Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi"— Sunum transkripti:

1 OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi
Elektronik Dağıtım ve Ödemede Öncü ve Yenilikçi Çözümler 2010 ‘dan Bu Yana

2 OTS Platform Modülleri
7x24 Destek ve Operasyon Yönetimi ile Mobiliva OTS Platfomu Modülerdir. Zincir İstediği modülü kullanır, sistem esnektir. Diğer Modüller Kampanya CRM PIN Yönetimi Duyuru Duyuru Modülü Gelecekte E-Bilet Satışı Tahsilat Sadakat Kartı .... 2005 yılında kurulan Mobiliva, geliştirdiği öncü ve yenilikçi elektronik dağıtım ve ödeme çözümleriyle Türkiye'nin önde gelen zincirlerine Ar-Ge ve İş Geliştirme şirketi olarak hizmet vermektedir. Diğer ... Mobiliva Hakkında

3 OTS Platformu Her Yeni Zincir Mağaza ile Yaygınlaşmaya Devam Ediyor
Market OTS Ortam 2014 Mağaza Adedi Yazarkasa Sayısı A101 YK 3500 5500 CARREFOUR 243 1750 ŞOK 2200 4200 UCZ 1000 1500 ŞAYPA 58 180 ADESE 135 600 HADİM 41 200 GROSERİ 22 120 HAKMAR Ekspres 278 542 Hakmar AVM 20 Yunus Market 63 315 Şehzade Market 25 100 Çağdaş Market 80 400 UveK 42 85 Akyurt 47 Sincap 31 124 Özhan 34 136 TOPLAM 7.819 16.072 16.072 Yazar Kasada 7.819 Mağazada 16 Ulusal Zincir ile Gıda Market Zincirinde %63 Pazar Payı 81 Şehirde Ayda 4.3 Milyon Tekil Kişiye Hizmet

4 OTS Platform Özetle OTS mağazalara yüklenen bir eklenti yazılım ile yazarkasaların dış dünya ile konuşarak Sosyal medyada yada basında başlayan kampanyanın Zincir mağazada ödül ile sonlanmasını >> Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Ve dahası, Kampanya dolayısı ile Mağazaya gelen müşterilerin nümerik verilerini kaydetmesini sağlayan bir sistemdir.

5 Esnek Kampanyalar OTS Platformu Kampanya Modülü ile MARKAYA esnek kampanya yapabilme imkanı sunuyor.

6 Kampanyalar Raporlama
OTS ile markaların ürünleri için kurgulanması kolay, maliyeti düşük ancak etkisi güçlü ve ölçülebilir kampanyalar yaratır. Kampanyalar anında izlenir. Ayrıca MARKALAR, müşterilerinin GSM Numaralarını elde eder ve sonra bu numara grubuna istediği başka bir kampayayı yapar. Her kampanya kurgusunda baştan raporlamada istenilen format bildirilir. Önceden formatı belirlenmiş excel raporlar OTS sisteminden otomatik olarak ilgili kişilere istenilen periyotta eki olarak iletilir.

7 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi

8 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi
PIN Yönetimi ile her türlü yaratıcı senaryonuzu gerçekleyin! PIN Yönetimi ile Zincirde bir Promosyon Verin, Müşterinizi Başka bir Satış Noktasına Yönlendirin, İsterseniz İndirim olarak PIN’i kurgulayın İsterseniz Bir Bilgi Doğrulama yapın! Zincir Yazarkasaları Üzerinden Verilen PIN Mağazada listelen bir ürün veya barcode’u önceden tanımlanmış bir kurgu yazarkasadan geçirildiğinde mali fiş yanında PIN numarasının basıldığı bir bilgi fişi üretebilir OTS Platformu. Kurgu sahibi şirket isterse kendine ait geçerli PIN’leri Mobiliva’ya teslim eder, OTS Platformuna tanıtılan PIN’ler bilgi fişinde kullanılır. Veya şirket için PIN üretimini Mobiliva OTS sistemleri otomatik yapar. Bilgi fişi üzerine basılan PIN ve altına istenilen karakter sayısında yazılan metin ile müşteri yönlendirilebilir. Zincir Dışında Verilen PIN Numarasının Zincirde Kullanılması Başka ortamlarda, dijital medya, Sosya Medya, SMS ile müşteriye gönderilen PIN’ler de kasiyer tarafında OTS Platformuna girilebilir, iş kurgusu neyse buna göre müşteriye «ücretsiz ürün» gibi bazı promosyonlar verilebilir.

9 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Avantajları
Dijital aktivite mecraları kullanılır,gerçek satış noktalarından ürün hediyesi verilir. Marka ve market Kolay, Hızlı kampanyalar başlatılır. Kampanya Kurgusunun Hazırlanması ve Başlatılması Diğer Kampanya Modellerine Göre Daha Az Zaman Alır. Ürünlerin Özel Olarak Üretilmesi ve Stoklanmasına Gerek Duyulmaz. Kargo maliyeti yoktur. Markanın kendisi promosyon olabilir, başka marka, hediye çeki çözümüne gerek kalmaz. Müşteri istenilen zincir veya onun mağazalarına yönlendirilebilir. Kampanya katılım, kupon, koçan gibi kampanya kontrol araçlarına gerek kalmaz. Promosyon süistimalini ortadan kaldırır. PIN’ler ŞİFRE’ler elektronik ortamda kontrol edilir, kimin promosyona katıldığı excel raporlar ile izlenir. Kasa üzerinden alınan GSM numarası ile promosyonun aktiviteye katılan m yoksa bir yakını tarafından mı kullanıldığı takip edilir. Böylece, yeni GSM numaraları ayrıca pazarlama aktivitelerine davet edilebilir. İstenirse, dijital medyada verilen promosyon PIN’i tüketicinin print alabileceği şekilde tasarlanıp SMS maliyetleri sıfırlanabilir.

10 Platform Kiralama Tarifesi
İşlem Bazlı Tarife İlave Kampanyalar İkinci – Üçüncü Çalışmalar İndirimli Zincir sayısını belirle İşlem başına 0,50 TL + KDV öde 1 kampanya süresi 3 ay ile sınırlıdır Markanın 2.kampanyası aynı mağazalarda %50 indirimli İşlem Bazlı Tarife sistemi ile marka, işlem başına ücret öder. İŞLEM = Verilen promosyon / kasadır. Eklemeler sistemi ile 2.kampanya ücretlendirmesi Örn, “Biskrem” için ödeme yapmıştır, ancak “Halley” için de kampanya yapmak isterse marka sadece %50 fiyatını ödeyerek ikinci kez kampanya yapabilir. Yukarıdaki rakamlar sadece bir örnektir. Aktiviteler için tek tek ücret teklifi istenmelidir.

11 Yapılmış Kampanyalar OTS Platformu Kampanya Modülü henüz çok yeni ve GSM Operatörleri kendi kampanyalarını yapmaya başladılar . Yapılan kampanyaların katılım oranları ise benzer kampanyalardan oldukça yüksek.

12 Gençturkcell Playstation İndirimi
Temmuz -2012 Çözümümüz: Gençturkcell müşterileri, cep telefonlarından, SMS ile gençturkcell indirim PIN’i isterler. PIN’i alışveriş sırasında kasıyere verir ve indirim kullanırlar. Markalar Gençturkcell, Playstation Mecralar Carrefour Konu Gençturkcell müşterilerine Playstation indirim kampanyası yapılması Hedef Kitle 15-30 yaş grubu Sonuçlar Gençturkcell müşteri memnuniyeti arttırıldı ve Carrefour’lardaki Playstation satışları arttırıldı Redemption Rate % 5 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

13 Coca Cola BP Kampanyası
Mart-2013 Çözümümüz: Müşteri, BP istasyonlarından, alışveriş karşılığında, hediye kuponu alır, Carrefour’a gelir. Ödeme yaparken, kasıyer kuponu okutur ve ardından Cola ürünü geçirilir, indirim uygulanır. Markalar Coca Cola, BP Mecralar Carrefour Konu Coca Cola’ya üretim bandı maliyeti olmayan kampanya geliştirilmesi Hedef Kitle yaş grubu Sonuçlar Marka memnuniyetini arttırıcı bir kampanya gerçekleşti Redemption Rate % 0,1 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

14 Visa – 30 TL İndirim Kampanyası
Ekim-Kasım-2013 Çözümümüz: Carrefour mağazalarından alışveriş yapan Visa müşterisi, 3 defa 50 TL ve üstü alışveriş yaptığında, müşteriye SMS ile indirim PIN’i gönderildi. Müşteri bu PIN’i kullanarak, dilediği Carrefour mağazasından 30 TL indirim hakkını kullandı. Markalar Visa Mecralar Carrefour Konu Carrefour mağazalarından, 3 kez 50 TL ve üzeri alışveriş yapanlara indirim hediye edilir. Hedef Kitle yaş grubu Sonuçlar Visa müşteri memnuniyetini arttırırken, cirosunu da arttırmış oldu. Redemption Rate % 15 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

15 Verilen PİN’lerin e-ticaret sitesinde kullanılmasına
PEPSİ – Trendyol Mart-2014 Markalar Pepsi - Trendyol Mecralar Carrefour Konu Carrefour mağazalarından, herhangi bir Pepsi alana trendyol.com’da 50tl ve üzeri alışverişlerinde 10tl indirim Hedef Kitle yaş grubu Sonuçlar Redemption Rate Çözümümüz: Carrefour mağazalarından herhangi bir Pepsi alışverişi yapan müşterilere kasada bilgi fişi aracılığı ile PIN verildi. Müşteri bu PIN’i kullanarak, trendyol.com’dan yaptığı 50TL ve üzeri alışverişlerde 10TL indirim hakkını kullandı. Verilen PİN’lerin e-ticaret sitesinde kullanılmasına örnek

16 OTS Platform Sonuç Tüm yapı OTS tarafındaki yazılım ile yönetilir.
Alınan bilginin doğrulaması, değerlendirilmesi, sınıflandırılması, dış dünya ile ilişkilendirilmesi ( Operatörlerin TL Satışı, MVNO ürünleri satışı vb ) işlem kontrollerinin yapılması (hem anlık hem batch olarak) sağlayan yazakasalar ve operasyon Mobiliva OTS Platformu tarafından yapılır. Bilgi fişlerinin tasarlanması, basılması ve bir çok fonksiyon modüller ve katman yapısındaki bir mimari ile gerçekleşir. Raporlama bunlara bağlı olarak çalıştırılır. Raporlama esnek ve ihtiyaca özel yapılır. Mobiliva OTS yapısı ile kod geliştirmeye gerek yoktur. Mobiliva OTS

17 Teşekkürler mobiliva@mobiliva.com
Onlarca parakende zinciri ile görüşmeler devam ediyor.


"OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları