Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME
Hazırlayan Öğr. Gör. Ramazan TEMEL
2
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU HAKKINDA
3
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU HAKKINDA
Yükseköğretim Kalite Kurulu 23 Temmuz 2015 tarih ve sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği kapsamında oluşturulmuştur. Bu kurulda YÖK Temsilcileri, ÜAK Temsilcileri, ilgili Bakanlıklar ve diğer kurumların temsilcileri bulunmaktadır
4
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU HAKKINDA
Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği yükseköğretim kurumlarının eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetleri ile idarî hizmetlerinin iç ve dış kalite güvencesi, akreditasyon süreçleri ve bağımsız dış değerlendirme kurumlarının yetkilendirilmesi süreçlerini ve bu kapsamda tanımlanan görev, yetki ve sorumluluklara ilişkin esasları düzenler. Yükseköğretim Kalite Kurulu; Kurumsal Dış Değerlendirme Komisyonu, Kalite Güvence Ajansları Tescil Komisyonu ve Kalite Güvence Kültürünü Yaygınlaştırma Komisyonundan oluşmaktadır.
5
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE GÜVENCESİ YÖNETMELİĞİ
6
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU HAKKINDA
Amaç ve kapsam MADDE 1 – (1) Bu Yönetmelik, yükseköğretim kurumlarının eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetleri ile idarî hizmetlerinin iç ve dış kalite güvencesi, akreditasyon süreçleri ve bağımsız dış değerlendirme kurumlarının yetkilendirilmesi süreçlerini ve bu kapsamda tanımlanan görev, yetki ve sorumluluklara ilişkin esasları düzenler
7
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU HAKKINDA
Akreditasyon: Bir dış değerlendirici kurum tarafından belirli bir alanda önceden belirlenmiş akademik ve alana özgü standartların bir yükseköğretim programı tarafından karşılanıp karşılanmadığını ölçen değerlendirme ve dış kalite güvence sürecini,
8
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU HAKKINDA
Dış Değerlendirme: Bir yükseköğretim kurumunun veya programının, eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetleri ile idarî hizmetlerinin kalitesinin, Yükseköğretim Kalite Kurulu tarafından yetkilendirilen dış değerlendiriciler veya Yükseköğretim Kurulunca tanınan, bağımsız Kalite Değerlendirme Tescil Belgesine sahip dış değerlendirme kuruluşları tarafından yürütülen dış değerlendirme sürecini,
9
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU HAKKINDA
Dış Değerlendirme ve Akreditasyon Kuruluşları: Yurt içinde veya yurt dışında faaliyet gösteren ve Yükseköğretim Kurulunca tanınan Kalite Değerlendirme Tescil Belgesine sahip kurumları,
10
PROGRAM BAZLI TESCİL YETKİSİ ALMIŞ AKREDİTASYON AJANSLARI
12
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
13
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
Yüksekokulumuz tarafından hazırlanan «Kurumsal İç Değerlendirme Raporu» içeriği bu ölçütlere göre hazırlanmıştır.
14
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
15
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
16
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
ÖNSÖZ Yükseköğretim Kalite Kurulu adına bir yükseköğretim kurumunu değerlendirmek üzere kurulan değerlendirme takımı üyelerine rehberlik etmek amacıyla hazırlanan kılavuz, değerlendirme sürecine ilişkin bilgileri içermektedir.
17
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
Değerlendirme takımı üyelerinin görevlendirildikleri kurumun dış değerlendirmesini Kurumsal Dış Değerlendirme Ölçütleri (KDDÖ) kapsamında yapmaları beklenmektedir. İlgili yükseköğretim kurumunun objektif olarak değerlendirilmesi ve kurumun doğru yönlendirilmesinde değerlendirme takımı ve takım üyelerinin her birinin katkısı büyük önem taşımaktadır. Kurum değerlendirmesinin eksiksiz ve amaca uygun gerçekleştirilebilmesi; Ziyaret öncesi hazırlıkların tam ve zamanında yapılmasını, Ziyaret sırasında kurumlar iyi iletişim kurulmasını, Objektif gözlem ve analizlere dayanan değerlendirmelerin öz ve etkili bir dille sözlü ve yazılı olarak kuruma iletilmesi gerekmektedir.
18
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
Değerlendirme takımından dış değerlendirme süreci kapsamında, kurumun kalite güvence sistemini, kurumda yürütülen eğitim-öğretim, araştırma ve geliştirme ve varsa bölgesel/ulusal ölçekte öne çıkan toplumsal katkı faaliyetleri ile kurumun yönetim sistemini niteliksel ve niceliksel olarak değerlendirmesi beklenmektedir. Söz konusu değerlendirmede, Yükseköğretim Kalite Kurulu Kurumsal Dış Değerlendirme Yönergesi, Kurumsal Dış Değerlendirme Ölçütleri ve kurumun her yıl Yükseköğretim Kalite Kurulu’na sunduğu Kurumsal İç Değerlendirme Raporu (KİDR) ana referans olarak kullanılacak dokümanlardır.
19
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
Yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirme sürecine katkı vermek amacıyla takımlarda görev alan tüm değerlendiricilerin Kurulumuzla etkin iletişim ve işbirliği içinde olması ve akademik etik ilkelere bağlı kalması beklenmektedir. Değerlendirme sürecinin, hem de değerlendiriciler açısından önemli bir deneyim olacağı inancıyla yükseköğretim kurumlarının sürekli iyileşme çalışmalarına katkı sağlamasını diliyoruz.
20
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
21
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
22
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
23
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
24
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME KILAVUZU
25
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
26
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI Gün (Genellikle Pazartesi) (B.2)
8:30 {Değerlendirme Takımının kuruma transferi} 9:00-09:45 Değerlendirme Takımı ile Rektörün görüşmesi Kurumun kalite güvence sistemi ve eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ve yönetsel süreçlerle ilgili konular görüşülür. KİDR’lerde tam olarak açıklanamayan veya tereddüde düşülen hususlar da takım başkanı tarafından gündeme getirilerek açıklığa kavuşturulması sağlanır
27
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Yüksekokulumuz Müdürü Funda AKTAN belirtilen saatlerde Değerlendirme Takımına sunum yapacaktır.
28
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
10:00-11:30 Değerlendirme Takımı ile Kurum Kalite Komisyonu üyelerinin görüşmesi Kurumsal Dış Değerlendirme Ölçütleri de dikkate alınarak kurum tarafından oluşturulan kalite güvence sistemi, kalite komisyonunun kalite güvence sistemi içerisindeki ve karar alma süreçlerindeki yeri, kurumun stratejik hedefleri ve bu hedeflerin bölgesel/ulusal kalkınma hedefleri içerindeki yeri, eğitim-öğretim, araştırma ve idari süreçlerde kurumun yönetimsel yaklaşımı, sürekli iyileşme yaklaşımı ve bu kapsamda elde edilen sonuçlar, Kurumsal Dış Değerlendirme Ölçütlerine ilişkin çalışmalar ve tüm birimler için ortak diğer unsurlar hakkında komisyon güncel bilgileri içeren bir sunum gerçekleştirir. Sunum sonrasında soru-cevap bölümü gerçekleştirilir.
29
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Yüksekokulumuz kalite komisyonu, Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği, doğrultusunda oluşturulmuştur. Komisyon başkanlığını yüksekokul müdürü yürütmektedir. Komisyonda yüksekokul sekreteri, öğrenci temsilcisi ve kalite birimi sorumlusu bulunmaktadır. Komisyona yönetim kurulu tarafından üye olarak programların çoğunluğunu oluşturan havacılık ve sağlık alanlarından kalite yönetim sistemi çalışmalarında bulunmuş iki öğretim elemanı ve akademik işlerden sorumlu müdür yardımcısı görevlendirilmiştir.
