Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
VEHBİKOÇ VAKFI (VKV) AMERİKAN HASTANESİ
NAZLIHAN AYDEMİR
3
TARİHÇE: 1920 yılında Constantinopolis Amerikan Hastanesi adıyla kurulan VKV Amerikan Hastanesi, 1995’ten bu yana Vehbi Koç Vakfı bünyesinde, kâr amacı gütmeyen özel hastane statüsünde hizmet veriyor.
4
Güncel tıbbi yaklaşımları etik ve güvenilir bir ortamda sunmaktır.
MİSYON: Güncel tıbbi yaklaşımları etik ve güvenilir bir ortamda sunmaktır.
5
VİZYON: Akademik değerlere önem veren tıbbi kadromuz ve yetkin çalışanlarımız ile vermekte olduğumuz nitelikli sağlık hizmetini sürekli geliştirerek sağlık sektöründeki saygınlığımızı sürdürmektir.
6
Kaliteli Sağlık Hizmeti
Amerikan Hastanesi'nde uygulanan modern yönetim anlayışı, tüm çalışanların, yöneticilerin ve hekimlerin sürekli eğitim almaları esasına dayanmaktadır.
7
Amerikan Hastanesi, uluslararası standartlarda güvenli ve kaliteli tıbbi bakım sağlayabilmek için “Sürekli Kalite Geliştirme Programları” uygulamaktadır. İlk kez 2000 yılında alınan ISO 9001: 2000 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası 2003 yılında yenilenmiştir
8
(JCI) Akreditasyonu 2002 yılında kazanılmış, 2005 yılında yenilenmiş ve 2008 yılına kadar uzatılmıştır.
9
ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi Sertifikası ise 2004 yılı şubat ayında kazanılmıştır. VKV Amerikan Hastanesi, Türkiye’de bu sertifikayı almaya hak kazanan ilk özel sağlık kuruluşudur
10
ISO 9001, JCI ve ISO belgelerinin üçüne birden sahip olan Türkiye’nin “tek” özel hastanesi VKV Amerikan Hastanesi; yenilediği JCI Akreditasyon Belgesi ile “akredite edilmiş hastane” unvanını korumaktadır.
11
Son olarak ise, 2014 yılında ISO Bilgi Güvenliği Sistemi belgelendirme çalışmaları ile yine sağlık sektöründe bu alanda belge alan ilk kuruluş olmuştur.
13
Amerikan Hastanesi, marka yönetimi ve pazarlama konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands tarafından ödül almaya layık görüldü.
15
Amerikan Hastanesi bununla birlikte;
- Kardiyoloji Akreditasyonu – Enerji Star Belgesi - Uyku Laboratuvarı Akreditasyonu - Bebek Dostu Hastane unvanlarını almaya hak kazanmıştır.
16
Performans Göstergeleri
Acil Servis'e 72 Saat İçindeki Plansız Geri Dönüşler: Nasıl İzliyoruz? Acil Servis’e başvuran hastaların, taburcu olduktan sonra 72 saat içinde geri dönüşleri takip edilmektedir
17
SONUÇLAR
18
Yoğun Bakım’a Plansız Geri Dönüş Oranı (48 Saat)
Genel Yoğun Bakım’a 48 saat içerisinde plansız geri dönen hastaların geri dönüş nedenlerini incelemek, değerlendirmek ve gerekli önlemleri almak amacıyla takip edilmektedir.
19
SONUÇLAR
20
Cerrahi Alan Enfeksiyon Hızı
Cerrahi alan enfeksiyon hızları, ameliyat sonrası bakım kalitesini gösteren en önemli göstergelerden biridir.
21
Tüm hastalar, enfeksiyon klinik bulguları, antibiyotik kullanımı ve kültür sonuçları açısından Enfeksiyon Kontrol Ekibi tarafından günlük olarak izlenmektedir.
22
Kritik Test Sonuçlarının 30 Dakika İçinde Bildirme Oranı (Laboratuvar)
En geç 30 dakika içinde doktora bildirilerek hastaya erken tanı konması ve tedavisinin yapılmasını sağlamak amaçlanmaktadır.
23
SONUÇLAR
24
KAYNAKÇA
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.