Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanNazim Gursel Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
2007-2009 Avrupa Projesi A dan Z ye Sözcüklerle ilgili davranış !
2
(Geniş anlamda) Okumada anlama sürecinin tarifi - Başarılı olması için gereken tüm işlemleriyle - - Önce nöro-fizyolojik bakımdan (okunacak olandan hareketle) - Sonra, tam anlamıyla anlama çalışması açısından, yani bilme yetisi açısından (eğitbilimsel sonuçlarıyla). Uygulama alanı : - Metinler -Resimler Bilginin göz retinesine girişinden anlama ulaşıncaya kadar. A dan Z ye Sözcüklerle ilgili davranış !
3
Bilgi : Sözcükler Resimler Müzik … göz beyin Nöro-fizyolojik bakımdan Eğitbilimsel bakımdan kulak Bu « Signesetsens » projesinin konuları. Bilgi olarak burada kısa bir açıklama. Şema :
4
Stanislas DEHAENE, Okumanın Nöronları, Odile Jacob, 2007. Jocelyne Giasson, Okumada Anlama, De Boeck, 1996 ve 2008. Metinlerin okunması için : Nöro-fizyolojik bakımdan : Liliane Hamm, Resimleri okumak, Armand Colin-Bourrelier1986. J.Cl. Fozza, A-M Garat, Fr. Parfait, Resmin Ufak Fabrikası, Magnard, 2003. Resimler için : Referanslar bkz. DVD/tv yayınları : hazırlayan: Jean-François Zygel Müzik için :
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.