Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN…
2
Öğrencilerimi ne kadar tanıyorum?
Adım…, müzik dinlemek, …olmak istiyorum.. Merhaba ben …, yeni …öğretmeniniz ……. Ben Mesut, babam …, Adım …, hobilerim…
6
İlk Adım Nedir Sosyolojik yapıya uygun,
öğrenci üzerinde bilimselliği onaylanmış, Öğrencinin; kişilik özelliklerini, çalışma alışkanlıklarını, baskın zeka alanını, öğrenme türünü, mesleki ilgisini ve alan yeteneğini tek oturumda belirleyerek, doğru yönlendirilmesini sağlayan, DataSİS teknolojik alt yapısı ile desteklenmiş, Bilimsel Birey Tanıma Envanteri’dir.
8
Nasıl Uygulanır 3 – 12 Sınıf Seviyesinde uygulanabilir.
Rehber ve sınıf öğretmenleri için “Uygulama Yönergesi” Kağıt – Kalem testi uygulamasıdır.
9
Öğrenme Stilleri Görsel İşitsel Dokunsal Kişilik Özellikleri Popüler Eylemci Düşünsel Soğukkanlı Çalışma Alışkanlıkları 0-20 Puan Aralığı 20-60 Puan Aralığı 60-80 Puan Aralığı Puan Aralığı Mesleki İlgi Yönetim – Ekonomi Biyolojik – Tıbbi Bilimler Sosyal Bilimler Doğa Bilimleri İletişim Bilimleri Eğitim Bilimleri Tasarım Mühendislik – Teknik Bilgisayar – Matematik Sanat Çoklu Zeka Sözel - Dilsel Kişilerarası - Sosyal Mantıksal - Matematiksel Görsel – Uzamsal İçsel Müziksel – Ritmik Bedensel – Kinestetik Doğa
11
Değerlendirme Raporları ve Grafikleri
Öğrenci bazında “Öğrenci Gözlem Raporu” ( Öğrenme Stilleri – Çalışma Alışkanlıkları – Çoklu Zeka – Kişilik Özellikleri – Mesleki İlgi ) Sınıf – seviye – okul – ilçe ve il bazında baskın özellikleri gösterir “Demografik Yapı Raporu”
13
Öğrenci Bazlı Raporlama
Okul İl – İlçe Seviye Sınıf
15
Sınıf Bazlı Raporlama Yeşiller…, … görsel, … dokunsal
16
Seviye Bazlı Raporlama
Dünya’ya bir daha gelecek olsaydık, hangi mesleği yapmak isterdik ? En güzel meslek, sevdiğimiz meslek midir?
17
Seviye Bazlı Raporlama
Ders çalışmak kadar; onu nasıl çalıştığın da önemlidir.
18
Seviye Bazlı Raporlama
Öğrencilerimiz; Düzenli İdealist Samimi Şüpheci Kinci ?
19
Seviye Bazlı Raporlama
Eğer, bireylerin öğrenme stillerinin ne olduğu belirlenirse, bireylerin nasıl öğrendiği ve nasıl bir öğretim tasarımı uygulanması gerektiği daha kolay bir şekilde anlaşılabilir. (Ref. MED Sayı 157 Kış 2003) Belki sınıflarımızın mevcutlarını 40 kişiden aşağıya çekemeyebiliriz; ama size kimlerin hangi öğrenme stillerine sahip olduğunun güvenini verebiliriz.
20
Seviye Bazlı Raporlama
Öğrencilik yıllarımda, Kolumuzdan Tutup, Yol Gösterenimiz Olmadı Diyenler Kulübü ( KTYGOD Kulübü)
21
Çok değerli eğitim bilimcileri ile oluşturulmuş, en gelişmiş bilişim teknolojilerinin kullanıldığı, “Birey Tanıma Sistemimizi” okulunuzda uygulamayı diler, birlikte çalışmaktan büyük memnuniyet duyacağımızı belirtiriz. Teşekkürler.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.