© 1 Program Yürütme Kılavuzu (Motive Etme) Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Oyun Oyunlaştırma Yöntemi
Advertisements

AEP’te Sürekli Gelişim ve Öğrenme
2/A SINIFI 2.VELİ TOPLANTISI.
 Sık sık ara vermeye gereksinim duyabilirsiniz.  Öğrenirken ellerinizi kullanabileceğiniz her fırsat size yardımcı olacaktır.  Ders çalışırken hareket.
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
SENE BAŞI VELİ TOPLANTISINA
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
Aldığım Kurslar 1998 HAZIRLAYAN Abdulmuttalip ŞAHİN Mart
ETKİN YÖNETİM BECERİLERİ
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
HİZMETİÇİ EĞİTİM İŞLEMLERİ
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
Güce Çok Programlı Lisesi Onur ÖZDEMİR Okul Psikolojik Danışmanı
Eğitici Eğitimlerinin Organizasyonu
3/A SINIFI 2.VELİ TOPLANTISI
Elektronik Ürün Dosyası Talimatları Aşağıdaki işlemleri yaparken ihtiyaç duyarsanız Intel ® Eğitim Yardım Rehberini kullanabilirsiniz. Giriş slaytında.
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
BEP GELİŞTİRME BİRİMİ VE GÖREVLERİ
Dr. Mustafa Çetin AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Değerli Velilerim HOŞ GELDİNİZ….
ZEYNEP BEDİA KILIÇLIOĞLU İLKOKULU REHBERLİK SEVİSİ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmen Eğitimi Programı / Ankara Windows XP Kurulumu.
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK NEDİR?
© © 1 TÜRKÇE SİTELERİ DEĞERLENDİRME BİLGİVEİLETİŞİMBİLGİVEİLETİŞİM Abdulmuttalip ŞAHİN Master FORMATÖR Aralık 2003.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 13 Ocak Mersin Kıdemli.
Presented By Harry Mills / PRESENTATIONPRO Intel Öğretmen Programı Yeni içerik ve Eğitimlerin Standartlaştırılması Çalıştayı 15 Ocak Mersin Kıdemli.
PowerPoint’te Görselleri Kullanarak Etkili Sunum Hazırlama
Ortak Dersler MADDE 7 – Ortak dersler, öğrencilerin okulu bitirinceye kadar almakla yükümlü olduğu derslerdir. Bu dersler, bütün öğrencilere asgarî.
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
ANNE BABALAR EV ÖDEVLERİNE NASIL YARDIMCI OLABİLİRLER?
Girne Orta Okulu Rehberlik Servisi
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ. Gelecekte iyi bir meslek sahibi olmanın yolunun daha verimli çalışmaktan geçtiği bir gerçektir. Çok çalışmak değil, Etkili.
BAŞARIYI ETK İ LEYEN ETMENLER Burcu PEZÜK Psikolojik Danışman.
NASIL DERS ÇALIŞMALIYIZ?
SANAT EĞİTİMİ.
“BARIŞÇIL OKULDAN TOPLUMSAL BARIŞA”
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
e ğ itim - ö ğ retim yılından ba ş layarak 6 temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi.
GÜNDEM: 1. Toplantının açılışı, oklama kağıdının imzalanması. 2. Birinci dönem çalışmalarının değerlendirilmesi. 3. Okuma – yazma öğreniminde sınıfın.
ÇOCUĞUMUN OKUL BAŞARISININ ARTMASI İÇİN NELER YAPMALIYIM?
8.SINIF / SOSYAL BİLGİLER Modül Soru Bankası.
VERİMLİ ÇALIŞMA YOLLARI
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
Çocuk ve Gençlik Yayınları Ders Hakkında Dersi neden yüklendiniz? Çocuk ve Gençlik Yayınları dersinden beklentileriniz?
«Başarılı Öğretmen» değerlendirmesine ulaşabilmek için 6 basit adım.
PROBLEM ALANLARINA GÖRE REHBERLİK
Yazdırma: Yazıcınız bizim yazıcılarımız gibi yazdırmayabilir; bu nedenle birkaç deneme baskısı yaptığınızdan emin olun. Nesneler tam anlamıyla hizalanmıyorsa,
BEP GELİŞTİRME BİRİMİ Aralık 2005-Ankara. BEP Geliştirme Birimi Başkan Aile Sınıf Öğretmeni Gezerek Özel Eğitim Görevi Verilen Öğretmen Özel Eğitim.
ÖRNEK KİTAP LİSTESİNİN İNCELENMESİ VE YORUMLANMASI
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
BAŞARIYI ARTIRMADA AİLEYE DÜŞEN GÖREVLER REHBER ÖĞRETMEN HABİB TAŞAN
Herkese Açık Okul Adı Tarih.
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) TEOG ile yerleştirileceklerdir.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA, MOTİVASYON VE BAŞARILI OLMA
Okul Psikolojik Danışmanı ve Rehber Öğretmen
* Konunuzu buraya yazın
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ Gülçin UYSAL Psikolojik Danışman.
[Yıl Ekleyin] Okul Yılı Okul Adı Öğretmenin Adı Sınıf
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

© 1 Program Yürütme Kılavuzu (Motive Etme) Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003

© 2 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 Katılımcı öğretmenlerin gereksinimlerinin ve onlardan beklentilerin neler olduğunu anlamalarını sağlayın.

© 3 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 Her modül için anlatımlar dakikadan fazla olmamalıdır. Müfredat zaman çizelgesine uyun.

© 4 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 Katılımcıların etkin olmasını sağlayın. Espirütüel olun.

© 5 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 Katılımcılardan sınıfa gelmeden önce sınıfta çalışılacak modülü okumalarını isteyin. Katılımcıların rahat etmeleri için duyarlı olun.

© 6 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 Ünitelerin geliştirilmesinde katılımcıların gruplar halinde çalışmasını destekleyin. Ders boyunca uygun aralıkla konuyu özetleyin.

© 7 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 El notlarınız çok olmasın. Katılımcıları sınıftan çıkarmadan önce ev ödevi etkinlikleri üzerinden gidin ve iyice anlamalarını sağlayın.

© 8 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 Katılımcılara etkinliklerinin sonunda bir nihai ürün ortaya çıkaracaklarını hatırlatın.

© 9 Aralık 2003 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör İntel “Gelecek İçin Eğitim Semineri” Aralık 2003 Yalova/Esenköy

© 10 “Marifet bilgisayarda değil öğretmendedir.” Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003

© 11 Abdulmuttalip ŞAHİN Master Formatör Aralık 2003 “Geleceği görebilmek,zafere ve başarıya doğru atılan en büyük adımdır.”