Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanTelli Akdemir Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
IAB Türkiye Basın toplantısı - 23.06.2009
2
Büyük dönüşüm Dijital akıl
3
1996’da kuruldu. 34 ülkede faaliyet gösteriyor. Interactive Advertising Bureau (IAB)
4
2006’nın sonunda kurulan IAB Türkiye’nin 23’ü kurucu olmak üzere, toplam 87* üyesi var. Sektörün farklı gruplarını biraraya getiren IAB Türkiye, bu özelliğiyle dünyadaki IAB’ler Içinde tek örnek. * Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği, 44 yayıncı, 27 interaktif ajans, 14 mdya şirketi
5
Bilgi değişim ve aktarım merkezi Eğitim merkezi Ölçümlenme, denetim Endüstri standartları Veriye dayalı planlama
6
Eğitim komitesi İletişim komitesi İç ve dış ilişkiler komitesi Teknik komite Endüstri standartları komitesi IAB Türkiye komitelerinde yaklaşık 75 kişi görev yaptı.
7
8’den 11.5 milyar Euro’ya çıkış, %38’lik büyüme Almanya, Avusturya, Belçika, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Hollanda, İngiltere, İspanya İtalya, Norveç, Polonya, Slovenya, Türkiye, Yunanistan Gelişmiş pazarlarda %30-40, gelişmekte olanlarda %70 seviyelerinde büyüme beklentisi
8
Web TV, mobil Internet 2010 eğilimleri / beklentileri Davranış hedeflemesi, sosyal medya
9
Teşekkürler
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.