Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
ANKET HAKAN KALYONCU 2004140004 ESRA ŞEN 2004140020 BERKAY ÇAMLICA
2
RADYO VE TELEVİZYONUN AİLE DÜZENİNE ETKİSİ
KONU RADYO VE TELEVİZYONUN AİLE DÜZENİNE ETKİSİ
3
HEDEF KİTLE KAMU PERSONELLERİ (MEMURLAR) *Beyaz Yaka
*En Az 5 Yıl Deneyimli *Evli *Çocuklu *Sağlıklı *Çekirdek Aile
4
Yaş Cinsiyet Eğitim Durumu Aylık Gelir Çocuk Sayısı Çocukların Yaşları
ANKET Yaş Cinsiyet Eğitim Durumu Aylık Gelir Çocuk Sayısı Çocukların Yaşları AMAÇ: Demografik sorular sorarak hedef kitleyi tanımak. Değerlendirme sırasında gerekli olacak Aile Yapısı ve Özellikleri hakkında bilgi toplamak.
5
Günde kaç saat televizyon izliyorsunuz
Günde kaç saat televizyon izliyorsunuz? Televizyonda hangi tür programları izliyorsunuz? Hangi amaçla televizyon izliyorsunuz? AMAÇ: Seçilen hedef kitlenin izlediği program türlerini belirlemek. Bu programları hangi aralıklarla, neden izlediklerini tespit etmek.
6
Sizce televizyonun insanlara olumlu etkileri nelerdir
Sizce televizyonun insanlara olumlu etkileri nelerdir? Sizce televizyonun insanlara olumsuz etkileri nelerdir? AMAÇ: Televizyonun kişiye kazandırdıkları ve kaybettirdiklerinin farkındalığını ölçmek.
7
AMAÇ: Popüler kültürün hedef kitle üzerindeki etkisini belirlemek.
Reyting sizin için belirleyici bir unsur mu? Yerli yapımlar mı yabancı yapımlar mı ilginizi çekiyor? AMAÇ: Popüler kültürün hedef kitle üzerindeki etkisini belirlemek.
8
AMAÇ: Aile – Çocuk – Televizyon ilişkisini yorumlamak.
Çocuğunuzun televizyon izleme saatlerine dikkat ediyor musunuz? Çocuğunuzun televizyonda ne izlediğini kontrol ediyor musunuz? AMAÇ: Aile – Çocuk – Televizyon ilişkisini yorumlamak.
9
AMAÇ: Aile içinde televizyon konusundaki genel yaklaşımı saptamak.
Bireysel mi yoksa ailece birlikte mi televizyon izlemeyi tercih edersiniz? Ailece birlikte televizyon izlediğinizde kanal seçimini kim yapar? AMAÇ: Aile içinde televizyon konusundaki genel yaklaşımı saptamak.
10
KAYNAK - Grandra Muzzafar, Ali Şeriati, Glyn Ford…. – İnsan ve Teknoloji (Derleme) - Prof. Dr. Feyzullah Eroğlu – Davranış Bilimleri - Douglas Keliner – Medya Gösterisi - Alfred Adler – Çocuk Eğitimi - Aile ve Toplum – Eğitim Kültür ve Araştırma Dergisi (Yıl: 2004, 2006, 2007, 2008, 2009) (11 Cilt) - Bir Kitle İletişim Aracı Olarak Televizyonun Popüler Kültür Ürünlerini Benimsetme ve Yayma İşlevi Üzerine Bir Değerlendirme (Yrd. Doç. Dr. Özlem GÜLLÜOĞLU) (Makale) - Öğrencilerin Televizyon İzlemeleri ve Bilgisayar Kullanmalarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Etkisi (Ayşe Gül Aksaçlıoğlu ve Bülent Yılmaz) (Makale) - medyaokuryazarligi.org.tr (Aile, Çocuk ve Televizyon) - Secularism – Human & Society
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.