Yüzölçümü :. Yüzölçümü : 359 Km2’dir. Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu üzerinde kurulmuş.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
Advertisements

Adres Varsa kurum logosu. Ön cepheden çekilmiş bahçeyi de içine alan okul fotoğrafı (2700x1600) bu fotoğrafın yerine konacak.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
Giresun İlinin Piraziz ilçesi, Ordu merkez ilçesi ve Karadeniz’e sınırdır. İlçemizin yüzölçümü 112 km2 dir Yüzölçümü 2010 yılı Adrese Dayalı Nüfus Kayıt.
TC İZMİR VALİLİĞİ Cumhuriyet İlkokulu BRİFİNG DOSYASI
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
 Cazibe Merkezi Okullar  Hacı Rafet Gümüş Lisesinin Dönüşümü  Arzulu İlk Öğretim Okulunun Durumu.
HOŞ GELDİNİZ.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.
AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. En önemli ve verimli vazifelerimiz milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde kesinlikle zafere ulaşmak lazımdır.
Yüksekova Cemal Sala İlköğretim Kurumu
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
18 EYLÜL İLKÖĞRETİM OKULU ANA SINIFI
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
Günümüzde Hüseyin Gürkan Lisesi adı verilen Arhavi Lisesi, 1967 yılında ”Arhavi Lisesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği”nin öncülüğünde Arhavi halkı tarafından.
HACI AKİF MAHALLESİ ÖZDİLEK CADDESİ BEYŞEHİR / KONYA TEL:
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
YOZGAT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ.
Haliliye Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
RİZE İYİDERE KAYMAKAMLIĞI BÜYÜKÇİFTLİK İLKÖĞRETİM OKULU
ORDU-AYBASTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. Tarihçe Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
a)Tarihi Tut ve çevresinin tarihi çok eskilere dayanmaktadır
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
HAKKI PINAR İLK OKULU EĞİTİM ÖĞTETİM YILI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TOROSLAR ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI
Okulumuz tarihinde Kırıkhan Cumhuriyet Ortaokulunun 3 ve 4. Katında öğretime başladı. Aralık 2013’den itibaren Kırıkhan Anadolu İmam Hatip.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
Adres Varsa okul logosu. Ön cepheden çekilmiş okul fotoğrafı (2700x1600) bu fotoğrafın yerine konacak.
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ
ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ. ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ.
ŞANLIURFA İLİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK VERİ GİRİŞLERİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
OKULUN UZAYDAN GÖRÜNÜŞÜ
KORGAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
OKULÖNCESİ İLKOKUL/ORTAOKULORTAÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
ARALIK Kurum Sayısı WebTelefon / FaxAdres Sanayi Cad. No1 Azdavay.
PERSONEL DURUMU OKUL-ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ DURUMU OKUL ÖNCESİ EĞİTİM.
HOŞ GELDİNİZ.
T.C. SAİMBEYLİ KAYMAKAMLIĞI İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü 2016 BRİFİNG DOSYASI.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
BRİFİNG PERŞEMBE KAYMAKAMLIĞI
Okul Resimleri. Misyon: Kısa ve öz Vizyon: OKUL GENEL GÖRÜNÜM RESMİ TARİHÇE Binanın Hizmete Giriş Tarih Bina En-Boy Oturum alanı(m2) Bahçe Yüz Ölçümü(m2)Tapu.
Sunum transkripti:

Yüzölçümü :. Yüzölçümü : 359 Km2’dir. Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu üzerinde kurulmuş olan Aybastı Karadeniz’e 50 Km uzaklıkta, deniz seviyesinden 730 metre yüksekliktedir. Kuzey’den Kabataş, Güney’den Reşadiye, Doğu’dan Gölköy, Mesudiye Batı’dan Korgan ilçeleriyle çevrilidir. Nüfusu : Nüfusu : Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi (ADNKS) 2011 nüfus sayımı sonuçlarına göre Aybastı'nın nüfusu tir. Bu nüfusun ’i ilçe merkezinde, ’u ise belde ve köylerde yaşamaktadır. İlçemiz, nüfus açısından Ünye ve Fatsa'dan sonra 3. büyük ilçe durumundadır. AYBASTI

