Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanUzer Efendi Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
This presentation includes forward-looking statements. Actual future conditions (including economic conditions, energy demand, and energy supply) could differ materially due to changes in technology, the development of new supply sources, political events, demographic changes, and other factors discussed herein (and in Item 1 of ExxonMobil’s latest report on Form 10-K). This material is not to be reproduced without the permission of Exxon Mobil Corporation. Proprietary Distribütör Telcon 9 Nisan 2010 IREM ALGIER -Distribütör Website Klavuzu -E-Syndication projesi -Mobil Zone Projesi
2
Proprietary2 ExxonMobil Distribütörleri internet siteleri için Marka yönergesi
3
Proprietary3 1 ikonu siyah zeminde kullanım
4
Proprietary4 1 ikonu siyah zeminde kullanım •Kenarlarda beyaz kontür olmalı. •Başka bir görselle büyüklük açısından yarışıyor olmamalı. •Başka bir görselden, her yönden en az bir kenarının yarısı kadar uzakta olmalı, yeterli boşluk bırakılmalı. •Kullanıldığı yerde esas odak noktası olmalı •Oranı, rengi, stili, dokusu, kesinlikle değiştirilemez.
5
Proprietary5 Orantıyı bozan bir hata örneği
6
Proprietary6 1 ikonu beyaz zeminde kullanım
7
Proprietary7 1 ikonu beyaz zeminde kullanım •Siyah zeminde kullanım için geçerli olan aynı kurallar bunda da geçerli. Sadece beyaz kontör konulması hariç
8
Proprietary8 Değişik zeminlerde Mobil 1
9
Proprietary9 Değişik zemilerde Birleşik logo
10
Proprietary10 Siyah zeminde birleşik logo
11
Proprietary11 Mobil 1 Logolarındaki renk kodları
12
Proprietary12 Web sitelerinde renk kullanımı •Web siteleri gibi elektronik ortamda gözükecek renkler için, ExxonMobil mavisi için Pantone 293, ExxonMobil kırmızısı için Pantone 485 kullanabilirsiniz.
13
Proprietary13 Font •Font Helvetica’dır. Mevcut değilse Arial kullanılabilir. •Mobil fontu seyrek kullanılmalıdır. •Mobil fontunu pazarlama materyelleri için kullanmayın. •Sadece marka iletişiminde, ExxonMobil ürünlerini ve hizmetlerini markalamak için kullanılır.Promosyonel malzemelerde kullanılmamalıdır.
14
Proprietary14 Helvetica
15
Proprietary15 Logo etrafı boşluk – her yönden yarım logo boyu
16
Proprietary16 Logo etrafı boşluk – Mobil 1 logoda yarım M kadar
17
Proprietary17 Yanlış logo kullanımlarına örnekler
18
Proprietary18 Yanlış logo kullanımlarına örnekler
19
Proprietary19 Kullanılmayacak logo •Artık ESSO logosu kullanılmıyor, web sitelerinde varsa çıkarılması gerekiyor.
20
Proprietary20 Teşekkürler Konu İle İlgili Olarak İletişim Bölümünden Bize Ulaşabilir veya Aşağıda Bilgileri Bulunan Barış Bey’e Ulaşabilirsiniz. Barış ÜRÜN baris@bwtasarim.com baris@bwtasarim.com 0532 480 40 05
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.