30
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Komisyon üyelerinin listesi aşağıda yer almaktadır: Komisyon Başkanı : Funda AKTAN (Yüksekokul Müdürü) Üye : Füsun HEPDİNÇ (Müdür Yardımcısı) Üye : Arda ÇAKIR (Müdür Yardımcısı) Üye : Eyup ATİOĞLU (Müdür Yardımcısı) Üye : Halil İbrahim ÜNSER (Yüksekokul Sekreteri) Üye : Hakan KARAMAN (Kalite Sorumlusu) Üye : Hamiyet ECİROĞLU (Sağlık programları) Üye : Aslıhan AKSOY (Havacılık programları ve diğer programlar) Üye : Öğrenci temsilcisi
31
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
11:30-13:00 Kurumun yerleşkesinin/yerleşkelerinin ziyaret edilmesi (kampüs ziyareti) Kurumun yerleşkesini ve ortak kullanıma yönelik tesis ve altyapılarını tanımak ve öğrencilerle ilgili olanakları ve sunulan hizmetleri gözlemlemek gibi faaliyetleri içerir.
32
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
13:00-13:45 Saha ziyareti çalışmaları kapsamında ihtiyaç duyulması ve her iki taraf (takım/kurum) için de uygun olması durumunda, görüşmelere devam etmek üzere öğlen yemeğinde takım, kurum yetkilileri ile bir araya gelebilir. Ziyaretle ilgili ilk izlenimler (KIDR, Rektörle ilk görüşme, sabah Kalite Komisyonu üyeleriyle yapılan toplantı ve kampüs ziyaretine ilişkin izlenimler) paylaşılır.
33
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
14:00-14:45 Değerlendirme Takımının iki üyesinin A Fakültesi Dekan ve Dekan yardımcıları ile görüşmesi Değerlendirme Takımının iki üyesinin B Fakültesi Dekan ve Dekan yardımcıları ile görüşmesi Fakültenin hedefleri ve bu hedefleri kurumun stratejik hedefleri içerisindeki yeri, paydaşların süreçlere katılımı, Fakültedeki kalite süreçleri, mevcut programların öğrenme çıktıları, AR-Ge kapsamındaki faaliyetler ve sürekli iyileşme yaklaşımı hakkında bilgi alınır.
34
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Havacılık Bölümü Görüşmesi (Yönetim) Müdür Yardımcısı Eyüp Atioğlu, Bölüm Başkanı Ramazan Temel Sağlık Bölümü Görüşmesi (Yönetim) Koordinatör Ayfer Coşkun, Bölüm Başkanı Pelin Özmen Kapadokya Programları Görüşmesi (Yönetim) Bölüm Başkanı Buket Köremezli, Bölüm Başkanı Nihan Gizem Kantarcı
35
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
14:45-15:45 Değerlendirme Takımının iki üyesinin A Fakültesinde görev yapan akademik personel ile görüşmesi Değerlendirme Takımının iki üyesinin B Fakültesinde görev yapan akademik personel ile görüşmesi Öğretim elemanlarının üst yönetim ile ilişkileri incelenir, kalite güvence sistemindeki rolleri, personelin işe alımı, akademik personelin kendisini geliştirmesi ve motivasyonu ile ilgili politikaları hakkında görüş alınır. (Bu görüşmeye dekan ve dekan yardımcılarının katılmaması önemle dikkate alınmalıdır. Bu toplantıya sadece akademik personel katılmalıdır.)
36
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Bu görüşmeye dekan ve dekan yardımcılarının katılmaması önemle dikkate alınmalıdır. Bu toplantıya sadece akademik personel katılmalıdır. *Görüşmelere Bölüm Başkanları ve Koordinatörler katılmayacaktır
37
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
26 Aralık – Pazartesi – 14:00 – 14:45 Havacılık Bölümü Görüşmesi (Yönetim) 26 Aralık – Pazartesi – 14:45 – 15:45 Havacılık Bölümü Görüşmesi (Öğretim elemanları)
38
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
26 Aralık – Pazartesi – 14:00 – 14:45 Sağlık Bölümü Görüşmesi (Yönetim) 26 Aralık – Pazartesi – 14:45 – 15:45 Sağlık Bölümü Görüşmesi (Öğretim elemanları)
39
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
27 Aralık – Salı – 09:00 – 09:45 Kapadokya Programları Görüşmesi (Yönetim 27 Aralık – Salı – 09:45 – 10:45 Kapadokya Programları Görüşmesi (Öğretim elemanları)
40
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Değerlendirme Kurulu aşağıdaki öğretim elemanlarımızla görüşecektir. Havacılık Bölümü Görüşmesi (Öğretim elemanları) Serap Çilingir, Tuğba Turan, Ayşe Timur, Deniz Turaç, Mahmut Çapkurt, Tezhan Tezcan, Yrd. Doç. Dr. Serhat Aydoğan, Şahin Samson
41
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Sağlık Bölümü Görüşmesi (Öğretim elemanları) Leyla Esmer, Semra Sarıay, Kadirhan Doğan, Yrd. Doç. Dr. Zeliha Atioğlu, Fouad Saleh Najafi, Raid Alsfoog, Elif Gezer Aslan, Nagehan İpek Avcı, Bülent Özçelik, Ebru Kemer
42
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Kapadokya Programları Görüşmesi (Öğretim elemanları) Şükran Ünser, Alejandra Fidalgo Gonzalez Usta, Yunus Öztürk, Gülçin Tekin, Münteha Şükrü, Elce Tutar, Ece Karaduman, Remzi Güçlü, Sinan Özbek
43
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Görüşülecek Konular; Öğretim elemanlarının üst yönetim ile ilişkileri incelenir, Kalite güvence sistemindeki rolleri, personelin işe alımı, Akademik personelin kendisini geliştirmesi ve motivasyonu ile ilgili politikaları hakkında görüş alınır.
44
DEĞERLENDİRME TAKIMI ZİYARET PLANI
Öğretim elemanlarının üst yönetim ile ilişkileri
45
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÜST YÖNETİM İLE İLİŞKİLERİ
Yüksekokulumuzun tüm faaliyet alanları kalite güvence sisteminde ilişkilendirilmiş, organizasyonun tamamının görev, yetki, sorumlulukları tanımlanmıştır. Yüksekokulumuzda yürütülen tüm süreçlerin iş akış şemaları oluşturulmuş, iç denetim usulleri belirlenmiştir.
46
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÜST YÖNETİM İLE İLİŞKİLERİ
Strateji planında belirtilen bütün faaliyetler, okulumuzun yönetim felsefesini oluşturan kalite anlayışı doğrultusunda belirli bir sistematik yapı içinde düzenli olarak ölçülüp, kayıt altına alınıp anlamlı hale getirilerek üst yönetime sunulmaktadır. Her birim tarafından hazırlanan birim faaliyet raporları, iç denetim ekibi tarafından yapılacak olan iç denetim sonuçları, performans izleme raporları, memnuniyet anketleri, bütçe takip analizleri ve finansal ölçüm analizleri gibi veriler periyodik olarak toplanıp üst yönetim tarafından değerlendirilmektedir.
47
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÜST YÖNETİM İLE İLİŞKİLERİ
Yüksekokul olarak temel amaçlarımız; 1. Hedeflere maksimum seviyede ulaşmak, 2. Okulumuzun performansını yükseltmek, 3. Öğrencilere daha etkin ve efektif hizmet vermek, 4. Olası hataların önüne geçmek, 5. Oluşan hataları, tekrarı olmayacak şekilde düzeltmek, 6. Kaynakları zamanında ve doğru kullanmak, 7. Çalışanların ve hizmet alanların mutlu olduğu ortamı sağlamak, 8. Kayıt ve kontrol anlayışını yaygınlaştırmak, 9. Çözüm odaklı çalışma anlayışını yaygınlaştırmak. 10. Kurumda sürekli iyileşmeyi ve gelişmeyi bir kültür haline getirmektir.
48
Kalite güvence sistemindeki rolleri, personelin işe alımı
49
KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNDEKİ ROLLERİ, PERSONELİN İŞE ALIMI
Yüksekokulumuzda eğitim-öğretim sürecini etkin şekilde yürütebilecek sayıda ve nitelikte akademik personel bulunmaktadır. Yüksekokulumuzda görev alan öğretim elemanlarının listesi ve özgeçmişleri yüksekokul web sitesinde yayınlanmaktadır.
50
KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNDEKİ ROLLERİ, PERSONELİN İŞE ALIMI
Eğitim – öğretim programlarında görev alan akademik kadroların işe alınması atanma ve yükseltilme uygulamaları öğretim üyelerinde 2547 sayılı kanunda yer alan kriterlere göre gerçekleştirilmektedir.
51
KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNDEKİ ROLLERİ, PERSONELİN İŞE ALIMI
Öğretim görevlilerinin işe alınma ve atanma işlemleri YÖK tarafından yayınlanan ilgili yönetmelik hükümleri doğrultusunda yürütülmektedir (Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik).
52
KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNDEKİ ROLLERİ, PERSONELİN İŞE ALIMI
Okulumuzda ders yükü paylaşımı, öğretim elemanlarının yetkinliklerine göre yapılmaktadır. Öğretim kadrosunun yetkinlikleri (çalışma alanı/akademik uzmanlık alanı vb.) ile ders içeriklerinin örtüşmesi, Kapadokya Meslek Yüksekokulu Öğretim Elemanı Görevlendirme Yönergesi ve bu yönergenin eki olan Öğretim Elemanı Kalifikasyon Bilgi Formu ile güvence altına alınmıştır.
53
KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNDEKİ ROLLERİ, PERSONELİN İŞE ALIMI
54
KAPADOKYA MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
55
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
Amaç Madde 1 - (1) Bu yönergenin amacı, KMYO’da öğretim elemanı görevlendirmesine yönelik işlemlerinin objektif değerlendirme kriterleri doğrultusunda şeffaf ve adil biçimde gerçekleşmesinin sağlanmasıdır.
56
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
Öğretim Elemanı Görevlendirme Usul ve Esasları Madde 3 - (1) Öğretim Elemanı Kalifikasyon Bilgi Formu
57
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
58
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
(2) Öğretim Elemanı Çalışma Gün ve Saat Kriterlerinin Tespiti Bölüm Başkanları, öğretim elemanlarının çalışma gün ve saat kriterlerini, Haziran ayının ilk iki haftasında, öğretim elemanları, Yüksekokul müdürü ve müdür yardımcıları, İnsan Kaynakları Birimi ve Yüksekokul Sekreterliği ile görüşülerek tespit eder ve Öğretim Elemanı Çalışma Kriterleri Tespit Formu’nu (EK 2) hazırlar.
59
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
60
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
(3) Ders Yükü Paylaşımı ve Öğreti elemanı İhtiyacının Tespit Edilmesi Toplam Ders Yükünün Hesaplanması Toplam ders yükü, Haziran ayının üçüncü haftasında Bölüm Başkanları tarafından ders bazında hesaplanır ve hangi dersler için kaç saatlik öğretim elemanı ihtiyacı olduğu belirlenir. b. Ders Yükü Paylaşımı, i. Ders yükü paylaşımı, Öğretim Elemanı Kalifikasyon Bilgi Formu (Ek 3) ile öğretim elemanlarının yetkinlikleri ve çalışma kriterleri değerlendirilerek, Bölüm Başkanları tarafından yapılır.
