Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanInal Ozcelik Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa1 Eğitim Ortamlarının Gelişiminde Ö ğretmenin Rol ü Ibrahim Betil
2
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa2 1. Korku salmak, 2. Onay vermemek 3. İlgilenmemek, Paylaşmamak 4.G ü venmemek Motivasyonu Ezmek :
3
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa3 Mehmet Kuşman
4
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa4 d ü nyada Urartu dilini bilen, Urartuca konuşabilen 38 38 kişiden biri
5
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa5 “ bol bol kitap okudum. Bu, beni Urartucayı ö ğrenmeye itti …” “… hocalardan yardım istedim. Pek ö ğrenebileceğime inanmadılar. ”
6
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa6 Bir profes ö re “Ö ğrenmek istiyorum ” deyince “ Haydi oradan ” diyerek beni başından savdı
7
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa7 Şimdi: Urartu dilini ö ğretmek de istiyor, eğer imkan verilirse
8
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa8 Ç evremizdeki zengin kaynaklar ve merak d ü rt ü s ü yle bu kaynakları kullanmaya başlamak …
9
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa9 Ö ğretmen eğitimi: ekonomik ve politik yaşamın s ü rd ü r ü lmesi i ç in olmazsa olmaz
10
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa10 mesleki gelişim ö ğrenci başarısı ü st ü nde olumlu etki yapmakta
11
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa11 Ö ğretmenlere okul y ö netiminde daha ç ok sorumluluk vermek … ve rollerinde ö zg ü r olmalarını doğal karşılamak
12
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa12 ders programlarını geliştirme karar s ü re ç lerinin paylaşımı kişisel gelişim ö ğrenimi tasarlama Öğretmenin sorumlulukları:
13
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa13 doğal ve toplumsal ç evreye pozitif dışsal etki
14
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa14 ders programları, i ç eriği konusunda fazla koruyucu olmamak
15
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa15 Değişimin yavaş olma nedenleri: 1. Ö ğretmenler ve okul y ö neticileri yeniliklere karşı tutucu olabilmekte, 2. Ö ğretmen eğitimleri yetersiz
16
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa16 “ö ğrenen ö ğretmenler topluluğu ” yaratabilmek …ve öğrenen, gelişen yöneticiler de !
17
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa17 Güvenmek Katılım Sahiplenme Yaratıcılık Değişim Gelişim Sorumluluk & Süreklilik Yetki Kullanımı
18
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa18 Ö ğretmenin ö ğrenciyi teşvik edebilmesi i ç in yakınlaşabilmesi ö ğrenciye yakınlaşabilmesi gerekir toplum hizmeti projeleri ** ortak toplum hizmeti projeleri
19
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa19 Yetişkinler ve toplum bu ö zel i ç -bilgiden yararlanmalı
20
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa20 Makak öyküleri Ko ş ima Adası - 1953
21
Makak Batat Koshima Adası - 1953 İ mo
22
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa22
23
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa23
24
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa24 Küçüklerin yaratıcılığı Yetişkin Dişilerin uyumu Yetişkin Erkeklerin tutuculuğu
25
Bu maymundan sadece yüzde 7 farkımız var ! Makakların genleri ile insan genlerinin yüzde 93 oranında benzerlik gösterdiği tespit edildi. İnsanın makaktan 25 milyon yıl önce ayrıldığı öne sürüldü. ABD'nin Teksas eyaletinde Baylor Tıp Fakültesi'nde yapılan ve Amerikan Science dergisinde yayınlanan araştırmaya göre, makak genleri, insanla % 93 benzerlik gösteriyor.
26
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa26 bilgi yenilemesi ** Ö ğretmenin bilgi yenilemesi Ö ğretmenin ö ğrenciyi teşvik edebilmesi i ç in yakınlaşabilmesi ö ğrenciye yakınlaşabilmesi
27
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa27 Teknik Bilgi stokunun her 2 yılda bir ikiye katlandığı bir dünyadayız
28
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa28 Öğretmenin öğrenmesi: Sınıf içi Öğrenme ve Sınıf dışı Öğrenme
29
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa29 Gelişimin Besleyicisi: Merak
30
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa30 merak araştırma keşfetme Zevk alma Tekrarlama uzmanlık Yeni yetenekler özgüven özsaygı güvence Yeni araştırmalar * Bruce Duncan Perry, M.D., Ph.D.
