360° Pazarlama İletişimi 09.06.2012.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
ÖRGÜTLERİN KİTLE İLE OLAN İLETİŞİMLERİ
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
HAVVA ÜNAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
Sosyal Medya.
Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
SOSYAL MEDYA.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
IV. DERS: Medyanın Toplumsal Konumu ve Medya ile İlişkiler HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ ÖĞR. GÖR. RECEP YILMAZ.
E- Ticaret Altyapısı.
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Yeni Medya ve Sosyal Medya
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Pazarlama İlkeleri.
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Suat Baysan Acmena Technology Management & Investment Corparation Creating a New 4.5 & 5G Ecosytem in Turkey.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Ayşegül ARSLAN.
PAZARLAMA KARMASI.
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Pazarlama Giriş 1 1.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
. ..
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
Medya Planlaması ve Stratejisi
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Pazarlama İletişimi
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

360° Pazarlama İletişimi 09.06.2012

Dünyanın En Değerli Markaları: 6’sı Teknoloji Şirketi Radyonun 38, televizyonun 33, internetin 4, iPod’un 3, Facebook’un ise 2 yılda 50 milyon kişiye ulaştığı, gittikçe hızlanan bir dünya Kaynak: Interbrand 2011 Raporu

Marka Birbirine benzeyen ürünler Artan rekabet Her geçen gün önem kazanan konu Daha fazla ilgi duyuluyor, kafa yoruluyor Makinelerden, fabrikalardan, arsalardan vs. daha değerli Daha fazla bilinmesi, istenen çağrışımları yapması istenen, değer kazanması arzulanan varlık Üzerine titrenen, iletişimi yapılan değer

İletişim İlk insanlar da iletişim içindeydi Binlerce yılda evrim geçirdi Farklı araçlar ortaya çıktı ve farklı araçlar ortaya çıkmaya devam edecek Gelişen teknoloji Tek yönlü iletişimden çok yönlü iletişime geçiş Tüketici tarafından yaratılan içerik, milyonlarca internet sitesi, blog Google, Facebook, Twitter, Linkedin, Amazon, eBay vs.

Yeni İletişim Ortamı Nelere Yol Açtı? Artan içerik, bilgi Artık herkesin konuşma hakkı var (sen istesen de istemesen de?) Bir taraftan da kirli bir ortam Tüketiciyi ikna etmek zor Kolay bilgi paylaşımı Uzaklar artık çok da uzak değil (küreselleşen bir dünya) Tüm dünyadan arkadaşlarınız, müşterileriniz, iş ortaklarınız olabilir

Değişen Dünyanın Beyindeki Etkisi

Akılda Kalmanın Yolu Tutarlı Beyin Sürekli Samimi Basit

360 Derece Pazarlama İletişimi, Makro Düzeyde Sivil Toplum Örgütleri Devlet Marka Müşteri/ Hedef Kitle Çalışanlar Toplum İş Ortakları

360 Derece Pazalama İletişimi Mikro Düzeyde ÜRÜN / HİZMET Sivil Toplum Örgütleri Devlet FİYAT Tutarlı SATIŞ NOKTASI Müşteri/ Hedef Kitle Marka PROMOSYON Sürekli TV / RADYO vs. Samimi SOSYAL MEDYA İş Ortakları Toplum İNTERNET Basit Çalışanlar OUTDOOR MÜŞTERİ HİZ.

Pazarlama Stratejileri İş Hedefleri Pazarlama Stratejileri Affiliate Marketing Geleneksel Kanallarda İletişim RM Halkla İlişkiler WOMM & Gerilla Pazarlama Marka Ortaklıkları Arama Motoru Pazarlaması Pazar Araştırmaları Sosyal Medya Yönetimi

Arama Motoru Pazarlaması

Affiliate Marketing Affiliate Marketing Modelinde 4 Bileşen Reklamveren (Advertiser/Merchant) Aracı Şirket (Affiliate Network) Affiliate (Affiliate/Publisher/Affiliate Marketer) Müşteri (Customer) En Önemli 2 Affiliate Marketing Yöntemi/Ödeme Şekli CPS – Cost Per Sale (Satış Başına Ödeme) Yöntemi CPL ya da CPA – Cost Per Lead/Acquisition (Lead/Sign up Başına Ödeme) Yöntemi

Affiliate Marketing Affiliate Marketing Modelinde 4 Bileşen Reklamveren (Advertiser/Merchant) Aracı Şirket (Affiliate Network) Affiliate (Affiliate/Publisher/Affiliate Marketer) Müşteri (Customer) En Önemli 2 Affiliate Marketing Yöntemi/Ödeme Şekli CPS – Cost Per Sale (Satış Başına Ödeme) Yöntemi CPL ya da CPA – Cost Per Lead/Acquisition (Lead/Sign up Başına Ödeme) Yöntemi

Marka Ortaklıkları

AXE

Gillette

Garanti Bankası

Teşekkürler