Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2014 – 2015 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Eğitim Bölümü Temmuz 2015.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2012 – 2013 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2013.
Advertisements

HAZIRLAYANLAR Sinan ALAGÖZ Dilek ÖZSERİN Abdullah BODUR Ali KARABULUT
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2006 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2006.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2005 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu.
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2013 – 2014 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Eğitim Bölümü Ağustos 2014.
2 dakikada hep beraber tus birikimi yapalım
MART 2013 İŞLETİM SİSTEMLERİ.
ZAMANI ÖĞRENELİM.
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2006-Haziran 2007 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2007.
Finansal Eğitim Merkezi’nde Düzenlenen Seminerlerin Eylül 2011 – Haziran 2012 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı.
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2008 – Haziran 2009 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Ağustos 2009.
TÜRKİYE CUMHURİYETİ MERKEZ BANKASI
Nakit bütçesi, gelecek bir dönem içinde, (“genellikle bir yıl” veya “altı ay”) nakit giriş ve çıkışlarını gösteren bir tablodur. Bu tablonun yöneticinin.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
İHRACATÇI EĞİLİM ANKETİ II. Dönem Sonuçları Nisan-Haziran 2009 Gerçekleşmeleri Temmuz-Eylül 2009 Beklentileri.
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2009 – Haziran 2010 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2010.
PISA 2015 UYGULAMASI.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül Haziran 2008 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2008.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TRABZON İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
TÜRKİYE İHRACATÇILAR MECLİSİ İHRACATÇI EĞİLİM ANKETİ 3. DÖNEM ARAŞTIRMA SONUÇLARI (Temmuz- Eylül 2009 Gerçekleşmeleri Ekim-Aralık 2009 Beklentileri) Kasım,
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
Risk Merkezi Aralık 2014.
SERTİFİKASYONA İLİŞKİN İKİNCİ DANIŞMAN GÖRÜŞMESİ EEE PRATİKTE KULLANIM FAALİYETLERİNİN EVALÜASYONU Eğitimde Etniklerarası Entegrasyon Projesi.
30 Eylül 2014 Eğitim Çalışmaları Webinar. Eğitim Çalışmaları Genel değerlendirme Eğitim planları – Grup gereksinimlerinin belirlenmesi – Eğitim süresinin.
ÇAKIR ORTAOKULU Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
4006 B İ L İ M FUARLARI DESTEKLEME PROGRAMI. TÜB İ TAK Bilim Fuarı TÜB İ TAK Bilim ve Toplum Dairesi Tarafından Yürütülen Bilim Fuarları Destekleme Programı.
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler Operasyonel Hizmetler Maddi Destekler.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI (TEOG) 2015 – 2016 Eğitim - öğretim yılından başlayarak altı temel ders için 8. sınıfta öğretmen tarafından.
BİLSEM TANILAMA SÜRECİ
ZAMANI ÖĞRENELİM.
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
PROJE YÖNETİMİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK.
Bandırma Rehberlik ve Araştırma Merkezi
1 T.C. GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI ESNAF VE SANATKÂRLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 14 Ocak 2016.
Çevresel Etki Değerlendirmesi, İzin ve Denetim Genel Müdürlüğü
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
Önemli Olan Her Şeyinizi Korur 2013 NORTON RAPORU SİBER SUÇ VAKALARI Hayatlarında en az 1 kez siber saldırıya maruz kalan yetişkinlerin oranı% 63 % 61.
Bekir Sami NALBANTOĞLU
- 1 - ESKI Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından ortaklaşa finanse edilmektedir.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
FİNANSÇI OLMAYANLARA FİNANS
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Seminerleri
Staj Bilgilendirme 2017 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
Doç. Dr. Ali Çağlar ÇAKMAK Öğr. Gör. Bekir ÖZKAN
KREDİ GARANTİ FONU
KREDİ GARANTİ FONU
TÜRKİYE REFERANDUMA GİDERKEN ARAŞTIRMASI
Hatice Şimşek Keskin***
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
2010 TAKVİMİ İYİ SENELER.
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Fatma GÖLPEK SARI Fırat KIZILTEPE Gülhan DÖNMEZ
Kütüphaneler neler yapabilir? - I -
Staj Bilgilendirme 2018 Makina Mühendisliği Bölümü Staj Komisyonu
ABİDE Akademik Becerilerin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi.
İnternet Programcılığı II
Ağustos 2009 Eğitim Merkezi Seminerleri
BİLİM SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Eğitimleri
STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ
STANDART SAPMA.
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Türkiye Sigorta ve Emeklilik Sektörü
Sunum transkripti:

Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2014 – 2015 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Eğitim Bölümü Temmuz 2015

Finansal Eğitim Merkezi, Eğitim Teknolojileri ve Müşteri Memnuniyeti ve Algı Araştırması Bulguları 2014 – 2015 Dönemi Değerlendirmesi 2 Giriş Bu çalışma, Türkiye Bankalar Birliği (TBB) Finansal Eğitim Merkezi’nde Eylül Haziran 2015 Eğitim döneminde düzenlenen sınıf eğitimlerine, Bankacılık Eğitim Sitesi’nden ( Haziran 2014 – Haziran 2015 arasında sunulan e-eğitimler, m-eğitimler ve Türkiye Bankalar Birliği (TBB) Algı ve Memnuniyet Araştırması Raporu’ndaki bulgulara ilişkin verilerin derlenmesi sonucunda oluşturulmuştur. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde yer alan grafikler, Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen sınıf eğitimlerine katılan bankacıların cinsiyet, yaş, unvan, bankacılık deneyimleri, eğitim durumları gibi kriterlere göre dağılımı hakkında bilgi sahibi olunmasına yardımcı olacaktır. Ayrıca, bu bölüm, belirtilen dönemde “Eğitim Kataloğu”nda bulunan 10 ana konu başlığı altında yer alan seminerlere ilişkin katılımcı dağılımlarını göstermektedir. Çalışmada, her dönem Eğitim Kataloğu’na eklenen yeni ve içeriği geliştirilen seminer oranları hakkında da bilgi edinilmesi mümkündür.

Finansal Eğitim Merkezi, Eğitim Teknolojileri ve Müşteri Memnuniyeti ve Algı Araştırması Bulguları 2014 – 2015 Dönemi Değerlendirmesi 3 Giriş Çalışmanın ikinci bölümünde eğitim teknolojileri kullanılarak sunulan eğitimlerin katılım dağılımı hakkında bilgi sahibi olunması sağlanacaktır. Çalışmanın son bölümünde 2015 Mart ayında sonuçlanan TBB Müşteri Memnuniyet ve Algı Araştırması Raporu’nda yer alan sınıf eğitimleri ile eğitim teknolojileri ve e-eğitimlerin değerlendirmeleri hakkında bilgi verilmektedir.

Bölüm I Sınıf Eğitimleri 4

5 TBB Finansal Eğitim Merkezi’nde 1 Eylül 2014 – 10 Temmuz 2015 tarihleri arasında 402 adet seminer gerçekleştirilerek 851 sınıf/gün eğitim düzenlenmiştir. Bu seminerlere kişi katılım başvurusunda bulunmuş olup, Eğitim Merkezi’nin sınıf kapasiteleri çerçevesinde kişinin katılımı, eğitimlerden faydalanması sağlanmıştır. Toplam talebin, %41’i karşılanabilmiştir. Eğitim Merkezi’nde en çok başvuru alan ve katılım sağlanan seminerler “Yönetim Süreçleri – Yetkinlik Gelişim” ana başlığı altında sunulan seminerler olmuştur. “Finans” ve “Genel Bankacılık - Ekonomi” ana başlıkları altında sunulan seminerler diğer yoğunluk gözlenen konuları oluşturmaktadır.

Sınıf Eğitimleri 6 Kuruluşlar / Kuruluş Grupları Bazında Dönemsel “Başvuru Sayıları” Eylül - Aralık 2014Ocak - Mart 2015Nisan - Haziran 2015 Bankalar Diğer Kurum ve Kuruluşlar (Banka İştirakleri Dahil) TOPLAM

Sınıf Eğitimleri 7 Kuruluşlar / Kuruluş Grupları Bazında Dönemsel “Katılım Sayıları” Eylül - Aralık 2013Ocak - Mart 2014Nisan - Haziran 2014 Bankalar Diğer Kurum ve Kuruluşlar (Banka İştirakleri Dahil) TOPLAM

Sınıf Eğitimleri 8 Katılım Bilgileri

Sınıf Eğitimleri 9 Katılım Dağılımı (I)

Sınıf Eğitimleri 10 Katılım Dağılımı (II)

Sınıf Eğitimleri 11 Katılım Dağılımı (III)

Sınıf Eğitimleri 12 Katılım Dağılımı (IV)

