Sunuyu indir
1
Fenerbahçe Spor Kulübü
Reklam ve Sponsorluk Alanları Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları
2
1800’lü yılların sonunda, İngiltere’den başlayarak tüm dünyaya yayılan ve büyük ilgiyle karşılanan modern futbolun ülkemizde benimsenmesi, Fenerbahçe Spor Kulübü’nün kuruluşu ile başlar. Resmi olarak 1907 yılında, Kadıköy’de kurulan Fenerbahçe Spor Kulübü, kuruluşundan itibaren ülkenin en sevilen spor kulüplerinin başında gelir. Kulübün bu denli sevilmesinde, mütareke yıllarında işgal kuvvetleri askeri takımlarına karşı kazandığı parlak galibiyetlerin rolü büyüktür. Fenerbahçe bugün Türk tarihiyle özdeşleşen yüzyıllık geçmişi, yurtiçi ve yurtdışındaki önemli başarıları, modern tesisleri ve milyonlarca taraftarı ile Türkiye’nin en büyük Spor Kulübü’dür. Sporun çeşitli branşlarında katıldığı müsabakalarda geniş kitlelerin ilgi odağı olan Fenerbahçe Spor Kulübü, aldığı reklam ve sponsorluklarla sizlerin de bu kitlelere ulaşmasına aracı olmaktadır.
3
Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Pazarlama Direktörlüğü
Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu Kadıköy - İstanbul / Türkiye Tel: Faks:
4
Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu
5
Türkiye’nin en modern stadyumu; Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu
Geçmişte, Papazın Çayırı ismiyle anılan Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, ülkemizin ilk nizami futbol sahasıdır. Union Club adı altında 1908 yılında faaliyete geçen stadyum, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne devir edildikten sonra, birçok kez yenilenmiştir. Geçmişte, Papazın Çayırı ismiyle anılan Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, ülkemizin ilk nizami futbol sahasıdır. Union Club adı altında 1908 yılında faaliyete geçen stadyum, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne devir edildikten sonra, birçok kez yenilenmiştir. Bugün, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın da katkılarıyla, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Türkiye’nin en modern stadyumu şeklini almıştır. Bugün, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın da katkılarıyla, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Türkiye’nin en modern stadyumu şeklini almıştır. Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu toplam kapasitesi: kişi
6
Led board Kale arkalarında bulunan led ışıklı panolarda, üç ya da beş dakikalık görsel paketler şeklinde hazırlanmış, animasyonlu reklamlar yer alabilir. Boyut: 192 x 0.8 m 90 dk. maç süresince; 3 dk. görsel paketi ve 5 dk. görsel paketi
9
Rulopan Rulopan reklam alanları toplam 20 adet olup kale arkalarında bulunmaktadır. Bu alanlardaki reklamlar kısa peryodlarla değişerek toplam 22.5 dakika yayınlanmaktadır. Rulopanlarda en fazla 4 firmanın reklamı yer alabilmektedir.
11
Sabit panolar Sabit panolar, saha kenarlarında ve kornerlerde olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. Saha kenarlarında 8 adet kornerlerde 4 adet sabit reklam panoları bulunmaktadır.
14
Çift taraflı pano Fenerium tribünü önünde bulunan çift taraflı panoları, hem arkadaki hem de öndeki seyirciler rahatlıkla görebilmektedir. Toplam 10 adet olan bu panolardaki reklamlar maç süresince sabit kalmaktadır.
17
Halı reklamları ve orta saha reklamları
Orta saha yuvarlağı içinde bulunan reklamlar, maç öncesinde ve devre arasında kalmaktadır. Kalelerin iki yanında ve Maraton tribünün önünde bulunan halı reklamları ise, maç süresince sabittir.
20
VIP koltuk giydirmesi VIP koltuklarında, sırtlıkların ön ve arka yüzlerinde reklamlara yer verilmektedir.
22
Stadyum girişi dış cepheleri
Stadyum girişinde, dış cephede yer alan reklam alanlarıdır. Bu alanlar, maça gelen seyirciler kadar, stadyumun önünden geçenler tarafından da rahatça görülebilecek şekilde konumlandırılmıştır.
25
Stadyum dış cephe alınlıkları
Stadyumun dış cephe alınlıkları da, aynı rüzgâr panellerinin dış yüzeyleri gibi, stadyumun görülebileceği her noktadan kolaylıkla görülen, etkili açık hava reklam mecralarıdır.
29
Otopark ve iç mekân cepheleri
Stadyuma girişlerde, otopark içinde ve katlar arası merdivenlerde yer alan reklam panoları da etkili mecralardır.
34
VIP katlarında, maç öncesinde ve arasında seyircilerin zaman geçirdiği mekânlarda, restoran girişlerinde çeşitli reklam panoları yer almaktadır.
35
Mixed zone Sporcuların maç sonrası röportaj yaptığı tek yer mixed zonedur. Burada yer alan reklamlar, çekimlerde görülmekte, basına yansımaktadır. Bu nedenle mixed zoneda bulunan mecralar reklamlarınız için oldukça etkilidir.
37
Diğer reklam çalışmaları
Stadyumun iç mekânlarında stand, araç ve ürün sergileme, çeşitli tanıtım etkinlikleri yer almaktadır. Bu etkinliklerin yanı sıra, maç süresince saha kenarlarında, markaların tanıtımında etkili olabilecek maskot çalışmaları da yapılmaktadır.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.