Özel Habitat Gereksinimleri ve Rezerv Tasarımı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PLN.444 Mesleki Uygulama Esasları Sunum :Fadime Ballı
Advertisements

SEM MÜHENDİSLİK & MİMARLIK tel: www. semmuhendislik
- DÜŞÜNMEYİ ÖĞRENMEK - ZİHİNSEL ETKİNLİKLER.
Genel Öğretim İlkeleri
OTİZM (AUTISM).
91 İÇ KORUMA. 92 Su depoları, sıcak su hazırlayıcıları, ısı değiştiriciler, borular, gemi balast ve benzeri yapıların içerdikleri sıvı ile korozyonunu.
Öfke Yönetimi.
ÇEVRE SAĞLIĞI İLE İLGİLİ ŞİKAYETLER
Türkiye’de Yüksek Başarımlı Hesaplama
Öğretİm Materyallerİ Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Bilgi Ekolojisi ve Internet
Öğrenme Kuramı ve Öğretim Kuramı
KENDİNİKEŞFET! SEVGİYİ KENDİNLE BİRLİKTE HER YERE TAŞI…
Elektrik Elektriksel kuvvetler, Elektriksel alan, Elektrik potansiyeli
Eğitim Öğretimde Planlama
Prof. Dr. Turgay ONARGAN Prof. Dr. C. Okay AKSOY MTS 3022 TÜNEL AÇMA
ÖĞRENME Yrd. Doç. Dr. Mukaddes Erdem H.Ü. Eğitim Fakültesi
21. Yüzyıl Öğreneni.
BİZİM OLDUĞU HALDE BİZİM OLMAYAN ŞEY NEDİR?
EĞİTİMDE MATERYALİN YERİ VE ÖNEMİ
TOPRAK KİRLİLİĞİ Eko Tim üyeleri Derya GÜRCAN 6-B 1247
İnsan ve Çevre Kirlenme Çeşitleri Çevre Kirliliği ve Sağlığımız
İnsan Sosyal bir varlıktır.Bu nedenle birlikte yaşama birlikte hareket etme ihtiyacı duyarlar. Sizler okulunuzda birlikte hareket ederek yaptığınız.
ÖZGÜL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ.
İlginç Bilgiler…..
Prof. Dr. Turgay ONARGAN Prof. Dr. C. Okay AKSOY
=>NOKTALAMA İŞARETLERİ<=
Kurumumuzca Onaylanan Çevre Düzeni Planları
NELER YAPMALIYIZ ?.
Planlı Çalışma Nedir? Zamanı israf etmemek ve en sağlıklı şekilde değerlendirmek için her etkinliği planlayarak yapmak gerekir. En kullanışlı çalışma.
ÖĞRENME VE ÖĞRETMENİN KURAMSAL TEMELLERİ
GELİŞİM VE ÖĞRENME ÖĞRENME TEORİLERİ VE KLASİK ŞARTLANMA
Zamirler Esranur ÇİNKO 6-B 314.
DEĞERLERİM VE MESLEĞİM
TÜRKÇE SUNUSU Gülse Tözenli 6\C.
1 Her şekil 3 kişiyi gösterir. 3 Her şekil 3 meyveyi gösterir.
Su Kirliliği Neşe Çalık 5-İ 241
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLAR (ÖZGÜL ÖĞRENME BOZUKLUKLARI) kaynak:Prof
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR SEMİNERİ 05/06/2014 ŞANLIURFA FİGEN OĞUZMERT-ÖZGE NALBANTOĞLU ITEC TEMSİLCİLERİ Geleceğin Sınıfının Tasarımı.
Engelli Çocuk Ailelerine Önemli Uyarılar
Aşağıdaki çarpma işlemlerini, zihinden yapınız.
MOTİVASYON.
Çevre Dostu Poşet Tasarlayalım
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
SANAYİ GÜBRELERİNİN OLUŞTURDUĞU KİRLİLİK
MECAZ ANLAM Sözcükler,kimi durumlarda bir ilgi ya da benzetme sonucu gerçek anlamlarından başka bir anlam kazanır. Buna ‘’mecaz anlam’’ denir.
SALDIRGANLIK-ŞİDDET-BASKI
ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ Öğrencilerin, Fiziksel Ve Zihinsel Yeteneklerini Keşfettirir. ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ.
Yer Değişimi Davranışı Başka Tarafa Yönlendirme Davranışı.
Ö.T.M.T Öğr. Gör. Özlem BAĞCI Araç-Gereçlerin Öğretimdeki Yeri ve Önemi Kullanılmasının Nedeni Öğretimi desteklemek için. Çünkü.
SU ÇERÇEVE DİREKTİFİNİN UYGULANMASI VE NEHİR HAVZA
YAS TUTANLAR Herhangi bir ölüm ve ayrılığa ilişkin yas tutulur. Yas tutanlarda, pişmanlık, umutsuzluk, yalnızlık, çaresizlik, suçluluk ve kendine acıma.
[gezegeni korumak] [kapatmak] [korumak] [enerji tasarrufu yapmak]
Fiziksel tepkilerBilişsel tepkilerDuygusal tepkilerDavranışsal tepkiler Midede boşluk hissiİnanamama ve İnkarŞaşkınlık ve şokAğlama Nefes alamamaKonfüzyon.
ÇOCUKLAR NEDEN TEKNOLOJİYE BAĞIMLIDIR?
Çocukların kendilerine özgü bir dünya görüşü ve davranış biçimleri vardır. Henüz tam olarak gelişmemiş olmakla birlikte hızlı bir gelişme değişme.
ÇOCUĞUM NASIL ÖĞRENİYOR?. “Geleceğin Cahili,okumayan kişi olmayacaktır. Nasıl öğreneceğini bilmeyen kişi olacaktır. Alvin Toffler.
DENGELİ BESLENMENİN İNSAN SAĞLIĞINA ETKİLERİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
[gezegeni korumak]. [gezegeni korumak] [kapatmak]
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
EKOSİSTEM Geyiklerin yaşadığı yerde sadece canlılar mı görülüyor? Canlıların, yaşamını sürdürebilmesi için hava, su, toprak gibi cansız faktörlere ve güneş.
Güdülenme ve Bireysel Farklılıklar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
GELİŞİM VE ÖĞRENME ÖĞRENME TEORİLERİ VE KLASİK ŞARTLANMA
Neden kitap okuyoruz.
EKOLOJİ VE ÇEVRE BİYOLOJİSİ
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sunum transkripti:

Özel Habitat Gereksinimleri ve Rezerv Tasarımı

Çöp Yığını ve Diğer Beslenme Etkileri

Genel Korku ve Zoofobinin Üstesinden Gelme

Bu bölüm; mevcut bilgideki büyük ve önemli boşluklara, bu kitaptaki herhangi diğer bölümden daha fazla dikkati çeker. Burada birkaç ironi vardır; çünkü koruma davranışı aynı zamanda, davranış biyologlarının geçmiş birkaç on yılda öğrendikleri hemen hemen her şeyin sonucudur. Yaşam tarihi özelliklerinden beslenme davranışına, gözlemsel öğrenmeden işitsel işaretlere ve gürültü kirliliğine kadar, hayvan davranışının her yönü doğal dünyayı korumak için karşılaşılan zorlukların çözümüne yardım etmek için potansiyele sahiptir.