Sınıf Eğitimleri 13 Toplam Seminer

Sınıf Eğitimleri 14 Yeni Seminerler

Sınıf Eğitimleri 15 Eğitmen Başarı Puanı

Sınıf Eğitimleri 16 Seminer Başarı Puanı

Bölüm II Eğitim Teknolojileri 17

Eğitim Teknolojileri 18 Eğitim Teknolojileri Bankacılık Eğitim Sitesi’nde (BES) sunulan e-eğitimlerden Haziran 2014 – Haziran 2015 yıllık periyodunda kişinin yararlanması sağlanmıştır. BES’de en çok katılım sağlanan e-eğitimlerden “Suç Gelirlerinin Aklanması ve Terörün Finansmanı ile Mücadele (Karapara)” konu başlığı altında sunulan e-eğitim olmuştur. “Temel Bankacılık” ve “Bankacılıkta Dolandırıcılık Eylemlerini Tespit ve Önleme Yöntemleri” diğer yoğunluk gözlenen konuları oluşturmaktadır. Video eğitimler arasından “Döviz Kuru Riskleri ve Döviz Satma - Döviz Riski, Forward” ve “Döviz Kuru Riskleri ve Döviz Satma - Opsiyon Tanım Çeşitleri ve Örnek” konuları en fazla katılım sağlanan eğitimlerdir yılı son çeyreğinde sunulmaya başlanan mobil eğitimlere katılımın yüksek olduğu gözlemlenmektedir. Akıllı telefon veya tabletler aracılığıyla kullanıcılara, ilk etapta “Temel Ekonomi”, “Temel Muhasebe”, “Temel Bankacılık” ve “Finansal Matematik” eğitimleri sunulmuştur. TBB Mobil Eğitim uygulaması, iOS ve Android tabanlı mobil cihazlara online mağazalardan ücretsiz olarak indirilebilmektedir. Bankalar tarafından kendi sistemlerine LMS olarak 59 e-eğitim yüklenmesi sağlanmıştır. “Suç Gelirlerinin Aklanması ve Terörün Finansmanı ile Mücadele (Karapara)”nin en çok yüklenen e-eğitim olduğu gözlemlenmiştir.

Bankacılık Eğitim Sitesi Katılım Dağılımı Eğitim Teknolojileri 19 Rakamlar son bir yıla ait katılım verilerdir.

Katılımcı Gruplarına Göre Toplam Katılım Sayıları Eğitim Teknolojileri 20 Rakamlar son bir yıla ait katılım verileridir. Katılımcı GruplarıKatılım Sayıları Bankacılar 625 Üniversite Öğrencileri 5028 Bireysel Kullanıcılar 2356 Mobil Kullanıcılar 3541 TOPLAM 11550

Katılımcı Gruplarına Göre Toplam Katılım Dağılımı Eğitim Teknolojileri 21

Bölüm III TBB Müşteri Memnuniyet ve Algı Araştırması Raporu’ndan Bulgular (Mart 2015) TBB Müşteri Memnuniyeti ve Algı Araştırması Bulguları 22

23 TBB Müşteri Memnuniyeti ve Algı Araştırması Bulguları TBB’nin sınıf eğitimleri ile ilgili değerlendirilmesi Banka eğitim sorumluları Mean: 5’li skalada ortalama değeri ifade eder.

Eylül Haziran 2012 Dönemi Değerlendirmesi 24 TBB’nin e-eğitimleri ile ilgili değerlendirilmesi Banka eğitim sorumluları ve BES kullanıcıları Tüm anket katılımcıları 2015 Banka eğitim sorumluları 2015 Mean: 5’li skalada ortalama değeri ifade eder. T2B: 5’li skala kullanılarak sorulan sorularda 4 ve 5 cevabını verenlerin toplamını ifade eder Toplam Yıl karşılaştırmalı (T2B) T2B (Çok memnunum + Memnunum) (%) BES Kullanıcıları 2015

25 TBB Müşteri Memnuniyeti ve Algı Araştırması Bulguları Etki – Memnuniyet Haritası Banka eğitim sorumluları & BES Kullanıcıları - TBB'nin e-eğitimlerinden memnuniyet

26 TBB Müşteri Memnuniyeti ve Algı Araştırması Bulguları Mobil eğitimlerin bilinirliği BES Kullanıcıları

Eğitim Dönemi 1 Eylül 2015 tarihinde başlayacaktır. merkezi/78 e – eğitimlere ve video eğitimlere adresinden ulaşılmaktadır. m- eğitimlere App Store ve Google Play Store (Android Market)’dan TBB mobil uygulamasını indirerek izleyebilirsiniz. merkezi/78

Teşekkür ederiz. Mesleki Gelişim ve Eğitim Bölümü Temmuz