Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanUlug Kucuk Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
SEDEN TEYMEN ÖZVEREN 1998- Adana Anadolu Lisesi 1998-2002 Marmara Üniversitesi İ letişim Fakültesi, Radyo TV ve Sinema 2002-2004 Müşteri ilişkileri ve pazarlama 2004- 2006 University of California Los Angeles 2006 Mart- Createx ASLI TEYMEN EREK 1996-Adana Anadolu Lisesi 1997-Liceo di Besta / Treviso – Italya 1997-2001 İ stanbul Üniversitesi İ şletme 2002-2003 University of New South Wales Sydney 2003-2004 TNS PIAR Pazar Araştırma 2004-2006 Bossa T.A.Ş. 2006 Mart – Createx
2
H İ ZMETLER İ M İ Z H İ ZMETLER İ M İ Z ÜRÜN GEL İ ŞT İ RME KALIP VE SER İ LEME KUMAŞ SUNUMU VE GEL İ ŞT İ RME KONFEKS İ YON KAL İ TE KONTROL SEVK İ YAT
4
NASIL BAŞARDIK? NASIL BAŞARDIK? HEM İ ŞÇ İ HEM İ ŞVEREN OLDUK KAL İ TEDEN ÖDÜN VERMED İ K HIRSLIYIZ AMA HIRSIMIZIN KURBANI OLMADIK ÜRÜN ODAKLI ÇALIŞMA AYA Ğ IMIZI YORGANIMIZA GÖRE UZATTIK KURUMSAL! A İ LE Ş İ RKET İ DESTEK-E Ğİ T İ M-TEŞV İ K
5
YIL BAZINDA C İ RO
6
ÜRET İ M ADETLER İ
7
İ HRACAT
9
KARŞILAŞTI Ğ IMIZ ZORLUKLAR KARŞILAŞTI Ğ IMIZ ZORLUKLAR F İ NANSMAN N İ TEL İ KL İ PERSONEL SIKINTISI FASONCULARIN ÜRET İ M KAL İ TES İ KR İ Z UZAKDO Ğ U
10
NEY İ HEDEFL İ YORUZ? NEY İ HEDEFL İ YORUZ? İ HRACATI ARTTIRMAK KARLILI Ğ IMIZI ARTTIRMAK DENEY İ ML İ PERSONELLE VE T İ CARET ODASININ DESTE Ğİ İ LE YEN İ PAZARLARA G İ RMEK MARKALAŞMA ÇALIŞMALARINI BAŞLATMAK
11
TEŞEKKÜR EDER İ Z
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.