URGE Destekleri ve Hedef Sektörlere Katkısı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Mr.Murat AKYÜZ Yönetim Kurulu Bşk.– İKMİB İstanbul Kimyevi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GREEN TOUCH PROJECT Bu Proje TOBB ve Eurochambres Koordinasyonunda Yürütülmektedir.Bu Proje Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir.
Advertisements

The Different Cultural Effects on Child’s Character Development
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Remarketing with Google. Target customers who are already showing interest in your business.
Google Display Network Targeting options.
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
Copyright © AKAMPUS Kampüs Bilişim Sistemleri ve Danışmanlık A.Ş. Copyright © İDTM A.Ş. İstanbul Dünya Ticaret Merkezi A.Ş.
COMPANY PROFILE FOR IMPORTERS TAKEN BY CONSULTANCIES Dear Sir/Madam, Kindly be informed that we have received your contact info from …….. Learning that.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Building Mutual Trust Between the Labour Market and Education Panel Session.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Reach customers with Mobile Search Network.
GÜMÜŞYAKA GÜMÜŞ OTEL ÖZELLİKLERİ Deniz yolu mevkii, Gümüşyaka,Silivri İSTANBUL adresinde Gümüş Otel adı altında yapmış.
SÜMEYYE KARABOYUN İÖP-1
INQUIRY FROM A B2B SITE Dear Sir/Madam We are writing to enquire about your sunflower oil. Please send us your product specification and price. Best Regards.
Bu Proje Avrupa Birliği ve T ü rkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir ” CIVIL SOCIETY DIALOGUE EU – TURKEY CHAMBERS PARTNERSHIP GRANT.
EXPRESSING OPINIONS ( fikirleri belirtme)
/ 141 Yrd. Doç. Dr. Turan SET Atatürk University Medical Faculty, Erzurum QUALİTY CIRCLES
Strategy and Branding: Putting a Face on a Product © 2013 SAGE Publications, Inc.
EKO KULÜP ECO CLUB.  Bu çalı ş manın uzun süreli olması için okul yönetimiyle konu ş up, ENKA STORE’un önünde sürekli kalacak bir.
MARKET ANALYSIS Understanding the buying habits and preferences of businesswomen, families and housewives, Making a business plan in order to reach information.
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
BE HEALTHY HEALTHY SHOPPING DOĞRU BESLENMENİN YOLU ÖNCELİKLE DOĞRU ALIŞVERİŞTEN GEÇİYOR PRIORITIES RIGHT WAY TOWARDS SHOPPING OF FED İS GOİNG THROUGH.
Gizli / İsimsiz Raporlama Tanıtımı
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler Operasyonel Hizmetler Maddi Destekler.
BM-305 Mikrodenetleyiciler Güz 2015 (6. Sunu) (Yrd. Doç. Dr. Deniz Dal)
Database for APED Büşra Bilgili | Emirhan Aydoğan | Meryem Şentürk | M. Arda Aydın COMPE 341.
Spor ve Etkinlik İçin Pazarlama Eylemleri (Çabaları)
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ  Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler  Operasyonel Hizmetler  Maddi Destekler  Yurt Dışı.
21/02/2016 A Place In My Heart Nana Mouskouri « Istanbul « (A Different Adaptation)
RELIGIOUS TRADITIONS BAGS TO DO IN YOUR CITY T.C. Ünye Kaymakamlığı ANAFARTA ORTAOKULU.
Environmental pollution Traffic Infrastructural problems Unconscious employee Urbanization and industrialization Lack of financial sources.
There was a man who was thinking of building an honourable structure that could last for milleniums and show the king’s power. So, he racked his brain.
Heyet İstatistikleri İran Yabancı firma ile İkili iş görüşmesi gerçekleştirildi. Firma İran ile görüşmelere devam etmektedir. Firma İran’a ihracat gerçekleştirdi.
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
We just want to have the peace for our world Dünyamız için sadece barış istiyoruz.
VIRTUAL ENTERPRISES VIRTUAL ENTERPRISES. Bornova Selçuk Yaşar Boyacılık Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi About the Programme: Entrepeneurship is studied.
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
Nasa programs for students.
Kosta Sandalci, Chief Executive Officer, Balnak Logistics AS and President of Association of International Freight Forwarders (tbc) Right Market Positioning.
HAPPY EASTER! MUTLU PASKALYALAR ! Hepinizin Paskalya Bayramını kutluyoruz. Paskalya bizim kültürümüzde kutlanan bir bayram değil ama aynı dönemde bizim.
MIDDLE SCHOOL I-SEARCH Research Paper... Product.... Presentation...
Neil Armstrong
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Students social life and join the social clubs. BARIŞ KILIÇ - EGE DÖVENCİ IŞIK ÜNİVERSİTESİ
AHUM Destekleri: İHRACAT UYGULAMASI
Grade 8 Unit 7 Bilginbakterim.com.
In addition to this our company includes expert doctors and professors as advisors and researches high technology and new devices in the field of medicine.
CHAPTER 1 uzm. Psk. Özlem ataoğlu
Geriatrist gözüyle yoğun bakım
8th grade english lesson friendship topic presentation. -8
German shepherd dog. These dogs are said to be intelligent before they say.
W O R D A M G E U FOR N I T 1.
Would you like a different color?
PUANLAMA ÖNERİSİ *Öğrenciler iki gruba ayrılır. Her iki gruba da baştan 1000’er puan verilir. *Birinci grup yarışırken “GAME 1“ açılır. Öğrenciler her.
Future: I will/shall & I am going to. Structure: Subject+will/shall+verb(base form)+object.
ETwinning Nedir?. Türkiye’de 81 ilin katılımıyla yürütülen 1.Projemiz.
Hüsamettin Ataman – Mimar - Denizli
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MAKİNA TEORİSİ II GİRİŞ Prof.Dr. Fatih M. Botsalı.
Turkish cuisine is very popular around the world. It has a very wide options for everyone. The variety of the recipes and the ingredients which are grown.
“Differentiation for making a positive Difference!!!!”
BİLL GATES Şule Eslem ÖZTÜRK NUN OKULLARI Prep-A.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Multipoint programlama
Before the Battle of Çanakkale. Why a Front in Çanakkale was Opened? In the summer of 1914, the war continued in Europe with all its intensity, and by.
PREPARED BY: 9-B STUDENTS. Sumerians, who laid the foundations of great civilizations and the world cultural heritage, emerged to the st The Sumerians.
ELİF SU KÜÇÜKKAVRUK. plants When you touch this plant, it can be like the photograph. When you let go, it becomes normal.
SUBJECT NAME Prepeared by Write the names of group members here
People with an entrepreneurial mindset are always brave.
Sunum transkripti:

