Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Bilgi Edinme Birim Amiri
T.C. ADIYAMAN VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü Sayı :B-10-4-İSM BEB-BİMER/ ..../01/2011 Konu :2010 Yılı Faaliyet Raporu. MÜDÜRLÜK MAKAMINA tarih ve sayılı resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren kamu idarelerince Hazırlanacak Faaliyet Raporları Hakkında Yönetmeliğin 10. maddesi uyarınca Müdürlüğümüzün Bilgi Edinme ve Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) birimince hazırlanan 2010 yılı Faaliyet Raporu ekte sunulmuştur. Yönetmelik gereği hazırladığımız faaliyet raporumuzda, misyon, vizyon ve politikamızın yetki görev ve sorumluluklarımız, birimimizle ve faaliyetlerimizle ilgili bilgiler açıklamalı olarak sunulmuştur. Hedeflerimiz gelecek yıllarda daha ileriye götürmek amacıyla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Bilgilerinize arz ederim. Gaffari AKKUŞ Bilgi Edinme Birim Amiri EK: 1 Adet Rapor. (16 Sayfa)
2
BİLGİ EDİNME BİRİMİ (BEB) BAŞBAKANLIK İLETİŞİM MERKEZİ (BİMER)
(01 Ocak – 31 Aralık 2010) FAALİYET RAPORU Gaffari AKKUŞ
3
DİĞER GÖREVLER
4
4982 Sayılı Kanun gereği Bilgi Edinme ve Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) Doğrudan Başbakanlığın 2006/3 sayılı Genelgesi kapsamında; Demokratik ve şeffaf yönetimin gereği olan eşitlik, tarafsızlık ve açıklık ilkelerine uygun olarak gerçek ve tüzel kişilerin bilgi edinme hakkını kullanmalarına ilişkin esas ve usullerden ibarettir.
5
BİRİMİMİZ NASIL ÇALIŞIYOR BİLGİ VE TEKNOLOJİK ALTYAPI DONANIMI
DONANIM TÜRÜ Adedi Personel (VHKİ Memur) 1 Laptop PC (Casper) Yazıcı Kamera Fotoğraf Makinası Dahili Telefon Diğer - TOPLAM 6 Gaffari AKKUŞ
6
ADIYAMAN-MERKEZ GELEN BAŞVURULARIN İL VE İLÇELERE GÖRE DAĞILIMI
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme 13 2 8 Personel Hakkında 22 1 58 Sağlık Kurumları 19 3 20 Sağlık Yardımları 7 24 Özel Amaçlı Talepler 11 - İade Diğer 10 TOPLAM 82 124 Gaffari AKKUŞ
7
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
BESNİ TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme 2 - Personel Hakkında 6 16 Sağlık Kurumları 7 Sağlık Yardımları 4 Özel Amaçlı Talepler 3 İade Diğer TOPLAM 19 27 Gaffari AKKUŞ
8
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
ÇELİKHAN TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme - Personel Hakkında 2 Sağlık Kurumları Sağlık Yardımları Özel Amaçlı Talepler İade Diğer TOPLAM 4 Gaffari AKKUŞ
9
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
GERGER TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme 5 - Personel Hakkında 2 Sağlık Kurumları 3 Sağlık Yardımları 1 Özel Amaçlı Talepler İade Diğer TOPLAM 11 4 Gaffari AKKUŞ
10
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
GÖLBAŞI TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme 5 - Personel Hakkında 14 Sağlık Kurumları 4 6 Sağlık Yardımları 1 Özel Amaçlı Talepler 3 İade Diğer TOPLAM 18 22 Gaffari AKKUŞ
11
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
KÂHTA TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme 2 - 6 Personel Hakkında 5 30 Sağlık Kurumları 9 18 Sağlık Yardımları 4 8 Özel Amaçlı Talepler 3 10 İade Diğer TOPLAM 23 64 Gaffari AKKUŞ
12
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
SAMSAT TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme 3 - Personel Hakkında 4 Sağlık Kurumları Sağlık Yardımları Özel Amaçlı Talepler İade Diğer TOPLAM 7 Gaffari AKKUŞ
13
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
SİNCİK TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme 1 - Personel Hakkında 2 Sağlık Kurumları Sağlık Yardımları Özel Amaçlı Talepler İade Diğer TOPLAM 5 Gaffari AKKUŞ
14
TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU
TUT TALEP, ŞİKÂYET İÇERİK KONUSU TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) Bilgi Edinme - Personel Hakkında Sağlık Kurumları Sağlık Yardımları Özel Amaçlı Talepler İade Diğer TOPLAM Gaffari AKKUŞ
15
İL VE İLÇELERE GÖRE DAĞILIMI
TELEFON ELDEN BİMER (Elektronik Ortamda) MERKEZ 82 7 124 BESNİ 19 6 27 ÇELİKHAN 2 4 GERGER 11 GÖLBAŞI 18 22 KAHTA 23 64 SAMSAT 3 SİNCİK 5 1 TUT DİĞER İLLER - 16 ADRES BELİRTİLMEMİŞ TOPLAM 163 17 273 Gaffari AKKUŞ
16
YAPILAN BAŞVURULARIN SONUÇ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
YAPILAN İŞİN ADI TOPLAM Telefonla (Talep, Öneri, Şikayet) Başvuruda Bulunan 163 Müdürlüğümüzün E-Posta Adresine veya BİMER Yoluyla Başvurulara ilişkin Yapılan İşlemler 273 Müdürlüğümüzün E-Posta Adresine veya BİMER Yoluyla Başvurulara ilişkin Bekleyen İşlemler 12 TELEFON-ELDEN-BİMER BAŞVURULARIN GENEL TOPLAMI 448 İşlem Sonucunda Başvuru Sahiplerine, Valilik veya Bakanlığımıza Yapılan Geri Bildirim 261 Müdürlüğümüze gelen her türlü dilek, öneri ve şikayetler titizlikle değerlendirilmiştir. Faaliyet raporumuzda, misyon, vizyon ve politikamızın yetki görev ve sorumluluklarımız dahilinde olup, hizmetlerimizi gelecek yıllarda daha ileriye götürmek hedefimizdir. Arz ederim. Gaffari AKKUŞ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.