Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

IAB Türkiye Basın toplantısı - 23.06.2009. Büyük dönüşüm Dijital akıl.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "IAB Türkiye Basın toplantısı - 23.06.2009. Büyük dönüşüm Dijital akıl."— Sunum transkripti:

1 IAB Türkiye Basın toplantısı - 23.06.2009

2 Büyük dönüşüm Dijital akıl

3 1996’da kuruldu. 34 ülkede faaliyet gösteriyor. Interactive Advertising Bureau (IAB)

4 2006’nın sonunda kurulan IAB Türkiye’nin 23’ü kurucu olmak üzere, toplam 87* üyesi var. Sektörün farklı gruplarını biraraya getiren IAB Türkiye, bu özelliğiyle dünyadaki IAB’ler Içinde tek örnek. * Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği, 44 yayıncı, 27 interaktif ajans, 14 mdya şirketi

5 Bilgi değişim ve aktarım merkezi Eğitim merkezi Ölçümlenme, denetim Endüstri standartları Veriye dayalı planlama

6 Eğitim komitesi İletişim komitesi İç ve dış ilişkiler komitesi Teknik komite Endüstri standartları komitesi IAB Türkiye komitelerinde yaklaşık 75 kişi görev yaptı.

7 8’den 11.5 milyar Euro’ya çıkış, %38’lik büyüme Almanya, Avusturya, Belçika, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Hollanda, İngiltere, İspanya İtalya, Norveç, Polonya, Slovenya, Türkiye, Yunanistan Gelişmiş pazarlarda %30-40, gelişmekte olanlarda %70 seviyelerinde büyüme beklentisi

8 Web TV, mobil Internet 2010 eğilimleri / beklentileri Davranış hedeflemesi, sosyal medya

9 Teşekkürler


"IAB Türkiye Basın toplantısı - 23.06.2009. Büyük dönüşüm Dijital akıl." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları