Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MS OFFICE Access 2013.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MS OFFICE Access 2013."— Sunum transkripti:

1 MS OFFICE Access 2013

2 ACCESS 2013'teki yenilikler
Access 2013'teki yenilikler neler mi? Tek bir sözcük, uygulamalar. Access web uygulaması, Access'te oluşturulan ve sonra SharePoint uygulaması olarak web tarayıcısında kullanılan ve başkalarıyla paylaşılan yeni bir veritabanı türüdür. Uygulama oluşturmak için, sadece izlemek istediğiniz veri türünü seçin (kişiler, görevler, projeler vb.). Access veri eklemenizi ve düzenlemenizi sağlayan görünümlerle tamamlanmış veritabanı yapısını oluşturur. Gezinti ve temel komutlar yerleşiktir, böylece uygulamanızı hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

3 ACCESS 2013'teki yenilikler
Uygulama oluşturma SharePoint sunucunuzu veya Office 365 sitenizi ana bilgisayar olarak kullanarak, gösterişli ve tarayıcı tabanlı veritabanı uygulamasını oluşturabilirsiniz. Daha yakından bakıldığında, Access uygulamaları en iyi performans ve veri bütünlüğü için SQL Server'ı kullanır. Başlangıç ekranında Özel web uygulaması'nı tıklatın.

4 ACCESS 2013'teki yenilikler
Tablo şablonları Önceden tasarlanmış şablonları kullanarak tabloları uygulamanıza ekleyebilirsiniz. Görevleri izliyorsanız, Görevler şablonunu arayın ve tıklatın. Şablonun yanında çok tablo göstergesi görmeniz, Access'in sizin için yaygın kullanılan ilişkili tabloları ekleyecek olması ve böylece gerçekten ilişkisel veritabanı ile başlamış olacağınız anlamına gelir. Access ilişkili tablolardan veri gösteren her tablo için görünümler oluşturur.

5 ACCESS 2013'teki yenilikler
Dış veriler Access masaüstü veritabanları, Microsoft Excel dosyaları, ODBC veri kaynakları, metin dosyaları ve SharePoint listelerinden veri aktarabilirsiniz.

6 ACCESS 2013'teki yenilikler
Tarayıcıda açma Tasarlama işiniz bittiğinde, uyumluluk denetleyicisi veya Yayımla düğmesini aramayın. Uygulamanız zaten yayımlanmıştır, sadece Uygulamayı Başlat'ı tıklatın.

7 ACCESS 2013'teki yenilikler
Otomatik olarak oluşturulan kullanıcı arabirimi Access uygulamaları görünümleri, geçiş panoları ve diğer kullanıcı arabirimi (UI) öğelerini oluşturma zahmetinden sizi kurtarır. Tablo adları pencerenin sol kenarında gösterilir ve her tablonun görünümleri en üstte görünür. Kişilerin öğrenmesini ve uygulamalar arasındaki geçişi kolaylaştırmak için tüm uygulamalar benzer gezinti yapısına sahiptir. Uygulama tarafından sağlanan görünümler haricinde her zaman daha fazla özel görünüm ekleyebilirsiniz

8 ACCESS 2013'teki yenilikler
Eylem Çubuğu Yerleşik görünümlerin her biri öğeleri ekleme, düzenleme, kaydetme ve silme için düğmelere sahip Eylem Çubuğu'na sahiptir. Oluşturduğunuz özel makroları çalıştırmak için bu çubuğa daha fazla düğme ekleyebilirsiniz veya başkalarının kullanmasını istemediğiniz düğmeleri silebilirsiniz.

9 ACCESS 2013'teki yenilikler
Değiştirmesi daha kolay görünümler Uygulamalar, ilk önce düzende ayarlamalar yapmadan denetimleri istediğiniz yere koymanızı sağlar. Sadece sürükleyip bırakın; diğer denetimler yer açmak için kenara çekilirler.

10 ACCESS 2013'teki yenilikler
Ayarlama özellikleri için belirtme çizgileri Belirli bir ayar için özellik sayfasında arama yapmak yerine, ayarlar her bölümün veya denetimin yanında uygun şekilde belirtme çizgileriyle görüntülenir.

11 ACCESS 2013'teki yenilikler
İlişkili Öğeler denetimi İlişkili Öğeler denetimi, ilişkili tablo veya sorgudan verileri listelemenin ve özetlemenin kısa bir yolunu sağlar. Bir öğenin ayrıntılı görünümünü açmak için o öğeyi tıklatın.

12 ACCESS 2013'teki yenilikler
Otomatik Tamamlama denetimi Otomatik Tamamlama denetimi ilişkili tablodan verileri arar. Daha çok anında arama kutusu olarak çalışan birleşik giriş kutusu olarak düşünün.

13 ACCESS 2013'teki yenilikler
Ayrıntıya gitme bağlantıları Ayrıntıya gitme bağlantıları ilişkili öğe hakkında ayrıntıları hızlıca görüntülemenizi sağlar. Access uygulamaları doğru verilerin görüntülendiğinden emin olmak için sahne arkası mantığını ele alır.

14 ACCESS 2013'teki yenilikler
İzin Geliştirmeleri Uygulamalarınızın kimin değiştirebileceği üzerinde daha fazla denetim elde edin. SharePoint artık üç varsayılan izin düzeyi sunuyor: Tasarımcı, Yazar ve Okuyucu. Yalnızca tasarımcılar, görünümler ve tablolarda tasarım değişiklikleri yapabilir. Yazarlar verileri değiştirebilir ancak tasarımı değiştiremezler ve Okuyucular (tahmin ettiğiniz gibi) yalnızca varolan verileri okur. Paketleme ve dağıtım uygulamaları Access uygulamaları paket dosyalar olarak kaydedilebilir ve sonra Şirket Kataloğunuz'a veya Office Mağazası'na eklenebilir. Office Mağazası'nda uygulamanızı ücretsiz olarak dağıtabilir veya bir ücret koyabilir ve harçlığınızı çıkarabilirsiniz.


"MS OFFICE Access 2013." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları