Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanTatar Dede Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
ASSURE MODELİ Öğrenenlerin Analizi A Grup Üyeleri Gökhan Kerim Güler
Ersin Muratoğlu Zafer ? Amanbyek Devam
2
ASSURE MODELİ A S S U R E Geri Devam Analyze Learners State Objectives
Select Methods, Media and Materials Utilize Media and Materials Require Learner Participation Evaluate and Revise Öğrencilerin Analizi Amaç ve Hedeflerin Belirlenmesi Metod, Medya ve Materyal Seçimi Medya ve Materyallerin Kullanımı Öğrenci Katılımının Sağlanması Değerlen- dirme Güncelleme Geri Devam
3
Öğrenenlerin Analizi Öğretim medya ve materyallerinin etkin kullanılabilmesi, öğrenci özellikleri ve öğretim metot, medya ve materyalleri arasındaki uygunluğa bağlıdır. Geri Devam
4
Önemli Faktörler Öğrencilerin genel özellikleri
Spesifik giriş davranışları Öğrenme biçimleri Geri Devam
5
Öğrencilerin Genel Özellikleri
Yaş Öğrenim durumu Mesleği veya statüsü Kültürel ve sosyo-ekonomik faktörler Geri Devam
6
Spesifik Giriş Davranışları
Öğrencide varlığı veya eksikliği hissedilen bilgi ve beceriler. Önkoşul becerileri Hedeflenen beceriler Tutum Geri Devam
7
Öğrenme Biçimleri Algılarımızı ve farklı olaylara verdiğimiz tepkileri etkileyen psikolojik etkenler/tercihler. Heyecan Yetenek Görsel İşitsel Geri Devam
8
Öğrenme Biçimlerinin Boyutları
Algılama Veri girişi Organizasyon Bilgi işleme Anlayış Geri Devam
9
Algılama Duyu organlarına odaklı Pratik Gözlemci Somut: Gerçek ve Veri
Duyumsal Sezgisel Duyu organlarına odaklı Pratik Gözlemci Somut: Gerçek ve Veri Tekrar Detaylı Çalışma Sezgi odaklı Hayalci Anlamları arar Soyut: Teori ve Modeller Hızlı Kavramsal Çalışma Geri Devam
10
Veri Girişi Göster Resimler Diyagramlar Akış şemaları Grafikler Anlat
Görsel Sözel Göster Resimler Diyagramlar Akış şemaları Grafikler Anlat Konuşma Yazılı metinler Geri Devam
11
Organizasyon Kurallarla başlar Kısa vadede daha fazla bilgi alır
Tümdengelim Tümevarım Kurallarla başlar Kısa vadede daha fazla bilgi alır Gözlemle başlar Açıklar Hatırlama ve yorumlama uzun vadede daha iyidir Geri Devam
12
Bilgi İşleme Deneyelim Bilgiyi aktif olarak işler Sesli düşünür
Yansıtıcı Deneyelim Bilgiyi aktif olarak işler Sesli düşünür Grup çalışmasını sever Hemen olaya girmek ister Düşünelim Bilgiyi düşünerek işler Sessiz çalışır Başlamadan bekler Bireysel veya 2 kişi çalışmayı sever Geri Devam
13
Anlayış Tüm resmi görmesi gerekir Parça parça anlayarak gider
Sıralı Bütün Tüm resmi görmesi gerekir Önce yavaştır, sonra büyük adımlar atar Kolayca açıklayamaz Sentezler Parça parça anlayarak gider Tutarlı ilerler Kolayca açıklar Analiz eder, detaylara takılır Geri Son
14
Dinlediğiniz için teşekkür ederiz.
~Sunum bitti~ Dinlediğiniz için teşekkür ederiz. 10numaraGrup Geri Kaynakça
15
~ http://tefsrv.sdu.edu.tr/egitim/otmg/assure.pdf
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.