İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEVİYE BELİRLEME SINAVI(SBS) NEDİR
Advertisements

BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ. Buraya okulunuzun web adresini yazınız.
Okan Üniversitesi – İstanbul, 20 Şubat 2009 ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemindeki Gelişmeler.
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
YANLIŞLARIN BAŞARIYA OLUMSUZ ETKİSİ. Okul Zümre Öğretmenleri ve Yöneticileri ile yapılan tüm toplantılarda Yanlış işaretlenen her sorunun başarıyı nasıl.
2015 ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ
KONYAALTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PTS NİSAN 2013
Yeni Sınav Sistemi  Genel Amaçlar:  Adayların Sosyal Bilimler, Fen Bilimleri gibi ders grupları başarısı yerine Tarih, Coğrafya, Fizik, Kimya,..gibi.
Yerleştirme Sistemindeki
 SINAV.  YGS’ de 6 çeşit puan türü vardır. YGS-1 ve YGS-2 eski sistemdeki Sayısal YANİ MF puan türleridir.  YGS-3 ve YGS-4 eski sistemdeki Sözel.
YGS-LYS 2012 SONUÇLARI HAZIRLAYAN:MUHAMMET YILMAZ.
SULUOVA FEN (ANADOLU ÖĞRETMEN ) LİSESİ
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. BAŞ İ SKELE KAYMAKAMLI Ğ I İ LÇE M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü 7 MART 2012 YGS DENEME SINAV ANAL İ Z İ.
Üniversite Seçerken... Akademik/ Profesyonel Kadro Burslar (OSYM/ Başarı Bursları) Kent/ Kampüs Üniversitesi Yabancı Dil Eğitimi Akademik Olanaklar o Bölüm.
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU
ÜNİVERSİTE SINAV SİSTEMİ
ŞEHİT FERHAN HASOVALI ORTAOKULU
TÜRKÇE. SOSYAL BİLGİLER MATEMATİK YABANCI DİL(İNGİLİZCE)
TEOG SINAV ANALİZİ ŞUBAT T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ
SBS 2013 Erenler Rehberlik Araştırma Merkezi. Ortaöğretime Geçiş Sisteminde Tek Sınavlı Yeni Sistem  Milli Eğitim Bakanlığı 3 yıla yayılan SBS uygulamasını.
ÖSYS YGS-LYS HAKKINDA BİLGİ & KURS PROGRAMI.
Ders seçimi veli, “öğrenci” tarafından yapılır.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM BÖLÜMÜ YGS GERİ KAZANIM SINAV SONUÇLARI Ömer Faruk BEKTAŞ Şube Müdürü.
Cengiz Ş ENOL Ali POLAT Gazi ERDO Ğ AN Alper BÜYÜKYILDIZ ÖSYM Ortaö ğ retim Kurumları Kitabından Yararlanılarak Hazırlanmı ş tır.
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU.
YILI 1.DÖNEM NOTLARI TEOG ORTALAMALARI Türkçe Matematik Fen
KAHTA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 04 Mart 2014 Tarihli 2. YGS Deneme Sınavı Analizi.
T.C. KOCAELİ VALİLİĞİ İL Mİllİ Eğİtİm Müdürlüğü
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI
BAŞİSKELE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SBS DENEME SINAVI.
KABATAŞ İLÇESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SBS İSTATİSTİKLERİ
2010-ÖSYS Sunum, İstanbul 29 Ağustos 2009 Üniversiteye Girişte İki Aşamalı Yeni Sistem.
OKULUN KISA TARİHÇESİ 1 Aralık 1949 tarihinde kız okulu olarak açılmıştır yılında İstasyon Caddesindeki şimdiki binasına taşınmıştır
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ CANİK BAŞARI ÜNİVERSİTESİ
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Fen ve Teknoloji Yazılısı Matematik Yazılısı Türkçe Yazılısı Yabancı Dil Yazılısı Din Kültürü ve Ahlak.
YGS & LYS Yükseköğretime Geçiş SınavıLisans Yerleştirme Sınavı ÜNİVERSİTE SINAV SİSTEMİ ( 2013 )
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
  eğitim öğretim yılından başlayarak temel eğitimden ortaöğretime geçiş 6 ders için 8. sınıfta dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi.
SBS’DE BAŞARIYA ADIM ADIM PROJESİ DERS ANALİZ TABLOSU.
İLÇELER NET VE ORTALAMA KARŞILAŞTIRMALARI
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 2014 YGS ANALİZ.
2016 YGS DEĞERLENDİRME VELİ BİLGİLENDİRME
Çeşme Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi YGS ANALİZLERİ ( )
ULUDERBNET SABANCI ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ 2016
2016/2017 ÖSYS TERCİH HAZIRLIK SUNUMU
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) TEOG ile yerleştirileceklerdir.
LKS (Liselere Kayıt Sistemi)
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
MAHALLİ YERLEŞTİRME SINAVI
YEŞİLHİSAR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
ÇANAKKALE REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
Ortaöğretime Geçişte Yeni Uygulama
SINAVA GİRMEK ZORUNLU MU?
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI(YKS)
ESKİŞEHİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YGS-LYS SINAV SİSTEMLERİ SUNUSU
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS2018). TEMEL YETERLİLİK TESTİ (ZORUNLU) ALAN YETERLİLİK TESTİ.
SINAVIN UYGULANACAĞI DERSLER DERSLERE GÖRE SINAVLAR NASIL GERÇEKLEŞTİRİLECEK?
LİSELERE GEÇİŞTE YENİ UYGULAMA
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ Eğitim Bölgesi ve Sınavsız Mahalli Yerleştirme
MERKEZİ SINAV.
SULTANGAZİ EĞİTİME DESTEK AKADEMİSİ Başarıya Sessiz SEDA’sız Kalmayın
Sunum transkripti:

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C. MALATYA VALİLİĞİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2013 YGS SONUÇLARI ANALİZİ 18.04.2013

PUAN TÜRLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRME

12. SINIFLAR YGS İL ORTALAMASI TÜRKÇE 40 SOSYAL MATEMATİK FEN YGS1 YGS2 YGS3 YGS4 YGS5 YGS6 Okul Sayısı Öğrenci Sayısı Net Puan Mevcut Sınava Giren 1.Sınav 95 9.519 8.544 13,2 6,6 7,5 3,5 173,409 169,459 191,204 184,597 187,990 190,301 2.Sınav 7.908 19,6 7,8 5,5 3,1 178,380 176,036 216,060 204,229 203,814 209,479 3.Sınav 93 6.536 18,8 8,2 3,6 173,433 171,650 219,293 208,713 202,905 209,251 4.Sınav 96 5.196 20,7 11,8 2,1 185,915 181,431 233,583 224,682 218,470 224,120 ÖSYM 98 9.427 - 192,126 188,907 223,118 218,466 216,822 206,216 762.885 18,02 11,30 7,27 4,43 2012 TÜRKİYE GENELİ 12. SINIF ORTALAMASI 742.699 17,2 12,0 7,9 4,5 2013 TÜRKİYE GENELİ 12. SINIF ORTALAMASI

12. SINIFLAR YGS-1 PUAN İSTATİSTİĞİ (Matematik Ağırlıklı Sayısal Puan) ARALIĞI ÖĞRENCİ SAYISI / DEĞERLENDİRME 1.Sınav 2.Sınav 3.Sınav 4.Sınav ÖSYM 450-499 1 0,0% 7 0,1% 3 5 71 0,7% 400-449 45 0,5% 77 1,0% 100 1,5% 96 1,8% 195 2,0% 350-399 2,3% 146 123 1,9% 208 4,0% 299 3,1% 300-349 366 4,3% 241 3,0% 197 233 4,5% 444 4,8% 250-299 558 6,5% 445 5,6% 323 4,9% 421 8,1% 814 8,9% 180-249 1.791 21,0% 1.944 24,6% 1.357 20,8% 1.171 22,5% 2.309 0-179 5.588 65,4% 5.048 63,8% 4.433 67,8% 3.062 58,9% 5.295 56,1% TOPLAM 8.544 7.908 6.536 5.196 9.427

12. SINIFLAR YGS-2 PUAN İSTATİSTİĞİ (Fen Ağırlıklı Sayısal Puan) ARALIĞI ÖĞRENCİ SAYISI / DEĞERLENDİRME 1.Sınav 2.Sınav 3.Sınav 4.Sınav ÖSYM 450-499 1 0,0% 6 0,1% 5 63 0,7% 400-449 45 0,5% 71 0,9% 79 1,2% 89 1,7% 199 2,1% 350-399 175 2,0% 142 1,8% 130 3,8% 277 2,9% 300-349 328 205 2,6% 177 2,7% 176 3,4% 414 4,4% 250-299 480 5,6% 413 5,2% 298 4,6% 381 7,3% 709 7,5% 180-249 1.631 19,1% 1.863 23,6% 1.375 21,0% 1.167 22,5% 2.269 24,1% 0-179 5.884 68,9% 5.198 65,7% 4.482 68,6% 3.179 61,2% 5.496 58,3% TOPLAM 8.544 7.908 6.536 5.196 9.427

12. SINIFLAR YGS-3 PUAN İSTATİSTİĞİ (Türkçe Ağırlıklı Sözel Puan) ARALIĞI ÖĞRENCİ SAYISI / DEĞERLENDİRME 1.Sınav 2.Sınav 3.Sınav 4.Sınav ÖSYM 450-499 0,0% 7 0,1% 1 38 0,4% 400-449 8 81 1,0% 40 0,6% 72 1,4% 162 1,7% 350-399 108 1,3% 215 2,7% 226 3,5% 314 6,0% 398 4,2% 300-349 386 4,5% 542 6,9% 456 7,0% 528 10,2% 976 10,4% 250-299 929 10,9% 1.510 19,1% 1.068 16,3% 968 18,6% 1.679 17,8% 180-249 3.171 37,1% 3.147 39,8% 2.192 33,5% 1.656 31,9% 3.238 34,3% 0-179 3.942 46,1% 2.406 30,4% 2.533 38,8% 1.657 2.936 31,1% TOPLAM 8.544 7.908 6.536 5.196 9.427

12. SINIFLAR YGS-4 PUAN İSTATİSTİĞİ (Sosyal Ağırlıklı Sözel Puan) ARALIĞI ÖĞRENCİ SAYISI / DEĞERLENDİRME 1.Sınav 2.Sınav 3.Sınav 4.Sınav ÖSYM 450-499 0,0% 4 0,1% 2 36 0,4% 400-449 5 63 0,8% 23 48 0,9% 129 1,4% 350-399 83 1,0% 167 2,1% 177 2,7% 260 5,0% 345 3,7% 300-349 297 3,5% 391 4,9% 321 452 8,7% 907 9,6% 250-299 801 9,4% 1.101 13,9% 871 13,3% 825 15,9% 1.561 16,6% 180-249 2.980 34,9% 3.246 41,0% 2.250 34,4% 1.764 33,9% 3.340 35,4% 0-179 4.378 51,2% 2.936 37,1% 2.892 44,2% 1.845 35,5% 3.109 33,0% TOPLAM 8.544 7.908 6.536 5.196 9.427

12. SINIFLAR YGS-5 PUAN İSTATİSTİĞİ (Türkçe Ağırlıklı TM Puan) ARALIĞI ÖĞRENCİ SAYISI / DEĞERLENDİRME 1.Sınav 2.Sınav 3.Sınav 4.Sınav ÖSYM 450-499 0,0% 11 0,1% 2 3 48 0,5% 400-449 13 0,2% 82 1,0% 107 1,6% 99 1,9% 191 2,0% 350-399 158 1,8% 198 2,5% 2,4% 272 5,2% 352 3,7% 300-349 419 4,9% 387 305 4,7% 434 8,4% 830 8,8% 250-299 832 9,7% 932 11,8% 649 9,9% 638 12,3% 1.426 15,1% 180-249 2.579 30,2% 3.306 41,8% 2.362 36,1% 1.813 34,9% 3.268 34,7% 0-179 4.543 53,2% 2.992 37,8% 2.929 44,8% 1.937 37,3% 3.311 35,1% TOPLAM 8.544 7.908 6.536 5.196 9.427

12. SINIFLAR YGS-6 PUAN İSTATİSTİĞİ (Matematik Ağırlıklı TM Puan) ARALIĞI ÖĞRENCİ SAYISI / DEĞERLENDİRME 1.Sınav 2.Sınav 3.Sınav 4.Sınav ÖSYM 450-499 0,0% 11 0,1% 2 62 0,7% 400-449 13 0,2% 89 1,1% 110 1,7% 104 2,0% 214 2,3% 350-399 154 1,8% 210 2,7% 175 297 5,7% 330 3,5% 300-349 422 4,9% 438 5,5% 344 5,3% 464 8,9% 618 6,6% 250-299 875 10,2% 1.133 14,3% 799 12,2% 736 14,2% 1.084 11,5% 180-249 2.771 32,4% 3.323 42,0% 2.370 36,3% 1791 34,5% 3.011 31,9% 0-179 4.309 50,4% 2.704 34,2% 2.710 41,5% 1802 34,7% 4.377 46,4% TOPLAM 8.544 7.908 6.536 5.196 9.427

PUAN TÜRLERİNE GÖRE BAŞARI SIRALAMALARI

YGS-1 BAŞARI SIRAMALARI İLK 100’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 3 İLK 1.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 13 İLK 10.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 80 YGS-2 BAŞARI SIRAMALARI İLK 100’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 3 İLK 1.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 14 İLK 10.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 81 YGS-3 BAŞARI SIRAMALARI İLK 100’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 1 İLK 1.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 13 İLK 10.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 83

YGS-4 BAŞARI SIRAMALARI İLK 100’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 2 İLK 1.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 13 İLK 10.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 82 YGS-5 BAŞARI SIRAMALARI İLK 100’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 2 İLK 1.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 14 İLK 10.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 80 YGS-6 BAŞARI SIRAMALARI İLK 100’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 3 İLK 1.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 14 İLK 10.000’E GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 86