URGE Destekleri ve Hedef Sektörlere Katkısı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Mr.Murat AKYÜZ Yönetim Kurulu Bşk.– İKMİB İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Chairman – İKMİB İstanbul Chemicals & Chemical Products Exporters’ Association

İKMİB – İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği, Kimyanın farklı alt sektörlerinde yaklaşık üyesi bulunan ve üyelerinin 2012 ihracatı 17.6 Milyar$ a ulaşan bir meslek örgütüdür IKMIB – Istanbul Chemicals & Chemicals Products Exporters’ Association is trade association having about merber companies from different sub groups of Chemical Industry. The export volume of IKMIB’s members exceeded 17.6 Billion US$ in 2012 İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

İKMİB URGE projeleri öncesinde, bugün de olduğu gibi üyelerinin yurtdışı pazarlama faaliyetlerine destek olmak amacıyla yurtdışı fuar katılımları, sektörel heyetler vb organizasyonlar düzenlemekteydi Just like today, IKMIB used to organise national participations to international exhibitions and sectoral trade missions before the URGE projects İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

Dünyanın dört bir yanında etkinlikler ve fuarlar düzenledik We organised events and exhibitions in all over the world

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Cosmoprof İtalya Fuarında Türkiye Milli Katılımı Turkish National Cosmoprof Italy

Gerçekleştirilen faaliyetlerdeki ana eksiklik aktivitelerin proje mantığından ziyade birbirinden bağımsız olarak ilerlemesi ve performans ölçümlerinin yeterince sağlıklı yapılamamasıydı The main disadvantage was taking the events as a stand alone activity rather than project based. Measuring the performance of these events was an other issue, not as easy and accurate as it could be. İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

2010 yılı sonunda yürürlüğe giren URGE projelerinin zamanlaması bizim için mükemmeldi, hızlıca 3 projemizi hayata geçirdik ve ilave olarak bir projeye de ortak olduk. Bugün Kozmetik, Boya, Ambalaj ve Mutfak Eşyaları olmak üzere 4 farklı projede yer almaktayız The timing of the URGE projects were perfect and we immediately developed 3 projects for; Cosmetics, Paints and Packaging sectors. We also supported the project of Kitchenware sector and thus we are involved in 4 different projects İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

Projelerin başlangıç aşaması bizler için en önemli noktalardan biri oldu; URGE projelerini sektör anlattık ve Birlik olarak sektörün talepleri doğrultusunda kümelerimizi oluşturduk The initiating phase was the most important part of our projects; we explained the projects to our members and developed the right projects for the need of our members İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

