Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanMuzaffer Tahir Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Services Beyond Expectation 1 Profesyonel Güvenlik Hizmetleri Tanıtım Sunumu
2
Services Beyond Expectation PROSAS Page 2 BİZ KİMİZ? Merkez: İstanbul Mecidiyeköy Bölge Müdürlükleri: İstanbul Bölge Müdürlüğü Anadolu Bölge Müdürlüğü (Ankara) Hizmet Alanı: Bölge ve operasyon müdürlüklerimiz sayesinde tüm Türkiye’ye hizmet verebilmekteyiz.
3
Services Beyond Expectation PROSAS Page 3 MİSYON - VİZYON Güvenlik hizmetleri konusunda yenilikçi ve aranılan marka olmak İleri teknolojiyi işimizin odağına yerleştirmek En yüksek global kalite standartlarına ulaşmak Verdiğimiz hizmetlerin ölçülebilir olmasını sağlamak Güvenlik Hizmetleri Konusunda Akla Gelen İlk Seçenek Olmak Müşteriye Özel Çözümler Yaratmak Müşterilerimizi ve bulundukları sektörleri iyi tanımak Her müşteriye özel çözümler oluşturarak hizmetine sunmak Müşterinin riskini önceden görmesini sağlayarak önleyici tedbirleri aldırmak
4
Services Beyond Expectation PROSAS Page 4 HİZMETLERİMİZ Fiziki Güvenlik Hizmetleri Güvenlik ve Risk Danışmanlığı Entegre Güvenlik Çözümleri Acil haller ve özel nitelikli güvenlik hizmet çözümleri
5
Services Beyond Expectation PROSAS Page 5 „Beklentilerin Ötesinde Hizmet: Müşterilerimizin güvenlik operasyonlarını geliştirecek daima yeni çözümler üretiyoruz. Sadece işi alana kadar değil, projenin her aşamasında... Size sadece beklentilerinizi yükseltmek kalıyor. PROSAS
6
Services Beyond Expectation PROSAS Page 6 ORGANİZASYON YAPISI Genel Müdür Danışman Genel Müdür Asistanı Operasyon İstanbul Bölge Operasyon Ankara Bölge Operasyon Kalite Ve Denetim Finans Ve Mali İşler Insan Kaynakları Satış Pazarlama
7
Services Beyond Expectation PROSAS Page 7 GÜVENLİKTE DIŞ KAYNAK KULLANIMI Konusunda uzman ve profesyonel bir ekiple çalışmak Kaynakların ana faaliyet kolunda kullanılması Operasyonel maaliyetleri azaltmak Performansı Arttırmak Riskleri azaltmak Çalışmalara ölçülebilirlik, esneklik ve hız kazandırmak Proseslerde üretkenliği artırmak Operasyonları denetlemek
8
Services Beyond Expectation PROSAS Page 8 NEDEN PROSAS ? İsmimizin de kaynağı üst düzey profesyonellik Entegre Güvenlik Çözümleri -İnsanlı güvenlik hizmetleri (Guarding) -Çözüm ortakları Yönetim dinamizmi ve sektör deneyimi Personel eğitimleri ve acil durum müdahale uygulamaları Düşük Personel Rotasyonu -Özlük haklarının tam ve zamanında ödenmesi Toplam Kalite Yönetimi ve Sürekli İyileştirmeler -PUKÖ Döngüsü Kanun ve mevzuatlara tam uyum
9
Services Beyond Expectation PROSAS Page 9 NEDEN PROSAS? PROSAS öncelikle müşteriyi anlar: -Talep Edilen Hizmetler -Kurumsal Öncelikler -Müşterinin Mesleği ve çalışma ortamı -Riskler Müşteri Odaklı ve Profesyonel Kaliteli Hizmet Güvencesi Deneyimli ve kaliteli yönetim ekibi Devamlı eğitilen seçilmiş güvenlik görevlileri Sürekli Denetim Kalite Yönetimi PROSAS profesyonelliği işinin odağına koymuştur: -Yönetim sürekliliği -Kurumsal yapılanma -Müşteri Odaklılık -İletişim
10
Services Beyond Expectation PROSAS Page 10 NEDEN PROSAS? Özel Güvenlik Hukuku ve Kişi Hakları Güvenlik Tedbirleri Etkili İletişim Olay Yeri Koruma Temel İlkyardım Kalabalık Yönetimi Güvenlik Sistem ve Cihazları Kişi Koruma Uyuşturucu Madde Bilgileri Patlayıcı Maddeler Yangın Güvenliği ve Müdahale Güvenlik Personelimizin Eğitimleri
11
Services Beyond Expectation PROSAS Page 11 NEDEN PROSAS? Müşteri odaklılık Karşılıklı fayda (kazan/kazan prensibi) Çalışanların katılımı Liderlik Proses yaklaşımı Sürekli iyileştirme Karar vermede gerçekçi yaklaşım Yönetimde sistem yaklaşımı Toplam Kalite Yönetimi
12
Services Beyond Expectation PROSAS Page 12 Güvenlik Sistem Dizaynı Elektronik Önlemler Prosedürler Güvenlik Görevlileri Fiziki Önlemler GÜVENLİK SİSTEM DİZAYNI
13
Services Beyond Expectation PROSAS Page 13 GÜVENLİK SİSTEMİNİN AMAÇLARI Maksimum Cayrıdıcılık Maksimum Geciktirme Erken Uyarı Seri Müdahale Yasal kanıt elde etmek Yasa mevzuatlarına destek vermek
14
