ORDU-AYBASTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. Tarihçe Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
Advertisements

Kozan İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLÇE TARİHİ-COĞRAFİ- EKONOMİK VE KÜLTÜREL DURUMU 1865–1923 yılları arasında Vilayet olan Kozan, 1926 yılında yapılan.
Adres Varsa kurum logosu. Ön cepheden çekilmiş bahçeyi de içine alan okul fotoğrafı (2700x1600) bu fotoğrafın yerine konacak.
SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
OKULUMUZUN TARİHÇESİ 27 Temmuz 1994 yılında, Yavuz Selim Mahallesi, Düvecik Ova Mahallesi, İkiyüz Evler ve Yeşilova Mahallesinde oturan vatandaşlarımızın.
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
 Cazibe Merkezi Okullar  Hacı Rafet Gümüş Lisesinin Dönüşümü  Arzulu İlk Öğretim Okulunun Durumu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
MERAM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU
TC. GÜÇLÜKONAK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Yüzölçümü :. Yüzölçümü : 359 Km2’dir. Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu üzerinde kurulmuş.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI 19 MAYIS ANADOLU LİSESİ BRİFİNG DOSYASI
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Günümüzde Hüseyin Gürkan Lisesi adı verilen Arhavi Lisesi, 1967 yılında ”Arhavi Lisesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği”nin öncülüğünde Arhavi halkı tarafından.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG BRİFİNG DOSYASI
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DÜĞDÜÖREN KAŞLI İLKOKULU
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
Haliliye Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MANYAS ANADOLU LİSESİ.
a)Tarihi Tut ve çevresinin tarihi çok eskilere dayanmaktadır
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
KÜTAHYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİN TARİHİ-COĞRAFİ- EKONOMİK VE KÜLTÜREL DURUMU …… İlinin kuruluşu …….
HAKKI PINAR İLK OKULU EĞİTİM ÖĞTETİM YILI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TOROSLAR ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI
ANALİTİK BÜTÇE SINIFLANDIRMASI; *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm *Harcamanın (Giderin) sınıflandırılması 4 bölüm 13 basamaktan oluşur. 13.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ. ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ.
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
OKULUN UZAYDAN GÖRÜNÜŞÜ
KORGAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN AMAÇLARI YAPISI VE SORUNLARI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
İMAM HATİP LİSELERİ VE ORTAOKULLARI
ARALIK Kurum Sayısı WebTelefon / FaxAdres Sanayi Cad. No1 Azdavay.
PERSONEL DURUMU OKUL-ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ DURUMU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM.
T.C. SAİMBEYLİ KAYMAKAMLIĞI İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü 2016 BRİFİNG DOSYASI.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
Karşılaştırmalı Eğitim
ÖĞRETİM YILI CUMHURİYET İLKOKULU ORTAOKULU
Sunum transkripti:

ORDU-AYBASTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1

Tarihçe Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu üzerinde (Yöresel adı Ağuderya olan) kurulmuş olan Aybastı Karadeniz’e 50 Km uzaklıkta 730 metre yükseklikte cennet bir şehirdir. Kuzey’den Kabataş, Güney’den Reşadiye, Doğu’dan Gölköy, Mesudiye Batı’dan Korgan ilçeleriyle çevrilidir. Bütün komşu ilçelere işlek yollarla bağlıdır. Yüzölçümü 359 km Km2’dir. Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu üzerinde kurulmuş olan Aybastı Karadeniz’e 50 Km uzaklıkta, deniz seviyesinden 730 metre yüksekliktedir. Kuzey’den Kabataş, Güney’den Reşadiye, Doğu’dan Gölköy, Mesudiye Batı’dan Korgan ilçeleriyle çevrilidir. Nüfusu Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi (ADNKS) 2014 nüfus sayımı sonuçlarına göre Aybastı'nın nüfusu tir. Bu nüfusun ’i ilçe merkezinde, ’u ise belde ve köylerde yaşamaktadır. İlçemiz, nüfus açısından Ünye ve Fatsa'dan sonra 3. büyük ilçe durumundadır..

Misyon: Misyon: Türk Milli Eğitiminin Genel Amaçları ve Temel İlkeleri doğrultusunda, Atatürk İlke ve İnkılâplarını benimseyen, Türkiye Cumhuriyeti Anayasasına ve demokrasiye gönülden bağlı Türk toplumunu çağdaş uygarlık düzeyinin üstüne çıkarabilecek, bilgi toplumunun gerektirdiği nitelikte yurttaşlar yetiştiren; tüm paydaşların memnuniyetini kazanmış; eğitim öğretimin etkinliğini sürekli geliştiren bir kurum olmak. Vizyon:Vizyon: Aybastı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü olarak çalışmalarımızla Türk Milli Eğitim Sisteminin amaçları doğrultusunda, kurum ve okulların başarısını, çağdaş uygarlık düzeyinin üzerine çıkararak, kurumdan hizmet alanların ve paydaşların tamamının memnuniyetini sağlayarak, hizmet kalitesinde gelişmiş ülkelerdeki benzeri kurumlara da örnek olmaktır.