Küme oluştururken birliktelikleri sinerji yaratacak, rakip olarak gözüken ama yurt dışına açılmada güçlerini birleştirecek firmaları bir araya getirdik While forming the cluster, we brought the companies that will create a synergy, competitors but able to join their forces while entering the new markets Küme oluştururken birliktelikleri sinerji yaratacak, rakip olarak gözüken ama yurt dışına açılmada güçlerini birleştirecek firmaları bir araya getirdik While forming the cluster, we brought the companies that will create a synergy, competitors but able to join their forces while entering the new markets

Projenin ilk adımı olan firmaların ihtiyaçlarını ve mevcut yeteneklerini analiz sürecinde mutlaka proje ekibimiz de sahadaydı. Analiz aşamasında dışarıdan danışmanlık aldığımız durumlarda dahi süreci yakından takip ettik. Bu sayede projemizi firmalara daha etkin bir şekilde anlatabildik When analysing the requirements of the cluster, we have consulted professional companies but our project team was also in the process. In this way, we had the chance of explaning our projects in the best effective way İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

35% Hedef olarak uluslararası fuarlar ile ulaşamayacağımız pazarları belirledik We have selected the markets which can’t be reached through international exhibitions Hedef olarak uluslararası fuarlar ile ulaşamayacağımız pazarları belirledik We have selected the markets which can’t be reached through international exhibitions 20% 30% 15%

Yurtdışı pazarlama stratejimizi küme firmalarımız ile birlikte oluşturduk. Bu şekilde tüm kümenin ortak hedefler ve strateji çerçevesinde kenetlenmesini amaçladık We have developed our international marketing strategy together with the cluster companies. In this way, we brought all the companies under one goal İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

Hedef pazarlarımızı belirledikten sonra pazara girişi konusunda ne tür faaliyetler gerçekleştireceğimize yine birlikte karar verdik. Latin Amerika daki bazı pazarlara direkt ziyaretler ve table top show / İkili iş görüşmeleri ile giderken bazı ülkelerde düzenlenen fuarlarda kümemiz için ortak standlar oluşturduk. Bazı pazarlar için alım heyetleri planladık After we have determined our target markets, we have also choosen the way to enter these markets together with the cluster members. In some Latin American countries we organised B2B events, we have participated some exhibitions in some others and invited buying missions İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

Belirlediğimiz hedef pazarlar için önceden pazar araştırmaları yürüttük ve edindiğimiz bilgileri kümemiz ile paylaştık. Mutlaka masa başının yanında yerinde pazar araştırmaları da yaptık. It was a must for us to prepare a market research for our potential markets, a desk top report couldn’t be enough so we personally visited these markets and share our findings with the cluster companies. İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

SuperSeis Dağıtım kanallarını gezdik ve raflardaki ürünlerle ilgili fiyat / kalite mukayesesi yaptık, etiket ve ambalajları inceledik We have visited the retail channels in the market and compared the quality and price of the products. Noted label and packaging requirements

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Hedef pazarları ziyaret ettiğimizde ilk olarak bu kez katılımcılarımızla Pazar ziyaretleri gerçekleştirdik When we visit our potential markets, we started our programme with a retail tour

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Her ülkede potansiyel alıcılarla küme firmalarımızı bir araya getirdik We brought potential buyers and cluster members together in each market

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Bazı pazarlar için fuarları kullandık Hedef alıcılara ulaşmak için bazı ülkelerde düzenlenen fuarları kullandık We used international exhibitions to reach the potential buyers in certain markets

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets İletişimde sosyal medyayı çok etkin bir şekilde kullandık We used social media very effectively

ŞİLİ 2012 İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

PARAGUAY 2012 İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets

Görüşmeler öncesinde pazar ile ilgili yerinde incelemelerde bulunulur, meslek kuruluşlarına ziyaretler gerçekleştirilir İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets CEZAYİR 2013

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets MEKSİKA 2013

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Dahil olduğumuz 4 proje kapsamında 14 ülkede yerinde pazar araştırması yürüttük, 10 ülke pazarına yönelik pazarlama faaliyeti gerçekleştirdik We conducted 14 market research activities for our projects and 10 B2B events to access our potential markets

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Her organizasyon sonrası firmalarımızın ihracat performanslarını gözlemledik. Organizasyonlarımıza katılan firmaların birçoğu belirlenen hedef pazarlara ihracata başladı We have analysed the export performance of our members after each activity. Most of the companies who attended our events started to export in potential markets

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets Birlik olarak URGE projelerinin ihracata yönelik firmaları destekleme konusunda çok etkin olduğuna inanıyoruz ve önümüzdeki dönemde projelerimizin sayısını arttırmayı hedefliyoruz We believe that URGE projects are very effective to support the exporter companies and we plan to increase the number of our projects in the near future

İKMİB Üyelerinin Deniz Aşırı Pazarlara Açılımı Supporting IKMIB Members to Reach Overseas Markets TEŞEKKÜRLER THANK YOU