Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür
3
SON BAŞVURU 4 MayIS
4
Kaynak: TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu)
5
İnterpromedya Araştırma Hizmetleri’nin 2011’de yaptığı
KOBİ Araştırmasına göre; Araştırma evreni Türkiye’de faaliyet gösteren arası çalışanı olan işletmelerdir. Bu kapsamda Türkiye’de işletme vardır. KOBİ Araştırması yılda 2 defa, 16 şehirde yapılmaktadır. Araştırma 602 örneklemle yapılmıştır.
6
Sektör dağılımı Baz:
7
Çalışan sayısı dağılımı
Nhmjv Çalışan sayısı dağılımı işletmede toplam 1.5 milyon kişi çalışmaktadır. Ortalama çalışan sayısı 111 kişidir. 99 çalışan altı işletmelerde ortalama 70, 100 çalışan üstü işletmelerde ise ortalama 169 çalışan mevcuttur. Baz:
8
2010 ciroları İşletmelerin 2010 ciroları 43 milyon TL, 100 çalışan üstü olan işletmelerin ortalama cirosu ise 70 milyon TL olarak belirlenmiştir. 99 çalışan altı olan işletmelerin yüzde 39’unun cirosu 10 milyon TL’nin altındadır. Baz:
9
Yanıtsızlar grafikte yer almıyor.
Firma faaliyet süresi Yanıtsızlar grafikte yer almıyor. Baz:
10
Bilgi işlem departmanı
Nhmjv Bilgi işlem departmanı Baz:
11
Internet erişim şekli Baz: 14.231
100 çalışan ve üzeri işletmelerde Metro Ethernet kullanım oranı yüzde 19, ADSL ise yüzde 73’dür. Baz:
12
İşletmelerin interneti kullanma amaçları
Nhmjv İşletmelerin interneti kullanma amaçları Baz:14.231
13
Aylık ortalama telekom giderleri
50-99 TOPLAM Aylık ortalama internet giderleri (TL) 949 1.550 1.205 Aylık ortalama cep telefonu giderleri (TL) 1.507 3.609 2.421 Aylık ortalama sabit telefon giderleri (TL) 753 2.182 1.337 Aylık ortalama telekom giderleri (TL) 3.209 7.341 4.963 Baz:
14
2011 bilişim bütçesi İşletmelerin ortalama bilişim bütçeleri 65 bin TL’dir. 99 çalışan altı işletmelerde ortalama 50 bin TL, 100 çalışan üstü işletmelerde ise ortalama 84 bin TL olarak belirlenmiştir. Baz:
15
Yatırım yapılması planlanan IT konuları
Baz:
16
6.Kez Bilgi ve Doküman Yönetimi
18.yılını kutlayan BThaber ile 7. yılında BThaber Platform’da 6.Kez Bilgi ve Doküman Yönetimi etkinliğini düzenliyoruz.
17
Sektör Şirketlerimizin Görüş ve Öngürleri
İş süreçlerinin hızlanması, bilgiyi her an her yerden ulaşabilme isteği, yasal düzenlemeler gibi nedenlerden dolayı bilgi ve doküman yönetim sistemlerine olan ihtiyaç her geçen gün biraz daha artıyor. Her ölçekteki şirket için giderek önem kazanan bir yapıyı ortaya koyan bilgi ve doküman yönetim uygulamaları, kurumların bütününde 360 derece faydayı beraberinde getiriyor. Elektronik belgeler, kurumlar açısından işgücü, kırtasiye, postalama, gibi masraflarını büyük ölçüde azaltırken, iş süreçlerinde hız da kazanıyorlar. Ayrıca, belgelendirme denetimlerinde harcanacak gayret ve stres de minimum düzeye inmektedir.
18
Bilgi ve doküman yönetiminde tarama süreçleri önemli bir adımı oluştururken, sunulan çözümlere bakıldığında aslında tarama işlemleri buzdağının sadece görünen kısmını oluşturuyor. Bu uygulamalar; bir dokümanın oluşturulmasından, imhasına kadar tüm süreçleri (sınıflandırılması, yönetilmesi, işlenmesi, analizi, saklanması vs) kapsamaktadır. Verimli bir şekilde kullanılan bilgi ve doküman yönetim uygulamaları; şirket içi performans arttığı gibi şirket için değerli bilgiler de kontrol altında tutulabilmekte. Bilgi ve doküman yönetim sistemleri artık süreç yönetimi çözümleri ile entegre olmaya başladılar.
19
Kurumsal şirketlerin yanı sıra KOBİ’ler de bilgi ve doküman kaybının zaman ve para kaybı olduğunun farkına vardılar. Kurumların yüzde 70’i bilgi yönetiminde tek merkezden otomatik olarak yönetilen tam kapsamlı çözümleri tercih ediyor. Yeni yapıya geçiş süreçleri bazı kurumlar açısından sancılı olabilmektedir. BT personeli de bu geçiş sürecinin sancılı olabilmesinden çekinebilmektedir. Bu noktada çözüm ve hizmet alınan şirketlerin yetkinliği önemli bir rol oynamaktadır. Kurumlar orta ve uzun vadede, doküman yönetimi ihtiyaçlarını bulut üzerinden almaya yönelecekler.
20
Şirketlerde doküman yönetimi konusunda yapılan çalışmalar
İnterpromedya Bilgi ve Doküman Araştırmasına göre öne çıkan konular aşağıdaki şekilde önem sırasına göre sıralanmıştır: Fiziki Arşivleme Veri Giriş veya İndeksleme Doküman Yönetimi Gelen Giden Evrak Yönetimi Elektronik Arşivleme Süreç Yönetimi ve İş Akışı
21
Doküman yönetimi proje ihtiyaçları
Şirketlerin ihtiyaçlarına göre öne çıkan konular aşağıdaki şekilde önem sırasına göre sıralanmıştır: Kağıt Bilgilerin Sisteme Aktarımı Elektronik Arşivleme Saklama – Depolama Yönetimi Gelen Giden Evrak Yönetimi Kayıt Yönetimi Süreç Yönetimi Fiziki Arşivleme
22
İSTANBUL
23
Etkinliğimizde 2 şanslı katılımcımıza Canon fotoğraf makinesi hediye ediyoruz.
24
TEŞEKKÜRLER…
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.