Misyon: Misyon: Türk Milli Eğitiminin Genel Amaçları ve Temel İlkeleri doğrultusunda, Atatürk İlke ve İnkılâplarını benimseyen, Türkiye Cumhuriyeti Anayasasına ve demokrasiye gönülden bağlı Türk toplumunu çağdaş uygarlık düzeyinin üstüne çıkarabilecek, bilgi toplumunun gerektirdiği nitelikte yurttaşlar yetiştiren; tüm paydaşların memnuniyetini kazanmış; eğitim öğretimin etkinliğini sürekli geliştiren bir kurum olmak. Vizyon: Vizyon: Aybastı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü olarak çalışmalarımızla Türk Milli Eğitim Sisteminin amaçları doğrultusunda, kurum ve okulların başarısını, çağdaş uygarlık düzeyinin üzerine çıkararak, kurumdan hizmet alanların ve paydaşların tamamının memnuniyetini sağlayarak, hizmet kalitesinde gelişmiş ülkelerdeki benzeri kurumlara da örnek olmaktır.

KURUM TÜRÜ RESMİ ÖZEL TOPLAM Anaokulu1-1 İlkokul14- Ortaokul11- YİBO1-1 Genel Lise2-2 Meslek Lisesi2-2 Özel Eğitim Okulu--- Rehberlik Araştırma Merkezi--- Halk Eğitim Merkezi1-1 Öğretmen Evi, ASO & Lokali--- İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü1-1 Mesleki Eğitim Merkezi--- MTSK-11 Özel Eğitim ve Rehabilitasyonluk Merkezi-11 Özel Etüt ve Eğitim Merkezi--- Dershane-22 Muhtelif Kurslar--- Özel Yurtlar-33 Genel Toplam 33740

GÖREV ÜNVANITOPLAMASİLGÖREVLENDİRMEBOŞ İlçe Milli Eğitim Müdürü 11- İlçe Milli Eğitim Şb. Müd. 2-2 OKUL / KURUM YÖNETİCİSİNORMASİLİHTİYAÇ Müdürü Müdür Baş Yrd. 550 Müdür Yardımcısı EĞİTİM ÖĞRETİM SINIFIOLMASI GEREKLİ NORMMEVCUTİHTİYAÇ Öğretmen Ders Karşılığı Ücretli Öğretmen 58

EĞİTİM ÖĞRETİM DIŞI PERSONEL DURUMU PERSONEL GÖREV VE ÜNVANIOLMASI GEREKLİ NORMMEVCUTİHTİYAÇ Genel İdare Hizmetleri Teknik Hizmetler Sınıfı 202 Sağlık Hizmetleri Sınıfı 101 Yardımcı Hizmetler Sınıfı TOPLAM DİĞER STATÜLER TÜRÜMEVCUT Geçici Personel ( 657 4/C ) - Sürekli İşçi -

Yaş OKUL ÖNCESİ Okullaşma İLKÖĞRETİMORTAÖĞRETİM TEKTEKTEK 3 -5 Yaş Net % Yaş

ÖĞRETMEN VE DERSLİK BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYILARI ( ) ÖĞRETMEN VE DERSLİK BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYILARI ( )Öğrenci Sayısı SayısıÖğretmenSayısı Derslik Sayısı Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı Düşen Öğrenci Sayısı Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı Okul Öncesi (3 – 5 yaş) İlköğretim Ortaöğretim Toplam

PANSİYONU BULUNAN OKUL BİLGİLERİ KURUM ŞEKLİKURUM ADIKAPASİTEYATILI ÖĞRENCİ SAYISIDOLULUK ORANI İLKÖĞRETİMHavluiçi Yatılı İlköğretim Bölge Okulu % ORTAÖĞRETİMAybastı Anadolu Lisesi % ORTAÖĞRETİMAybastı Anadolu Öğretmen Lisesi % ORTAÖĞRETİMİmam Hatip Lisesi % GENEL TOPLAM %

MERKEZİ SINAV İSTATİSTİKLERİ Toplam ÖĞR.(*) Ortalama SBS - 8 Ortalama OYP Toplam ÖĞR.(*) Ortalama SBS - 8 Ortalama OYP Sınava Giren Öğr. Ortalama SBS - 8 Ortalama OYP ,239315, , , , ,446 SEVİYE BELİRLEME SINAVI Mezun Öğrenci Yüksek Öğretim Kazanan Öğrenci Sayısı Mezun Öğrenci Yüksek Öğretim Kazanan Öğrenci Sayısı Mezun Öğrenci Yüksek Öğretim Kazanan Öğrenci Sayısı LİSANS YERLEŞTİRME SINAVI

