Onur Görür Ürün Grubu Pazarlama Müdürü Microsoft Türkiye.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Parti Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı biçimde.
Advertisements

E-Hizmet: Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Burak Koç Ankara Bölge Müdürü
Zaman Kaydı SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Zaman Çizelgesi (CATS), bir çalışanın.
Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Servislerin Dışarıdan Tedariki SAP Best Practices.
Depo Onarımı SAP Best Practices.
Zaman ve Malzemeye Dayanan Faturalamayla Servis
BI Raporlama CRM için SAP Best Practices
Pipeline Performans Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Microsoft Gelişim Atölyesi Kampı 2 Şubat 2010 – Microsoft Türkiye İstanbul Ofisi Mesut MERT Teknoloji Danışmanı Microsoft Corporation.
Aktivite Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Spot Danışmanlık SAP Best Practices.
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Servis SAP Best Practices.
Teslimat olmadan Stok Nakli
Örnek ve Simülasyon Maliyet Hesaplaması SAP Best Practices.
Müşteri ve İlgili Kişi Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How SAP Müşterileri ve SAP İş Ortakları için Kullanılabilirlik.
Bölge Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Satış Miktarı Tahmini SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış tahminini üç aylık.
Service Order Management (Standalone) CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Alacak Dekontu İşlemesi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Alacak Dekontu işlemesi,
Aday Müşteri Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Stok İşlemesi: Iskarta Stoku ve Bloke Stok SAP Best Practices.
Bedelsiz Teslimat SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu senaryoda müşteriye masrafsız.
Müşteri Konsinye İşlemleri
Yeniden İşleme (Yarı Mamul) SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Üretim siparişinde.
Dahili Projeler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Herhangi bir profesyonel hizmet.
Satış Masrafları Prosedürü SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış masrafları prosedürü.
=>SES BİLGİSİ
E-Hizmet: Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Fırsat Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Yalın Kampanya Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Etkileşimli Raporlama CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Genel Masraf Yeri Planlaması
Fiziksel Envanter / Envanter Sayımı ve Karşılaştırması SAP Best Practices.
Seyahat Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Ortaya çıkan tüm seyahat masraflarının.
Dahili Bakım SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet senaryosu, çalışan tarafından.
Yeniden İşleme (Stoka Üretilen Malzeme) SAP Best Practices.
Müşteri Teklifi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Standart müşteri teklifinin müşteri.
Dönem Sonu Kapanış Projeleri SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu Senaryo projelere.
Seri Numarası Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı.
Sabit Fiyata ve Z&M Faturalamasına Sahip Satış Sözleşmesi SAP Best Practices.
Bölüm Raporlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bölüm raporlamasının amacı,
Dönem Sonu Kapanışı Servis Siparişleri SAP Best Practices.
NOUN CLAUSES (İSİM CÜMLECİKLERİ).
İç Sipariş AR&GE Planlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu proses, masrafları.
Türkiye için SAP Best Practices Baseline Package V1.605 What's New.
Strategy and Branding: Putting a Face on a Product © 2013 SAGE Publications, Inc.
Kampanyanızı optimize edin. Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'yi Kullanma Display Ads Campaign Optimizer. Let Google technology manage your diplay.
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
© 2013 VCE Company, LLC. All rights reserved. VCE.
SERVING WATER TO A THIRSTY PERSON Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information.
There was a man who was thinking of building an honourable structure that could last for milleniums and show the king’s power. So, he racked his brain.
We just want to have the peace for our world Dünyamız için sadece barış istiyoruz.
MUNZUR WATER Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information and views set out.
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Students social life and join the social clubs. BARIŞ KILIÇ - EGE DÖVENCİ IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Office 365 Bulutta Lider Güvenlik ve Kullanım Barış Bilge Bekoğlu
Self-Registration on the Coats Supplier Portal
Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü
Ac POWER ANALYSIS Part III..
Organizational Communication
AE= COS (Phi_e) *Cos (Lambda_e)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BİLL GATES Şule Eslem ÖZTÜRK NUN OKULLARI Prep-A.
Imagine that you are a teacher and you are taking your 20 students to England for the summer school.
AE= COS (Phi_e) *Cos (Lambda_e)
WHAT İS THİS? Select the shape next to the correct word.
SUBJECT NAME Prepeared by Write the names of group members here
Sunum transkripti:

Onur Görür Ürün Grubu Pazarlama Müdürü Microsoft Türkiye

PC, TELEFON VE WEB’DE EN İYİ ÜRETKENLİK DENEYİMİ BULUTTA ÜRETKENLİK

>> Magic Quadrant for Unified Communications 2010 The Magic Quadrant is copyrighted July 2010 by Gartner, Inc. and is reused with permission. The Magic Quadrant is a graphical representation of a marketplace at and for a specific time period. It depicts Gartner's analysis of how certain vendors measure against criteria for that marketplace, as defined by Gartner. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in the Magic Quadrant, and does not advise technology users to select only those vendors placed in the "Leaders" quadrant. The Magic Quadrant is intended solely as a research tool, and is not meant to be a specific guide to action. Gartner disclaims all warranties, express or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose. This Magic Quadrant graphic was published by Gartner, Inc. as part of a larger research note and should be evaluated in the context of the entire report. The Gartner report is available upon request from Microsoft. SOURCE: Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Unified Communications”

Anlık Mesajlaşma Ve Durum Bildirimi Kurumsal Ses (Ses, Görüntü, Web) Konferans

Anlık Mesajlaşma, İletişim Durum Bilgisi Lync 2010 İstemcisi

Anlık Mesajlaşma Ve Durum Bildirimi Kurumsal Ses (Ses, Görüntü, Web) Konferans

Birlikte Çalışma ve Konferans

LYNC WEB APP ÖZEL WEB UYGULAMALARI LYNC ATTENDEE CONSOLE FEDERASYON/PI C

Lync ile daha fazla kişiye ulaşma

Yazılım GeliştiricilerSistem Entegratörleri Cihaz ve Altyapı

Bugün Deneyin! Anlık Mesajlaşma Ve Durum Bildirimi Kurumsal Ses (Ses, Görüntü, Web) Konferans