Services Beyond Expectation PROSAS Page 14 OPTİMUM SİSTEM Risk Kayıp Kar ve Etkinlik Güvenlik RiskGüvenlik Harcama Verimlilik > > > > Optimum bir güvenlik sistemi risk ve güvenlik arasındaki dengeyi kurar. GüvenlikRisk =
15
Services Beyond Expectation PROSAS Page 15 GÜVENLİK PLANLAMASI VE YÖNETİMİ Risk Analizi Güvenlik Etüdü ve Gözden Geçirmeler Kayıp Önleme Kriz ve Acil Durum Planları
16
Services Beyond Expectation PROSAS Page 16 PROJE YÖNETİMİ Uygulama Yönetimi Belirlemesi Yönetimi Müşteriİhtiyaç Operasyon Analizi YönetimiAşaması AnalizPlan UygulamaKontrol Mevcut Durum Değerlendirmesi Denetlemeler Mevzuat ve Uyum Mevcut Risk Değerlendirmesi Fark Analizi Politikalar Prosedürler Kontroller Operasyonel İhtiyaçlar Çözüm Uygulaması Değişim Yönetimi Know-how Transferi İşyeri Talimatları Eğitimler Kontrol ve Ölçümler 7x24 Operasyon Takibi Merkezi Raporlama Olay Yönetimi Denetim
17
Services Beyond Expectation PROSAS Page 17 PROJE BAŞLANGIÇ SÜRECİ Keşif Tespitler Risk Değerlen dirmesi Planlama
18
Services Beyond Expectation PROSAS Page 18 Keşif Lokasyon ziyareti Ön risklerin tespiti Güvenlik görevlisi sayısının tespiti Diğer bilgilerin toplanması Tespitler İş yeri görev uygulamalarının belirlenmesi Müşteri önceliklerinin belirlenmesi Risk Değerlendirmesi Önemli riskleri bertaraf etmek için alınacak tedbirleri bildiren bir değerlendirme raporu proje başlangıcında veya birinci ay içerisinde yapılır. Müşterinin iş faaliyeti, güvenlik uygulamasının belirlenmesi için göz önünde bulundurulur. PROJE BAŞLANGIÇ SÜRECİ
19
Services Beyond Expectation PROSAS Page 19 PROJE SÜRESİNCE Risk Analizi Altı aylık bir proje döneminden sonra riskleri ve önlemleri içeren fotoğraflı bir analiz raporu hazırlanır, yaşanan olaylara dayanarak riskleri sınıflandırmak ve çözüm sunmak amaçlıdır Operasyonel Raporlama Güvenlik görevlileri, operasyon şefi, saha müdürü veya bölge müdürü tarafından periyodik olarak oluşturulan proje raporları müşteriye sunulur Müşteriye olay/bulgu bildirimleri yapılır Operasyonel Eleman denetimi ve görev yeri eğitim tazeleme (Operasyon Şefi, Saha Müdürü) İşyeri talimatlarına uyumun denetlenmesi, eğitim ve önleyici tedbirlerin alınmasını sağlamak (Saha Müdürü, Bölge Müdürü)
20
Services Beyond Expectation PROSAS Page 20 PROJE SÜRESİNCE Hizmet Değerlendirme Formu İlk sene 3 ayda bir doldurulur. Daha sonrasında senede 2 defa değerlendirme formu aracılığıyla bildirimler Prosas Kalite departmanına yapılır. Kalite Departmanı hizmet değerlendirme formundan çıkan tespitleri ve talepleri firmanın müşteri temsilcisi ve operasyon bölümüyle paylaşır. Kalite ve Hizmet Yönetimi Müşteri tarafından proje süresince verilen hizmetin kalitesi değerlendirilir Üst düzey müşteri ziyaretleriyle, müşterinin beklentileri ve talepleri öğrenilir. (senede 2 defa) Finans Müşteriye özel temsilcimiz, tahsilat konularında herzaman destek vermektedir.
21
Services Beyond Expectation PROSAS Page 21 PROJE DENETİMİ Denetimin düzenli ve kapsamlı yapıldığı projelerde, sorun yaşanma olasılığı daha düşük, müşteri memnuniyeti ise daha yüksektir. Projenin en önemli kısımlarından biri denetimdir. Uygulanan operasyonun kontrol edilmesi ve gerekli önlemlerin alınması etkin bir denetimle sağlanır. Projenin denetiminde operasyon ve denetim bölümleri bir arada çalışmaktadır. PUKÖ DÖNGÜSÜ 1. Projeyi Anlama ve Planlama 2. Standartlar 3. Uygulamanın Gözlemlenmesi ve Data Toplama 5. Önlemleri Uygulamak 4. Performans Değerlendirme
22
Services Beyond Expectation PROSAS Page 22 PROJE DENETİMİ DENETİM OPERASYON Proje denetimi operasyon ve denetim bölümlerinin bir arada çalışmasıyla yapılmaktadır.Ayda toplam16 denetim ile projeniz yakın takip altında tutulmakta ve iyileştirici önlemler anında alınmaktadır. Ayda 8 kere denetler. 6 gece denetimi – 2 gündüz denetimi Ayda 8 kere denetler. 2 gece denetimi – 6 gündüz denetimi
23
Services Beyond Expectation PROSAS Page 23 P ROFESYONEL HİZMET R İSK YÖNETİMİ O RGANİZASYON S EÇKİN YÖNETİM KADEMESİ A LT YAPI KUVVETİ S ÜREKLİ KONTROL
24
Services Beyond Expectation PROSAS Page 24 Size Kaliteli Hizmet Edebilmek Dileğiyle Teşekkür Ederiz.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.