YILLARI ARASINDA DERSLİK SAYISINDAKİ ARTIŞ ORANI YILLARI ARASINDA DERSLİK SAYISINDAKİ ARTIŞ ORANI Aktif olarak kullanılan 250 dersliğimizin 66 (26 %) sı 2003 yılından sonra yapılmıştır. Ayrıca 12 dersliğin yapımı devam etmektedir. İlimizde eğitim-öğretim yılında okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretim kademelerindeki Aktif olarak kullanılan 250 dersliğimizin 66 (26 %) sı 2003 yılından sonra yapılmıştır. Ayrıca 12 dersliğin yapımı devam etmektedir. Kurum Şekli Hizmete açıldı İhalesi yapıldı İnşaat devam ediyor Projesi Aşamasında Genel Toplam Okul Öncesi (Anasınıfı)6---6 Okul Öncesi1---1 İlköğretim4-1-4 Genel Lise2---2 Meslek Lisesi----- Genel Toplam

İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI TOPLAM KAPALI OKUL SAYISIKÖYE TAHSİS EDİLMİŞDERSLİK SAYISI İLKÖĞRETİM İŞ GÜNÜ TAŞIMA GİDERLERİ YEMEK GİDERLERİ TOPLAM TOPLAM TL TL TOPLAM GİDER TOPLAM GİDER ORTAÖĞRETİMTAŞIMAYEMEK TAŞINAN ÖĞRENCİ SAYISI GİDERİ YEMEK VERİLEN ÖĞRENCİ SAYISI GİDERİ TOPLAM TOPLAM GİDER KAPALI OKUL BİLGİLERİ

HALK EĞİTİM FAALİYETLERİ Kurs Türü Kurs SayısıKursiyer Sayısı Sertifika Alan Kursiyer Sayısı Kurs Sayısı Kursiyer Sayısı Sertifika Alan Kursiyer Sayısı Genel Kurslar Mesleki ve Teknik Kurslar Okuma Yazma Kursları Genel Toplam

ANA-KIZ OKULDAYIZ

EĞİTİM HER ENGELİ AŞAR

TÜRKİYE OKUYOR KAMPANYASI 2.-3.Sınıflar4.-5.Sınıflar SınıflarLise SınıflarıGENEL TOPLAM Kitap Okuyan Öğrenci Sayısı Kitap Sayısı Türkiye Okuyor Kampanyası kapsamında İlçemiz Merkez İlköğretim, Orta Öğretim ve Lise sınıflarında 2011 – 2012 Eğitim Öğretim Yılı İçerisinde Okuma İstatistikleri

DEVAM EDEN ULUSAL VE ULUSLAR ARASI PROJELER BİLGİLERİ OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ “Okullar Hayat Olsun Projesi” kapsamında tarihinde ilçe belediyesi ile protokol imzalanmış okul müdürleri ile de bir toplantı yapılarak konu ile ilgili bilgi verilmiştir. Protokolün 7. Maddesi gereği kapsamında işbirliğine uygun olan okullar ve işbirliği alanları belirlenmiştir. İlgili okul müdürlerine de yapılan protokol birer nüsha gönderilmiş ve her ayın sonunda yapılan işbirliği ile ilgili rapor istenmiştir. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü olarak konunun takipçisi olmaya devam edilmektedir. “Okullar Hayat Bulsun” Projeleri kapsamında işbirliğine uygun olan okullar ve işbirliği alanları belirlenmiştir.

DEVAM EDEN ULUSAL VE ULUSLAR ARASI PROJELER BİLGİLERİ EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ODÜLLERİ Konu ile ilgili Cuma günü okul müdürleri ile bir toplantı yapılmış 2023 Türkiye’sine yürürken idare ve öğrencilerimize daha iyi bir eğitim imkânı sunabilmek için eğitim ve öğretimde yenilikçilik konusunda hep beraber önem vermemiz gerektiği konusu anlatılmıştır. Bu bağlamda okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretimde başarının artırılması için yapılması gereken hususlar tartışılarak herkesin bu konuya katkısı bulunması gerektiği vurgulandı. Okullarımızın konuyla ilgili proje çalışmaları devam etmektedir.

DEVAM EDEN ULUSAL VE ULUSLAR ARASI PROJELER BİLGİLERİ KENTGES 1.İlköğretim ve ortaöğretim okulları bünyesinde bulunan “okul meclislerinin yerel yönetimlerce oluşturulan” Kent konseyleri ile işbirliği ile yapmaları sağlandı 2.İlçemiz tüm okullarında öğrencilerin kentlilik bilincini geliştirmeye yönelik faaliyetler başlatıldı Öğrencilerimizin konuyla ilgili ödev araştırma ve proje hazırlamaları sağlandı. 3.Yaşadığımız yerin tarihi ve doğal güzelliklerinin öğrencilerimize tanıtılması amacıyla Perşembe Yaylası ve ilçenin tarihi yerlerine gezi ve piknikler düzenlendi. 4.İlçemiz okullarında tüm öğrenciler arasında yaşanılan kentin kültürel mirasına dair şiir ve kompozisyon yarışmaları düzenlendi, dereceye giren öğrencilerimiz ödüllendirildi. 5.İlçemiz okul personelleri arasında “ Yaşadığımız Yöre” konulu fotoğraf yarışması düzenlendi. 6.Okullarımızda kentlilik bilincini geliştirmeye yönelik konuyla ilgili slayt sunumları yapıldı.

DÜZENLENEN MÜSABAKALAR KATILAN TAKIM SAYISI KATILAN ÖĞRENCİ SAYISI KÜÇÜKLER MAHALLİ MÜSABAKALARI (KIZLARDA 8, ERKEKLERDE 10 BRANŞTA) -- YILDIZLAR MAHALLİ MÜSABAKALAR ((KIZLARDA 12, ERKEKLERDE 14 BRANŞTA) GENÇLER MAHALLİ MÜSABAKALAR ((KIZLARDA 12, ERKEKLERDE 13 BRANŞTA) TOPLAM52440 SPORTİF FAALİYETLER

İHTİYAÇ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ 1 Atatürk OrtaokuluDerslik sayısı yetersizdir. İmam-Hatip Lisesi ile aynı bahçeyi kullanmakta olmakla birlikte bahçe bölünememektedir 2 Merkez İlkokulu60-66 aylık çocukların okullaşmaya katılması 1. Sınıf öğrenci sayısını artırmıştır. Derslik yetersizliğinden dolayı yapılan 5 adet prefabrik dersliklerde yetersiz gelmekte olup, acil olarak 12 derslikli ek bir bina ve ya ayrı bir ilk okula ihtiyaç vardır 3 Ortaköy İlkokuluBahçe ve wc ler ortak kullanılmakta olup bahçe yetersizliği nedeniyle ayrılamamıştır. Hem ilkokul, hem de Ortaokul binası yetersizdir okulun bulunduğu arsa dere yatağı olmasından dolayı binalar bu arsa üzerinde yenilenememektedir. Taşımalı öğrenciler için bir de yemekhane ihtiyacı vardır 4 Havluiçi YİBO (1-8 sınıflı) Derslik yetersizliği nedeniyle bu okula bağlı 1 anasınıfı Fatih Mahallesinde bulunan kapatılan ilkokul binasında hizmet vermektedir. Bahçe ortak kullanılmakta olup bahçe yetersizliği nedeniyle ayrılamamıştır. Okul pansiyonu yetersizdir. 5 Mehmet Akif Ersoy AnaokuluKazan dairesi, mutfak aynı katta olup yetersizdir. Okul bahçesi ve oyun alanları yeterli değildir. Anaokulunun ücretli olması veli ilgisini azaltmaktadır. 6 İmam-Hatip OrtaokuluOkul binası ilçe merkezine 5 km uzaklıkta olup öğrenci mevcudu 32 olduğu için kaymakamlık Makamı oluru ile Anadolu Öğretmen Lisesinde geçici olarak öğretimini sürdürmektedir. Okul yeni açıldığı için idareci ve öğretmen norm kadrosu belirlenememiştir.

7 Anadolu Öğretmen LisesiOkulun kendi binası yoktur. Geçici olarak Yatılı İlköğretim Böle Okulu olarak yapılan binada hizmet vermektedir. Okul bahçesi ve pansiyonu yetersizdir. Kapalı Spor salonu ve öğretmen lojmanı yoktur. 8 Anadolu LisesiOkulun Pansiyonu yetersizdir. Okulun son katı pansiyon olarak kullanılmaktadır. Kapalı Spor salonu yoktur. 9 İmam Hatip Lisesiİmam-Hatip lisesine yoğun talep olması nedeniyle derslik sayısı yetersiz olup, 24 derslikli pansiyonlu İmam-Hatip Lisesi yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. 10 Çok Programlı LiseDerslik sayısı yetersizdir. Meslek Dersleri öğretmeni bulmakta sıkıntı çekilmektedir 11 Öğretmen İhtiyacıOkul Öncesi, Sınıf ve Branş öğretmen ihtiyacı vardır. 12 Hizmetli ve Memur İhtiyacıTüm okullarımızda hizmetli ve memur ihtiyacı vardır. 13 -Bilgisayar-Labaratuvar İhtiyacıOkullarımızda bilgisayarların bir kısmı ihtiyacı karşılayamamaktadır.FATİH Projesi ile ihtiyaç giderilecektir. 14 Hizmet AracıYİBO, Anadolu Öğretmen Lisesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün Hizmet aracına ihtiyaçları vardır. İHL ile Anadolu Lisesinin Hizmet aracına ihtiyaçları vardır.

İHTİYAÇ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ GENEL SORUNLAR -Merkez İlkokulu’nda 12 derslikli ek bir binaya ihtiyaç duyulmaktadır. -Merkez Ortaköy Mahallesine sekizer derslikli İlkokul, sekizer derslikli ortaokul binasına ihtiyaç duyulmaktadır. - İmam-Hatip lisesine yoğun talep olması sebebiyle pansiyonlu İmam-Hatip Lisesi yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. -Anadolu Lisesine 100 kişilik erkek, 100 kişilik kız bir pansiyonu yapılması gerekmektedir. -YİBO olarak yapılan binada hizmet veren Anadolu Öğretmen Lisesi’ne yeni bir bina ve Kapalı Spor Salonu yapılması gerekmektedir aylık öğrencilerin birinci sınıfa kayıt edilmesi ve ortaöğretimin zorunlu olması nedeniyle öğrenci sayısı artmış olup sınıf yetersizliği 1.ve 9. Sınıflar için ek dersliğe ihtiyaç duyulmuştur. -İlçemizin coğrafi özelliklerinden dolayı taşınamayan öğrencilerimiz için barınma sorunu ortaya çıkmış ilçemizde bulunan YİBO, ortaöğretim pansiyonları ( 3 Adet) ve özel yurtlarda yetersiz gelmektedir.

İHTİYAÇ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÇÖZÜM ÖNERİLERİ -Merkez İlkokulu’nun 5 Adet prefabrik dersliklerin yıkılarak 12 derslikli ek bir bina yapılması. -Merkez Ortaköy Mahallesine sekizer derslikli İlkokul, sekizer derslikli ortaokul yapılması gerekmektedir. -İmam-Hatip Lisesine yoğun talep olması sebebiyle 24 derslikli pansiyonlu imam-Hatip Lisesi yapılması ve mevcut binanın İmam-Hatip Ortaokulu’na tahsisi ile hem liselerin hem ortaokulların hem de yurt ve pansiyonların yetersizlikleri giderilmiş olacaktır. Anadolu lisesine yapılacak pansiyon ile Anadolu Lisesi binasın üst katında bulunan pansiyon taşınarak burası dersliğe dönüştürülecek, bu çalışma ile hem Anadolu Lisesi derslik yönünden rahatlayacak hem de pansiyon ihtiyacı giderilmiş olacaktır. - YİBO olarak yapılan binada hizmet veren Anadolu Öğretmen Lisesi’ne yeni bir bina yapılarak bu binanın YİBO ’ya devredilmesi, YİBO’nun derslik ve Pansiyon sorununu çözecektir aylık öğrencilerin birinci sınıfa kayıt edilmesi ve ortaöğretimin zorunlu olması nedeniyle öğrenci sayısı artmış olup sınıf yetersizliği 1.ve 9. Sınıflar için ihtiyaç duyulan ek derslikler yapılmalıdır.

DEVAM EDEN YATIRIMLAR İnşaat çalışmaları bitmiştir. ALACALAR İLKÖĞRETİM OKULU YENİ BİNA İNŞAATI