Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1973 yılında kurulan Yünsa, satış ve pazarlama organizasyonu, üretimde sunduğu esneklikler, maliyet yapısı, vizyonu ve tecrübesiyle dünyada yünlü kumaş.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1973 yılında kurulan Yünsa, satış ve pazarlama organizasyonu, üretimde sunduğu esneklikler, maliyet yapısı, vizyonu ve tecrübesiyle dünyada yünlü kumaş."— Sunum transkripti:

1

2 1973 yılında kurulan Yünsa, satış ve pazarlama organizasyonu, üretimde sunduğu esneklikler, maliyet yapısı, vizyonu ve tecrübesiyle dünyada yünlü kumaş üretiminde ilk beş büyük kuruluş arasında yer almaktadır. Yünsa ülkemizin ve Avrupa’nın en büyük yünlü kumaş üreticisi ve ihracatçısı konumundadır. Elliden fazla ülkeye ihracat yapan Yünsa’nın İngiltere ve Almanya’da satış ofisleri; yaklaşık 20 ülkede ise acentaları mevcuttur. Ayrıca Yünsa’nın İtalya’nın Biella şehrinde ve Türkiye’de Çerkezköy’de tasarım ofisleri bulunmaktadır. Yünsa ürettiği kumaşın girdisini oluşturan yıllık 4.500 ton kamgarn iplik kapasitesinin yanında, 14.500 km kumaş dokuma kapasitesine sahiptir. Dokunan kumaşların büyük bir bölümü %100 yünlü kumaşlardan oluşmakta, bunların yanı sıra yün ile kaşmir, ipek, kaşmir-ipek, likra, polyester, viskon, kumaşlar da üretilmektedir. ISO 9001, ISO 14001 ve ISO 50001 Kalite Sistem Standardı altında üretilen Yünsa ürünlerinin Alman Hohenstein Enstitüsü tarafından Eko-Tex 100 ile çevre ve insan sağlığına zararlı olmadığı belgelenmiştir.

3 Üretim tesisi Çerkezköy’de yer alan Yünsa, yılda 14.500 km üretim kapasitesine sahiptir. Entegre bir tesis olan Yünsa Çerkezköy Fabrikasında İplik, Çözgü ve Dokuma, Boyama, Apreleme üretim süreçleri yer almaktadır. Fabrikamızda kullanılan tüm makine ve aksesurlar dünya standartlarında kullanılan en iyi ve yeni modellerdir. 300.000 m2 ′ lik alana kurulu olan Yünsa Çerkezköy fabrikası gerek üretim kapasitesi, gerek modern ve teknolojik altyapısı ile tekstil sektörünün önde gelen üretim tesisleri arasında yer almaktadır.

4

5 ÜST YÖNETİM Genel Müdür : Cem ÇELİKOĞLU 1962 doğumlu, ODTÜ İdari Bilimler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olup Şirketimizde 17.12.1987’den beri görev yapmaktadır. 01.12.2002 tarihinden bu yana Genel Müdürlük görevini üstlenmiştir.

6 Genel Müdür Yardımcısı - Mali İşler:SEMİH UTKU 1962 doğumlu, Baltimore Üniversitesi İşletme-Finans Bölümü mezunu olup Şirketimizde 01.06.1999 tarihinden beri görev yapmaktadır. 01.01.2000 tarihinden bu yana Genel Müdür Yardımcılığı görevini üstlenmiştir.

7 Genel Müdür Yardımcısı: Bora BİRGİN Pazarlama ve Satış 1973 doğumlu, Nottingham Üniversitesi Endüstri Ekonomisi mezunudur. Lisansüstü eğitimini Manchester Üniversitesi (UMIST) Tekstil bölümünde tamamlamıştır. Şirketimizde 19.03.1998’den beri görev yapmaktadır. 12.07.2010 tarihinden bu yana Genel Müdür Yardımcılığı görevini üstlenmiştir.

8 30.09.2015 TL PAY% 31.12.2014 TL PAY% Hacı Ömer Sabancı Holding A.Ş. 16.878.507 57,88 Halka açık kısım ve Diğer (*) 12.281.493 42,12 29.160.000 100,00 YÜNSA YÜNLÜ SAN. VE TİC. A.Ş. SERMAYE YAPISI Grup’un hissedarları ve hisse oranları 30 Eylül 2015 ve 31 Aralık 2014 tarihleri itibariyle aşağıdaki gibidir:

9 KALİTE POLİTİKASI Yünsa, stratejik öncelikleri ve vizyonu doğrultusunda, gelişen ve güncel teknolojileri kullanarak, ürün ve hizmet sürecinin kalitesini sürekli iyileştirmeyi ve bunlardan güç alarak müşteri beklentilerini karşılamayı hedefler. İlkeler; Müşteri bilinirliğini artırmak, Ürün standartlarının sürekliliğini sağlamak, Siparişten teslimata kadar müşteri talep sürecini yönetmek yürütmek, Nihai ürün bileşenlerini değer vaadine uygun kullanmak, Dönemin sunduğu teknolojik getiriden faydalanmaktır.

10 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI Yünsa Yünlü San ve Tic. A.Ş. olarak trendleri takip ederek gerçekleştirdiğimiz Ür-Ge ve Ar-Ge çalışmalarını, yüksek kaliteli üretimi, hızlı servisi ile müşteri deneyimini yöneterek müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedefleriz. İlkeler; % 100 kaliteli ürün sunmak, Müşterisinin gerçek isteklerine yaratıcı cevap veren inovatif ürün ve hizmet tasarlamak, Değişen müşteri beklentilerini ölçüp değerlendirerek, proaktif davranmak, Ürünü değerine uygun fiyatlandırmak, Müşteri beklentilerini karşılayan servisi sağlamaktır.