31
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa31 Herbert Aulehla
32
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa32 1945 sonrası Avusturya modern sanatına ilgi
33
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa33 Sevdiği t ü m ressamlara birer mektup
34
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa34 Kısa bir s ü re sonra villasında ziyaretine gittim
35
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa35 bah ç ıvan Aulehla koleksiyonunu Roma, Kud ü s, Milano, Hırvatistan, İstanbul ’ da sergiler
36
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa36 Aulehla: Viyana Aids Yardım Derneği, Caritas, Neunerhaus Evsizler Derneği, Sıkıntıda olan m ü ltecilere, Viyana Ü niversitesi ö z ü rl ü lerine Epidormoliz hastalığı olan ç ocuklara Destek veren duyarlı bir insan
37
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa37 Öğretmen mesleki gelişimine yaklaşımlar: Kendi başlarına Birlikte Öğrencilerle Anne-Baba-Okul-Toplum
38
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa38 Ö ğretmenler: değişimin arkasındaki en ö nemli itici g üç
39
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa39 Eğitim Anlayışımız Yerel ? Evrensel ?
40
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa40 sadece kendi ü lkesinin geleceğine yararlı vatandaş, sadece kendi tarihini, sadece kendi coğrafyasını sadece kendi milli değerlerini benimsemeleri insanların yeni ç ağa uyumlu birey olmalarına katkıda bulunabilir mi ?
41
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa41 yerel ’ dir insanı etkileyen herşey yerel ’ dir evrensel etkileşimden uzak bir yerel anlayış m ü mk ü n m ü ?
42
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa42 farklı olmanın eleştirilecek ö v ü n ü lecek eleştirilecek yada ö v ü n ü lecek bir yanı yok! insan Ortak değer insan olmaktır
43
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa43 Fiziksel yapı, G ö r ü n ü ş veya Doğuştan kazanılan sosyal konum bir ü st ü nl ü k olarak kabul edilemezdi Epiktetos’ a (MS 55) göre:
44
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa44 Sıcak bir yaz g ü n ü k üçü k bir kiraz ağacının ü zerindeyken ö ğrendiğim sevindirici haberin hayatımı bu denli değiştirebileceğini tahmin edememiştim. Şimdi ü niversitedeyim, kampus ü n i ç indeyken, yolda y ü r ü rken, yurt odasında kitap okurken, ç evremdekilerle bir konu ü zerinde tartışırken, arkadaşlarımla sohbet ederken: Okulda anlatılanların, Ö ğretilenlerin,
45
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa45 Yapılan gezilerin, D ü zenlenen s ö yleşilerin, Konuk edilen yazarların, Katıldığımız etkinliklerin, Ü yesi olduğumuz kul ü plerin. K ü t ü phanemizin, Hazırladığımız kişisel projelerin, Sunduğumuz portfolyoların, Bir dergi ç ıkarmanın, Yaptığımız ö devlerin,
46
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa46 Sınav tarihlerinin aylar ö ncesinden belli olmasının, Beraber yaşamanın getirdiklerini bilmenin, Dans etmenin, Sera g ö rm ü ş olmanın, Psikologla konuşmaktan ç ekinmemenin, Laboratuvarda beyaz ö nl ü k giyerek deneyler yapıp sonu ç larını g ö rebilmiş olmanın, Kendini s ö zl ü veya yazılı ifade edebilmenin, Nerede nasıl giyinilmesini bilmenin, Savunacak fikir ve g ö r ü şlere sahip olmanın,
47
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa47 Yeteneklerimin farkındalığını, Yaşamanın ö nemini, bana kattıklarını ve Okulda ge ç irdiğim hi ç bir anın boş olmadığını kavrayabiliyorum...
48
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa48 Anladım: yaşanan, ö ğrenilen her şey bir sonrakini getirir beraberinde. Bana bir sonrakini keşfetmeyi ö ğrettiniz. İnsanları anlamaya ç alışmayı, dinlemeyi, yeri geldiğinde susmayı ve gerektiğinde haykırmayı, korkmadan !...
49
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa49 Hepinize b ö yle mektupların ç ok ç a gelmesini diliyorum.
50
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa50
51
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa51 CuriosityExploration Discovery Pleasure Repetition Mastery New Skills Confidence Self esteem Sense of Security More Exploration * Bruce Duncan Perry, M.D., Ph.D. Curiosity: Fuel of Development *
52
IB Günü - Nisan 2007 - Bursa52 MerakAraştırmak Keşfetmek Zevk almak Tekrarlamak Uzmanlık Yeni yetenekler Özgüven Özsaygı Güvence Yeni Araştırma * Bruce Duncan Perry, M.D., Ph.D. Merak: Gelişimin Besleyicisi *
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.