Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Süreç Yönetimine Başlarken

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Süreç Yönetimine Başlarken"— Sunum transkripti:

1 Süreç Yönetimine Başlarken

2 Süreç Yönetimine Başlarken
1-Üst yönetim için bir farkındalık semineri

3 Süreç Yönetimine Başlarken
2- Üst yönetimin tüm süreçlere sahip ataması

4 Süreç Yönetimine Başlarken
3-Projeyi yönetecek bir PY seçilmes, PY , Danışman ve Kalite bölümünden katılımcılar ve hiyerarşileri belirlenmelidir.

5 Süreç Yönetimine Başlarken
4-Tüm süreçler tanımlanmış olmalıdır

6 Süreç Yönetimine Başlarken
4-Tüm süreçler tanımlanmış olmalıdır

7 Süreç Yönetimine Başlarken
5- 3,4 Kişilik bir Süreç Yönetim komitesi oluşturularakkritik süreçlerin belirlenmesi

8 Süreç Yönetimine Başlarken
6- SİE oluşturulması

9 Süreç Yönetimine Başlarken
7-PY ve SİE eğitimi

10 Süreç Yönetimine Başlarken
8- Ekiplerin birlikte çalışacakları danışmanla anlaşılması

11 Süreç Yönetimine Başlarken
9- PY ve danışmanın proje planı hazırlaması ve başlangıç

12 Süreç Yönetimine Başlarken
10-Üst yönetimden PÜK oluşturulması

13 Süreç Yönetimine Başlarken
11-PÜK ün SİE leri düzenli izlemesi

14 Süreç Yönetimine Başlarken
12-GM üntüm çalışanlara süreç yönetimine başlandığının duyurulması

15 PYS ve Kritik Süreçlerin Seçilmesi
Yasaların dayattığı zorunluluğa bağlı olarak ortaya çıkan finansal göstergeler kuruluşlar tarafından periyodik performans değerlendirmelerde kullanıla gelmiştir. Balanced Scorecard (BSC)- Dengeli Kurum Karnesi (DKK) gibi yeni ortaya çıkan çok boyutlu performans ölçüm sistemleri geleneksel finansal odaklı metrikler yerine yeni yönetim gerekliliklerine daha etkin bir odaklanma sağlayacak finansal olmayan ölçütlerin kullanımını ön plana çıkarmaktadır

16 PYS ve Kritik Süreçlerin Seçilmesi
Performans yönetim sistemleri içinde en yaygın olarak kullanılanılan sistem Norton ve Kaplan (1992) tarafından oluşturulan dengeli kurum karnesidir (DKK). DKK yöneticilerin performansı değerlendirirken dört farklı yönü dikkate almasını sağlar, bunlar: Finansal Perspektif Müşteri Perspektifi İç süreçler Perspektifi Yenilikçilik ve Öğrenme Perspektifidir.

17 PYS ve Kritik Süreçlerin Seçilmesi

18

19 Kritik Süreçlerin Seçimi


"Süreç Yönetimine Başlarken" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları