Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Nihai Tüketicilerin Satın Alma Davranışları
MAN 341T 09/10/2017 Nihai Tüketicilerin Satın Alma Davranışları
15
Tüketici davranışları birbirinden farklı durumlara göre değişiklik göstermektedir. Tıpkı Expedia reklamının da gösterdiği gibi eli sıkı olan bazı insanlar tatilde iken farklı düşünür ve serbestçe para harcarlar. Cross pen reklamında da görüldüğü gibi hediye almak için alışveriş yapan insanlar günlük olarak kullanacağı bir kalem alırken gösterecekleri tavırdan daha farklı bir tavır sergilerler.
19
Suudi Arabistan’da McDonald’s yerel kültüre adapte olacak şekilde pazarlama karmasını değiştirmektedir. Örneğin Riyad’da McDonald’s, kadınlar ve çocuklar için ayrı bir bölüm yapmıştır.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.