12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA İLKOKUL/ORTAOKUL SAYILARI

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1.SINIFLAR YENİ KAYIT ÖĞRENCİ DURUMU

12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA 1.SINIFLAR YENİ KAYIT VE ARTIŞ ORANLARI 12 YILLIK ZORUNLU EĞİTİM KAPSAMINDA İMAM HATİP ORTAOKULLARININ KAYIT DURUMU

RESMİÖZEL RESMİ-ÖZEL TOPLAM OKUL ÖNCESİ İLKÖĞRETİM GENEL ORTAÖĞRETİM MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİM YAYGIN EĞİTİM O KUL ÖNCESİ (KREŞLER) İLKÖĞRETİM GENEL ORTAÖĞRETİM MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİM YAYGIN EĞİTİM OKUL/KURUM SAYISI ÖĞRENCİ/ KURSİYER 159 2,6681, ÖĞRETMEN - UZMAN\ USTA ÖĞRETİCİ

2013 ADNKS GÖRE İL İLÇELERİN NÜFUSU İlçe Adı DEĞİŞİM ERKEKKADINERKEKKADIN TOPLAM TOPLAM TOPLAM TOPLAMERKEKKADINERKEKKADIN AYBASTI ,8516,7581,45912,0683,7276,7011,75112, TOPLAM ,8516,7581,45912,0683,7276,7011,75112,

PANSİYONLU OKULLARIN KAPASİTE VE KAPASİTE KULLANIM ORANLARI

SORUNLAR ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SORUN-1 Merkez İlkokulu’nda 8 derslikli ek bir binaya ihtiyaç duyulmaktadır ÇÖZÜM-1 Merkez İlkokulu’nun 5 Adet prefabrik dersliklerin yıkılarak 8 derslikli ek bir bina yapılması Şu anda proje aşamasında olup, 2015 yılı içerisinde yapımı planlanmaktadır. Merkez Ortaköy Mahallesine sekizer derslikli İlkokul, sekizer derslikli ortaokul binasına ihtiyaç duyulmaktadır SORUN-2 ÇÖZÜM-2 Merkez Ortaköy Mahallesine sekizer derslikli İlkokul, sekizer derslikli ortaokul yapılması gerekmektedir. Yapımı için 2016 yılına planlanmakta olup çalışmalarımız devam etmektedir. İmam-Hatip lisesine yoğun talep olması sebebiyle pansiyonlu İmam-Hatip Lisesi yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. SORUN-3 ÇÖZÜM-3 İmam-Hatip Lisesine yoğun talep olması sebebiyle 24 derslikli, 120 kişilik erkek pansiyonlu imam-Hatip Lisesi yapılması ve mevcut binanın İmam-Hatip Ortaokulu’na tahsisi ile hem liselerin hem ortaokulların hem de yurt ve pansiyonların yetersizlikleri giderilmiş olacaktır. Okulun ve pansiyonun yapımı 2014 yılına kapalı spor salonunun yapımı 2018 yılına planlanmıştır. SORUN-4Anadolu Lisesine 100 kişilik kız bir pansiyonu yapılması gerekmektedir. ÇÖZÜM-4

SORUNLAR ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SORUN-5 -YİBO olarak yapılan binada hizmet veren Anadolu Öğretmen Lisesi’ne yeni bir bina ve Kapalı Spor Salonu yapılması gerekmektedir. ÇÖZÜM-5 YİBO olarak yapılan binada hizmet veren Anadolu Öğretmen Lisesi’ne yeni bir bina yapılarak bu binanın YİBO ’ya devredilmesi, İbo'nun derslik ve Pansiyon sorununu çözecektir aylık öğrencilerin birinci sınıfa kayıt edilmesi ve ortaöğretimin zorunlu olması nedeniyle öğrenci sayısı artmış olup sınıf yetersizliği 1.ve 9. Sınıflar için ek dersliğe ihtiyaç duyulmuştur. SORUN-6 ÇÖZÜM aylık öğrencilerin birinci sınıfa kayıt edilmesi ve ortaöğretimin zorunlu olması nedeniyle öğrenci sayısı artmış olup sınıf yetersizliği 1.ve 9. Sınıflar için ihtiyaç duyulan ek derslikler yapılmalıdır. 10 Tane ilkokul/ortaokulumuzda hiç hizmetli bulunmamaktadır. 4 Tane ilkokul/ortaokulumuzda, 4 tane lisemizde 1’er hizmetli bulunmamaktadır. Hizmetli ihtiyaçlarının bir kısmı(18 kişi) TYÇP, 11 Kişi Bakanlık bütçesi Hizmet alımı ile alınmakta olup, diğer ihtiyaçlar okul –aile birlikleri tarafından karşılanmakta ve parasının karşılanması sorun olmaktadır. SORUN-7 ÇÖZÜM-7 Hizmetli ihtiyaçlarının karşılanması için ödenek ve hizmetli dağıtımında bu ihtiyaçlar il ve Merkez teşkilatı tarafından göz önünde bulundurmalıdır.

