DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul İNOVASYON İnovasyon: bir ürün veya proseste verimliliği artırarak, etkinliği artırarak, maliyetleri düşürerek, yeni kazanç kanalları oluşturarak kuruluşa katma değer katan değişiklikler yapılması faaliyetidir.
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul YENİLİK Bir fikri; satılabilir, yeni ya da geliştirilmiş bir ürün, ya da mal ve hizmet üretiminde kullanılan yeni ya da geliştirilmiş bir yöntem haline dönüştürmektir. Bir fikri; satılabilir, yeni ya da geliştirilmiş bir ürün, ya da mal ve hizmet üretiminde kullanılan yeni ya da geliştirilmiş bir yöntem haline dönüştürmektir.
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul YENİLİK-İCAT-İNOVASYON Yenilik-Novelty İcat-Invention İnovasyon-Innovation
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul İNOVASYON AB ve OECD literatürüne göre, "Bir fikri pazarlanabilir bir ürün ya da hizmete, yeni ya da geliştirilmiş bir imalât ya da dağıtım yöntemine, ya da yeni bir toplumsal hizmet yöntemine dönüştürmeyi" ifade eder. Aynı sözcük, bu dönüştürme süreci sonunda ortaya konan, "pazarlanabilir, yeni ya da geliştirilmiş ürün, yöntem ya da hizmeti" de anlatır.
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul İNOVASYON TÜRLERİ Ürün İnovasyonu Süreç İnovasyonu Organizasyonel İnovasyon Pazarlama İnovasyonu Toplumsal İnovasyon Hizmet İnovasyonu
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul İNOVASYON Günümüzde organizasyonların rekabet gücünü belirleyen en önemli unsur inovasyon yetenekleridir.
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul IRI BİLDİRİSİ ABD'nin önde gelen 265 sanayi şirketinin ortak organizasyonu olan Industrial Research Institute (IRI), 1996’daki Başkanlık seçimleri öncesinde, Birleşik Devletler'in ekonomi ve teknoloji politikası ile ilgili olarak, Başkan ve Kongre adaylarına hitaben yayımladığı bildiriye (IRI, 1996) şu cümle ile başlıyordu: "Geçen 50 yılda ABD'de kaydedilen ekonomik büyümenin en az yarısını teknolojik inovasyona borçluyuz."
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul İNOVASYON ABD’deki hızla büyüyen bir çok şirketin CEO’ları rekabet güçlerinin “rakiplerinin sunduğundan farklı (unique)” mal ve hizmetler olduğunu belirtiyorlar. ABD’deki hızla büyüyen bir çok şirketin CEO’ları rekabet güçlerinin “rakiplerinin sunduğundan farklı (unique)” mal ve hizmetler olduğunu belirtiyorlar.
DİNAMİKLER Nisan 2008, İstanbul FARKLILAŞMA VE BÜYÜME İÇİN ( McKinsey 2005 ) İnovasyon yeteneği, İlgili pozisyonda doğru insanı istihdam etme yeteneği, Global bir kuruluşu yönetme yeteneği, Yatırımları yönetme yeteneği, Yeniden yapılanma maliyetlerini yönetme yeteneğİ