61
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
STRATEJIK AMAÇ 7 Yüksek nitelikli akademik ve idari personel istihdamını sağlamak ve sürdürmek
62
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
Kapadokya MYO'nun tüm akademik birimlerinde, mesleki deneyime sahip, nitelikli ve gelişmeye açık akademik personel istihdamının sürekliliğini sağlamaya yönelik politikaların geliştirilmesi temel amaçlarımızdandır. Yüksekokulumuzda, akademik kadroların istihdamında mesleki deneyime büyük önem verilmektedir. Mesleki deneyimin arttırılmasına ve sektör çalışanlarının istihdamına özen gösterilmektedir.
63
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
Kapadokya MYO akademik ve idari kadroları ile bir ailedir. Tüm aile bireylerinin mesleki ve bireysel gelişimine ve hayat standartlarının yükseltilmesine destek olmakta, personelin, motivasyon, bağlılık ve üretkenliklerinin arttırılmasına önem verilmektedir. Akademik ve idari birimlerdeki isleyişin en verimli düzeyde sürdürülmesini mümkün kılacak nitelikli idari personel istihdamına yönelik çalışmalar yürütülmektedir.
64
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
STRATEJIK HEDEFLER 7.1. Nitelikli akademik personel istihdamına yönelik politikalar geliştirilmesi
65
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
66
ÖĞRETİM ELEMANI GÖREVLENDİRME YÖNERGESİ
67
Akademik personelin kendisini geliştirmesi ve motivasyonu ile ilgili politikaları
68
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
Eğitim-öğretim kadrosunun mesleki gelişimlerini sürdürmek ve öğretim becerilerini iyileştirmek için hizmet içi eğitimler, mesleki formasyonlarını artırmak için ise sektörel eğitimler almaları teşvik edilmektedir. Bu kapsamda öğretim elemanlarına Kalite Yönetim Sisteminde tanımlanmış olan yıllık planlar doğrultusunda eğitimler aldırılarak mesleki gelişimlerini sürdürmeleri ve öğretim becerilerini artırmaları sağlanmaktadır.
69
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
Kapadokya MYO akademik ve idari kadroları ile bir ailedir. Tüm aile bireylerinin mesleki ve bireysel gelişimine ve hayat standartlarının yükseltilmesine destek olmakta, personelin, motivasyon, bağlılık ve üretkenliklerinin arttırılmasına önem verilmektedir. Akademik ve idari birimlerdeki isleyişin en verimli düzeyde sürdürülmesini mümkün kılacak nitelikli idari personel istihdamına yönelik çalışmalar yürütülmektedir.
70
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
STRATEJIK AMAÇ 7 Yüksek nitelikli akademik ve idari personel istihdamını sağlamak ve sürdürmek
71
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
STRATEJIK HEDEFLER 7.4. Akademik kadronun gelişimini destekleyecek faaliyetlerin sürekliliğinin sağlanması
72
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
73
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
74
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
STRATEJIK HEDEFLER 7.5. Akademik kadronun eğitsel performansının izlenmesi, geliştirilmesi ve başarının ödüllendirilmesine yönelik mekanizmalar kurulması
75
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
76
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
77
Dünyayı tanıyan bireyler yetiştirmek
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI STRATEJIK AMAÇ 13 Dünyayı tanıyan bireyler yetiştirmek Kapadokya MYO, içinde bulunulan toplumu tanımak kadar kendinden farklı ve uzak toplumları öğrenmenin ve tanımanın önemine inanır. Öğrencilerin küresel farkındalık ve deneyimlerini güçlendirmeyi hedeflemektedir.
78
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
STRATEJIK HEDEFLER 13.2. Yurtdısı degisim programlarından faydalanan ögrenci ve akademik personel sayısının artırılması
79
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
80
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
81
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
82
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
83
AKADEMİK PERSONELİN KENDİSİNİ GELİŞTİRMESİ VE MOTİVASYONU İLE İLGİLİ POLİTİKALARI
84
TEŞEKKÜRLER
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.