Öğretmen İhtiyacıOkul Öncesi, Sınıf ve Branş öğretmen ihtiyacı vardır. 350 adet olan norm kadromuzun 56’sı boş bulunmaktadır. Hizmetli ve Memur İhtiyacı Tüm okullarımızda hizmetli ve memur ihtiyacı vardır. 12 hizmetli 24 memur, 1 sağlık personeli, 3 şoför 2 teknisyen’e ihtiyaç vardır. -Bilgisayar- Labaratuvar İhtiyacı Okullarımızda bilgisayarların bir kısmı ihtiyacı karşılayamamaktadır.FATİH Projesi ile ihtiyaç giderilecektir. Hizmet Aracı Anadolu Lisesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün Hizmet araçlarına ihtiyaçları vardır.

Öğrenci Devamsızlıkları Genelde Lise ve çoğunlukla da son sınıf öğrencileri derse ya geç girmekte ve ya hiç gelmemektedir. Devamsızlık oranı ve devamsızlıktan kalan öğrenci sayısı her yıl artmaktadır. Öğrenci Disiplin olayları Öğrencilerimiz arasında disiplinsizlik olayları sürekli artmakta, disiplin cezası alan öğrencilerimiz çoğalmaktadır. Değerler EğitimiÖğrencilerimiz arasında büyüklere karşı saygı, küçüklere karşı sevgi, doğayı koruma ve çevre bilinci azalmakta, bencillik ve şahsi menfaatler ön plana tutulmaktadır. Ahlaki değerler azalmaktadır. Veli-Okul-Öğrenci ilişkileri Okul idaresi ve öğretmenlerimiz veliler ile her zaman görüşememektedir. Sorunlar zamanında çözülemediği için yeni sorunlar oluşmaktadır.

İlçemiz Hacıosmanlı İlkokulu binasında, orta ve ağır düzeyde zihinsel yetersizliği veya otizmi olan bireyler için özel eğitim uygulama merkezi (I. ve II. Kademe); genel ve meslekî ortaöğretim eğitim programlarından yararlanamayacak durumda ve 23 yaşından gün almamış, orta ve ağır düzeyde zihinsel yetersizliği veya otizmi olan özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerin temel yaşam becerilerini geliştirmek, topluma uyumları ile iş ve mesleğe yönelik beceriler kazanmalarını sağlamak amacıyla Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi (Okulu) açılmıştır.

Okulların açılması, Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 23/05/2013 tarihli ve sayılı olurlarıyla gerçekleşmiştir. İlçemize kazandırılan okullar, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü’ne bağlı olarak Hacıosmanlı Özel Eğitim Uygulama Merkezi (I. ve II. Kademe) ve Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi (Okulu) adlarıyla açılmış oldu. Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliğine göre zorunlu eğitim çağı içinde olan 23 yaş altı (1990 doğumlu ve üstü) verilmiştir. Özel Eğitim Uygulama Merkezi I.Kademe seviyesinde 3 kişi, 2. Kademe seviyesinde 11 kişi ve 3.Kademe (Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi) 42 kişi olduğu tespit edilmiştir.

Yeni açılan okullarımız eğitim- öğretim yılında Hacıosmanlı İlkokulu binasında eğitim-öğretime başlamıştır. Okullarımızın ilçemize hayırlı olmasını dileriz.

YENİ HEDEFLER 1.Çok programlı Lise Bünyesinde yeni bölümler açılması -Elektrik- Elektronik, Turizm…..vb. bölümlerin açılması

2- Yeni Okulların açılması -Sağlık Meslek Lisesi’nin açılması öğretim yılı için teklif hazırlanmış kabül görmemiştir. -Endüstri Meslek Lisesi -İlçemizin Kaynakçı, mobilyacı, torna-tesfiye, motor…vb. alanlarındaki ihtiyaçlarını karşılamak amacı ile Küçükyaka Mahallemizde bulunan arsamız değerlendirilecektir.

Muzaffer BOLAT İlçe Milli Eğitim Müdürü