

6 3. Fark yaratan rekabetçi avantaj: operasyonel mükemmellik
D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt 3. Fark yaratan rekabetçi avantaj: operasyonel mükemmellik Nitelikli iş süreçleri, firma değerini artırır ve üstün müşteri deneyimi yaratır. Operasyonel Mükemmellik Müşteri Deneyimi İş Süreçleri Havaalanı- Ter kokusu Servis elemanı galoş konusu TIMING OF THE SLIDE: 3 Minutes KEY TAKEAWAYS: Operational excellence is our ability to drive superior business processes that increase shareholder value and create a differentiated customer experience Operational Excellence is a source of competitive advantage NOTES: Operational excellence is the ability to create and execute superior business processes that increase shareholder value and create a differentiated customer experience What does this mean for: Customers: receiving an optimal customer experience across all interactions & transactions with HP. Shareholders: driving profitable growth, reducing costs and improving capital utilization Employees: it means working with efficient and effective business processes across the value chain Hissedar Kazancı IPG Leading for Results HP Confidential 6

7 4. Yatırımcılar, sermayenin geri dönüşüne bakar
Time: 2 min D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt 4. Yatırımcılar, sermayenin geri dönüşüne bakar %10 kar veya 10 lira için yatırılan para bankadan ne alır başka işten ne alır Detailed Notes This notion of always thinking about the return on capital is difficult because managers tend to look more at profitability as a percentage of sales, as opposed to as a percentage of capital invested. Sales is more widely known and discussed Müdürlerin odağı Kâr Satış Yatırımcıların Odağı Kâr Sermaye Key Points - Build slide [click] Managers tend to look more at profitability as a percentage of sales as sales is more widely known and discussed. [click] Investor look at profitability as a percentage of capital invested [click] – not equal IPG Leading for Results HP Confidential

8 Terfi imkanı (Liderlik kapasitesi)
5. Yetenekli elemanların yönetimi D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Yitirme Terfi et İş için önemli yetenekleri var Önemli başarıları var Liderlik yönünü geliştir Üstün başarıları var Gelişimi için çaba harcıyor Liderlik vasıfları yüksek Performans İş Tecrübesi Kontrol et Geliştir Dışarıdan eleman pahalı olur kötülerden kurtul Başarılı değil Yakından takip edilmeli Gözlenip uyarılmalı Yetenekleri iy ancak sonuç yok Gelişmeye yönlenmeli İlave sorumluluk ile dene Başarılı ise terfi et Terfi imkanı (Liderlik kapasitesi) IPG Leading for Results HP Confidential

9 6.En iyi performans yüceltici davranışlar
D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt 6.En iyi performans yüceltici davranışlar Business Leader 2 minutes 1 dk bile yeter ama sıcağı sıcağına demir tavında dövülür Teaching Points: You have influence, on virtually all of the leader’s levers The factors listed here identify where you can get the best ROI on your time Note the three directly related to honest timely feedback- (Percentage references the change in performance as a result of each of these factors) Fairness and accuracy of feedback (39.1%) Feedback emphasis on performance strengths (36.4%) Feedback that helps employees do the job better (25.8%) This information is the result of research by the Corporate Leadership Council which interviewed more than 35 global companies with more than 19,000 respondents Teaching point: Talk about importance of individual Feedback Adil ve net geri bildirim (40%) Risk alma imkanı sağlama (39%) Güçlü yönleri vurgulayan iletişim (36%) Performans standardlarının çalışan tarafından anlaşılması (36%) Dahili iletişim (34%) Eleman perfromansının müdür tarafından bilinmesi (30%) En iyi olduğu alanda çalışması (28%) Elemanın işini daha iyi yapabilmesini sağlayan yorumlar (26%) Corporate Leadership Council Araştırması *Corporate Leadership Council Research sonuçlarına göre IPG Leading for Results HP Confidential

10 7. İletişim Önemli mesajları çalışanlarına tekrar tekrar ilet
D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Önemli mesajları çalışanlarına tekrar tekrar ilet Ekibine güç ver, enerjik hale getir. Sonuç odaklı çalışmaları sağla Sorunların çözümünün tamamı davranışsal ve iletişimsizlikten kaynaklanır net olmamak IPG Leading for Results HP Confidential

11 8. Önderlik Öğret, Takip et, Ölç, Ödüllendir
D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Öğret, Takip et, Ölç, Ödüllendir Rütbe beklemeden önderlik yap bir olmak isteme bir şey yapmak iste IPG Leading for Results HP Confidential

12 Liderliğin 8 yeni özelliği
D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Büyümeyi sağlamak Müşteri odaklı olmak Operasyonel mükemmellik sağlamak Dengeli finansal kararlar almak Kadroyu geliştirmek Performansı yüceltmek  İletişim, iletişim, iletişim Önderlik yapmak Sam to present IPG Leading for Results HP Confidential


"Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları