FATİH PROJESİ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İŞ PLANI ve EĞİTİMLER ANKARA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan : Dr. Murat KURUOĞLU
Advertisements

EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
• 78’’, 87’’ ve 95’’ boyut seçenekleri • Çift kullanıcılı standart • 2 öğretmen ve 2 öğrenci kalemi • Entegre hoparlör ve amfi sistemi • 2 adet USB.
LİSANSSIZ ELEKTRİK ÜRETİMİ
ADOBE FİREWORKS CS5 PROGRAMA GENEL BAKIŞ.
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
Fatih Çatladı Kapı Nikah Salonu Koltuk Modeli: ASTRA Koltuk Adeti: 410 Montaj Tarihi :
KONU: HALK EL SANATLARI
Bilim ve Teknoloji Politikaları Malzeme ve Makina Paneli
ARABA CAM ÇITASI PROF.DR. KERİM ÇETİNKAYA
Alan Ölçüleri.
ÖLÇME DEĞELENDİRME Kayıt İşlemleri. E-OKUL’A Giriş Yapılır.
Bilgilendirme Toplantısı
KAblolama Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ
EXCEL’DE GRAFİK OLUŞTURMA
Merhaba arkadaşlar.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Etkileşimli Tahta Teslim Alma
FATİH PROJESİ BİLEŞENLERİ
Gelişimi FarklI Olan Çocuklar
ÖĞRETİMDE GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLAR
DUVAR BAĞLANTILI PANOLU KATLANIR YEMEK MASASI
Etkileşimli Tahta ve Muayene Kabul Süreci
SINIF TEMİZLİĞİ.
ORHAN SEVİNÇ ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ
Muayene ve Kabul Komisyonları Ayşegül DURMAZ- Fatih Eğitmeni
Enka Okul Aile Birliği Funday 2007 Projesi - 1 Omurilik Felçlileri Derneği “Engelsiz Eğitim” Kampanyası Şehit Üsteğmen Ali Büyükdicle Zihinsel Engelli.
CAMİ GEZİ PLANI Gezi Tarihi : Gezi Yeri : Oğuzlar Gölbaşı Cami - Oğuzlar Merkez Cami Geziye Çıkış Saati : 08:45 Geziden dönüş Saati : 10:10.
MESLEKLER.
Bina yüzölçümü ve bahçe yüzölçümü hakkında bilgi sahibi olmayan okul müdürlükleri Müdürlüğümüz Yatırım Tesisler Bölümünden bilgi edinebilirler.
Eğitimde FATİH Projesi,
PROJENİN ADI: MERAK KORİDORU PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: ÇİĞDEMLİK İLKOKULU PROJENİN AMACI: Öğrencilere Merak Uyandırıcı Sorular Sorarak Bilgiye Çeşitli.
BETONARME YAPILARIN PROJELENDİRİLMESİ DERSİ
Etkileşimli Tahta ve Muayene Kabul Süreci
Temel Bilgisayar Bilgileri
ZAMANI ÖĞRENELİM.
Öğretim Yılı Bilişim Teknolojisi Rehber Öğretmenleri Toplantısı
Kablolar & Kemer yapılar
İLÇEFATİH EĞİTMENİBTR ÖĞRETMENİ Akseki 12 Aksu -3 Alanya 514 Demre 12 Döşemealtı 24 Elmalı -1 Finike 12 Gazipaşa 15 Gündoğmuş 11 İbradı 1- Kaş 17 Kemer.
BİREYSEL YAĞMURLAMA SİSTEMLERİNİN TASARIMI
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ BAŞLICA BİLEŞENLER
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
5.4 KESİT HESABI (BOYUTLANDIRMA VE DONATI HESABI)
İSİM TAMLAMALARI              İki veya daha fazla ismin, yeni bir anlam meydana getirecek şekilde birlikte kullanılmasıyla oluşan söz gruplarına isim tamlaması.
Ölçme Bilgisi Ölçü Birimleri, Ölçek
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ BİLEŞENLERİ
Etkileşimli Tahta Sorumlu Firma Vestel Sorumlu Firma Yöneticisi Yereldeki Vestel Yetkili Servisleri Arıza Kaydı Vestel Çağrı Merkezi: Fatih.
Verilerin Sınıflandırılması
HL801 Birçok Çeşitli Boru Geçiti Zayıf Noktalar’da Güvenilir Sızdırmazlık HL801HL800/160 Hızlı Montaj.
Fatih Projesi Okulu ve Etkileşimli Tahta
Yrd. Doç. Dr. Nesrin ADIGÜZEL
Fatih Projesi Etkileşimli Sınıf Yönetimi Kursu
PRONET GÜVENLİK SİSTEMLERİ A. Ş
2017 Yılı Devam Eden Projeler
MUTFAĞIN FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Eğitmen için not; Bu modülde öncelikli olarak etkileşimli tahtanın ve tahta yazılımının kullanımı verilecektir. Öğretmenlerin etkileşimli tahta ile ilk.
5.4 KESİT HESABI (BOYUTLANDIRMA VE DONATI HESABI)
AÇILARI ÖĞRENELİM Hikmet SIRMA.
4. SERVANTLARIN HAZIRLIĞI
KOLON YÜKLERİNİN HESABI
BİREYSEL YAĞMURLAMA SİSTEMLERİNİN TASARIMI
UZUNLUK ÖLÇÜLERİ Hikmet SIRMA
TORBALI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
LİSANS TEZİ YAPIM VE MONTAJ RESİMLERİ
TEKNOFEST ROBOTİK FETİH 1453 YARIŞMASI PLATFORM
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

FATİH PROJESİ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İŞ PLANI ve EĞİTİMLER ANKARA gdeza FATİH PROJESİ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İŞ PLANI ve EĞİTİMLER ANKARA

FATİH Etkileşimli Tahta Projesi “Projedeki Sorumluluklar” gdeza KEŞİF AŞAMASI FATİH Etkileşimli Tahta Projesi “Projedeki Sorumluluklar” TURKTELEKOM “Alt Yapı” VESTEL ETKİLEŞİMLİ TAHTA Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

FATİH Etkileşimli Tahta Projesi KEŞİF AŞAMASI FATİH Etkileşimli Tahta Projesi “ET Alt Parçaları” FRAME “Çerçeve” YEŞİL TAHTA Access Point dost teknoloji VESTEL ETKİLEŞİMLİ TAHTA BEYAZ TAHTA SİLGİLİK KARKAS Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Etkileşimli Tahta solda Etkileşimli Tahta sağda gdeza KEŞİF AŞAMASI Ürün yeri belirlenmesi ve ürün tipi seçimi Etkileşimli Tahta solda Keşif aşamasında yandaki şekilden yararlanarak Etkileşimli Tahta sağda/Etkileşimli Tahta solda kararı verilir. Etkileşimli Tahta sağda Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza KEŞİF AŞAMASI Ürün yeri belirlenmesi ve ürün tipi seçimi Duvar boyutu 350 cm’den büyük olan sınıflara aşağıdaki tahta boyutu kullanılacaktır. 3,4 m 1,05 m 2M Etkileşimli Tahta SOLDA Etkileşimli Tahta SAĞDA Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza KEŞİF AŞAMASI Ürün yeri belirlenmesi ve ürün tipi seçimi Duvar boyutu 270-350 cm aralığındaki sınıflara aşağıdaki tahta boyutu kullanılacaktır. 2,6 m 1,05 m 2M Etkileşimli Tahta SOLDA Etkileşimli Tahta SAĞDA Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza KEŞİF AŞAMASI 4 çeşit ürün vardır 3,4 m 2,6 m 1 3 Etkileşimli tahta solda Etkileşimli tahta solda 3,4 m 2,6 m 2 4 Etkileşimli tahta sağda Etkileşimli tahta sağda Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza KEŞİF AŞAMASI Kapı durumuna göre Ürün yeri belirlenmesi ve ürün tipi seçimi Öğretmen masası X X ölçüsü 3,5 m den büyük ise “3,4 m lik ürün” seçilir X ölçüsü 3,5 m den küçük ise “2,6 m lik ürün” seçilir Sınıf Kapısı Duvar düz olmalı, kolon girintisi/ çıkıntısı olmamalıdır. Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza KEŞİF AŞAMASI Kapı durumuna göre Ürün yeri belirlenmesi ve ürün tipi seçimi “Örnek Sınıf” ? Cm Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza KEŞİF AŞAMASI Kapı durumuna göre Ürün yeri belirlenmesi ve ürün tipi seçimi Öğretmen masası X X ölçüsü 3,5 m den büyük ise “3,4 m lik ürün” seçilir X ölçüsü 3,5 m den küçük ise “2,6 m lik ürün” seçilir Sınıf Kapısı Duvar düz olmalı, kolon girintisi/ çıkıntısı olmamalıdır. Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza KEŞİF AŞAMASI Dikkat ! Etkileşimli tahta üzerinde bulunan klimalar keşif aşamasında belirlenerek, montaj öncesinde okul yönetimi tarafından yer değiştirilmesinin sağlanmış olması gereklidir. Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

MONTAJ AŞAMASI Mekanik aksam 4 ana bölümden oluşmaktadır. gdeza MONTAJ AŞAMASI Mekanik aksam bölümleri Mekanik aksam 4 ana bölümden oluşmaktadır. 1 ) Karkas duvara ve tabana sabitlenir 2 ) Aluminyum frame karkasa asılır ve sabitlenir 4 ) Hareketli beyaz tahta frame içinde sağa-sola hareket eder 3 ) Sabit yeşil tahta frame’e sabitlenir Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü

Servis Eğitim Müdürlüğü gdeza SORULAR Etkileşimli Tahta Keşif ve Montaj Eğitimi - Şubat 2012 Servis Eğitim Müdürlüğü