11 İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ POLİTİKASI Yünsa, sürdürülebilirlik ilkesi çerçevesinde gerçekleştirdiği tüm faaliyetlerinde önleyici İş Sağlığı ve Güvenliği sistemlerini uygulamayı, geliştirmeyi ve bunu herkes için bir yaşam tarzı haline getirmeyi kendisine amaç edinmiştir. İlkeler; Yasal gerekliliklerin bir adım önünde politika ve uygulamalar yürütmek, Risk seviyesi azaltma çalışmalarına herkesin katılımını sağlamaktır.

12 İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ Şirketimizin sürdürülebilir başarısındaki en önemli değerin çalışanlarımız olduğu bilinciyle, organizasyonumuzun mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarına yönelik çözüm ve uygulamalarla katılımcı, paylaşımcı, girişimci, farklılığa ve yaratıcılığa değer veren bir kültürün oluşturulması ve yaygınlaştırılması temel hedefimizdir. İlkeler; Etik değerlerin yaşatıldığı, karşılıklı güvenin sağlandığı, sorumlulukların sahiplenildiği, başarıların takdir edildiği, çeşitliliğe ve farklılığa saygı duyulan, görüş ve beklentilerin dikkate alındığı, iş ve özel yaşam dengesinin gözetildiği, yasal gerekliliklerin ötesinde, politika ve uygulamalar yürütülen bir çalışma ortamı sağlamaktır.

13 BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI Yünsa, kayıt altına alınmış içsel bilginin güncel olarak kullanılması, korunması ve yönetilmesini sağlamak amacıyla gerekli sistemleri kurar ve sürekliliğini sağlar. Bireylerin hak ve özgürlükleri çerçevesinde çalışanlarının gizlilik bütünlüğünü korur. Şirket stratejisi ve itibarı açısından kritik bilgilerin yasal olmayan yollardan paylaşılmaması için çalışanlar gerekli hassasiyeti göstererek kişisel sorumluluk alırlar. İlkeler; Bilgi güvenliği ile ilgili yeni teknolojileri takip ederek şirketin ve çalışanların uyumunu sağlamak, Kişilerde bilgi güvenliği farkındalığı oluşturmak, Altyapıyı gerekli yatırımlarla sürekli geliştirmek ve kullanıcı kolaylığı sağlamaktır

14 TEDARİK POLİTİKASI Yünsa; kumaş kalitesinin, tedarik ettiği ürünlerin kalitesi ile doğrudan/dolaylı olarak ilgili olduğunun bilincindedir. Bu doğrultuda talep edilen mal veya hizmeti istenen kalite, zaman, miktar ve en uygun koşullarda sağlamayı amaç edinmiştir. İlkeler; Kaynak geliştirme faaliyetlerini yürütmek, Piyasanın sürekli ve etkin takibini yapmak, Tedarikçiler ile ilişkileri iş ortaklığı bazında, karşılıklı güven ve etkin iletişim üzerine kurmak, Haksız rekabet, ilgili diğer yasalar ve etik değerlere karşı duyarlı tedarikçilerle çalışmak, Kalite, maliyet, verimlilik, teslimat, iş sağlığı – güvenliği, enerji verimliliği ve çevre sağlığı konularında duyarlı firmalarla çalışmak, Entelektüel ve teknolojik mülkiyetini gizli tutacak tedarikçilerle çalışmaktır.

15 ÇEVRE POLİTİKASI Yünsa, sürdürülebilirlik ilkesi çerçevesinde gerçekleştirdiği tüm çevre faaliyetlerini Kalite, İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri ile birlikte bütünleşik bir şekilde uygulamayı, geliştirmeyi ve bunu herkes için bir yaşam tarzı haline getirmeyi kendisine amaç edinmiştir. İlkeler; Yasal gerekliliklerin bir adım önünde politika ve uygulamalar yürütmek, Gelecek bilinciyle azalan doğal kaynakları verimli kullanmak, Kirliliği kaynağında azaltacak yöntemler geliştirmek, atık geri kazanım çalışmaları yapmaktır

16 ENERJİ POLİTİKASI Yünsa, ölçülmeyen tüketimin olmadığı, en verimli enstrümanlar ile spesifik enerji yoğunluğunu azaltmayı kendisine ilke edinmiştir. Bu amaçla çalışanları ve toplumu sürekli bilinçlendirerek sektöründe tüm dünyaya örnek olan «Yeşil YÜNSA» dönüşümü ile sürdürülebilir değer yaratmayı hedefler. İlkeler; Yasal gerekliliklerin ötesinde faaliyetler gerçekleştirmek, Enerji tüketimini ölçüp değerlendirerek proaktif önlemler almak, Tüm tüketim sürecinin ölçülerek enerji yoğunluğu içindeki payını belirlemek ve iyileştirme çalışmalarına girdi oluşturmaktır.

17 ÜRÜNLER Erkek giyim kumaşları Bayan giyim kumaşları Döşemelik kumaşlar Üniformalık kumaşlar


"1973 yılında kurulan Yünsa, satış ve pazarlama organizasyonu, üretimde sunduğu esneklikler, maliyet yapısı, vizyonu ve tecrübesiyle dünyada yünlü kumaş." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları