TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YUSUF BAYIK İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

İNSAN HAKLARI.
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI KREŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
TÜRK Eğitim Sistemi.
TÜRK MİLLİ EĞİTİMİNİN İLKELERİ
DOÇ. Dr. M. F. ERGÜNGÖR  2010 YILINDA ANKARA’DA BİR GRUP GÖNÜLLÜ SAĞLIKÇI TARAFINDAN KURULMUŞTUR!
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
GÖKHAN ERGUN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ
SAĞLIK MAHALLESİ POYRAZ SOKAK BOLU TEL&FAKS:
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI BAHRİYE ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Brifing Dosyası Üstay İlkokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI LİMON ÇİÇEĞİ ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI SELÇUKLAR İLKOKULU-ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI KUVAYİ MİLLİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
TÜRK Eğitim Sistemi.
HACI SEMİHA KULAKLI ANAOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI OSMANİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLK-ORTA OKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
TC İZMİR VALİLİĞİ Cumhuriyet İlkokulu BRİFİNG DOSYASI
TC BURDUR VALİLİĞİ Nuriye Mehmet Nuri Velicangil İlkokulu
EĞİL DÜZLÜK İLKOKULU. MEHMET ÖNDER OKUL MÜDÜRÜ OKULUMUZ  DÜZLÜK İLKOKULU  EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI  BRİFİNG DOSYASI  DİYARBAKIR  EĞİL 
T.C. SÜLEYMANPAŞA KAYMAKAMLIĞI VEDAT ÇELİKER ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
HOŞ GELDİNİZ.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ÇUKUROVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLKOKULU/ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YUSUF BAYIK ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
B R İ F İ N G Mudurnu Halk Eğitimi Merkezi’ni Tanıyalım.
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI BAHRİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI VALİ SABAHATTİN ÇAKMAKOĞLU ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI
T.C. MEZİTLİ KAYMAKAMLIĞI DAVULTEPE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ 
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ 2014 YILI SUNUMU. *Atatürk İlke ve İnkılaplarını Hayata Geçirebilen, *Bilgi Toplumunun İnsanını Yetiştirmeyi Amaçlayan, *Farklılıkları.
Hasan Özbay İmam Hatip Ortaokulu
KARTAL BELEDİYESİ KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ 2015 YILI SUNUMU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Eğitimin Politik Temelleri
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TOROSLAR ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI
SİSTEM NEDİR? Sistem, karşılıklı etkileşim içerisinde bulunan unsurların, tasarlanan amaçları gerçekleştirmek amacıyla bir bütün meydana getirecek şekilde.
Türk Milli Eğitiminin Amaçları ve İlkerleri
TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE KAZANDIRILMAYA ÇALIŞILAN AHLAKİ DEĞERLER
TÜRK Eğitim Sistemi.
BRİFİNG DOSYASI İLİ: KARS İLÇESİ: DİGOR ADI: SORKUNLU İLK/ORTAOKULU EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI.
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN GENEL AMAÇ VE İLKELERİ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
SİSTEM NEDİR? Sistem, karşılıklı etkileşim içerisinde bulunan unsurların, tasarlanan amaçları gerçekleştirmek amacıyla bir bütün meydana getirecek şekilde.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Bölüm I Sosyal Bilgiler Öğretimine Giriş
TÜRK Eğitim Sistemi.
MİLLİ BİLİNCİ OLUŞTURMAK İYİ İNSAN, İYİ VATANDAŞ YETİŞTİRMEK
ÖĞRETİM YILI CUMHURİYET İLKOKULU ORTAOKULU
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ NİHAT TOPKARA BİZİM SINIF TARİH DERSİNDE.
a AMAÇYAPI SÜREÇHAVA Türkiye Milli Eğitim Sisteminin Yasal Dayanakları 1. T.C. Anayasası, 2. Eğitim ve Öğretimi Düzenleyen Yasalar 3. Milli Eğitim Şuraları.
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ
Hazırlayan: HACİ KARAKUŞ
MADDE 1- Türkiye Devleti bir Cumhuriyettir.
Sunum transkripti:

TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI

OKULUN ADI : M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU ADRESİ :K.KARABEKİR MAHALLESİ / TERCAN TELEFON NO : 0446 441 3257 ELEKTRONİK POSTA: 729011@ meb.k.12.tr SEVİYESİ, DERECESİ, ÖĞRETİM ŞEKLİ: 4 YILLIK İLKOKUL, ÖĞRETİM ŞEKLİ NORMALDIR

Öğrencilerimizi; a) Atatürk inkılâp ve ilkelerine ve Anayasada ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine bağlı; Türk Milletinin milli, ahlâkî, insanî, manevî ve kültürel değerlerini benimseyen, koruyan ve geliştiren; ailesini, vatanını, milletini seven ve daima yüceltmeye çalışan, insan haklarına ve Anayasanın başlangıcındaki temel ilkelere dayanan demokratik, laik ve sosyal bir hukuk Devleti olan Türkiye Cumhuriyetine karşı görev ve sorumluluklarını bilen ve bunları davranış haline getirmiş yurttaşlar olarak yetiştirmek;

b) Beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir kişiliğe ve karaktere, hür ve bilimsel düşünme gücüne, geniş bir dünya görüşüne sahip, insan haklarına saygılı, kişilik ve teşebbüse değer veren, topluma karşı sorumluluk duyan; yapıcı, yaratıcı ve verimli kişiler olarak yetiştirmek;

OKULUN TARİHÇESİ HAKKINDA BİLGİLER Okulumuz merhum Mehmet Kutsi Beğdeş in katkılarıyla ÇEV tarafından yaptırılarak OCAK 2006 yılında Eğitim Öğretime başlamıştır. EKİM 2012 yılında ortaokul kısmı ayrılmış ve okulumuz 4 yıllık ilkokul olarak eğitim öğretime devam etmiştir.

KALİTE POLİTİKAMIZ 21. yüzyılda gelişmelerin önünde model ve lider bir eğitim öğretim kurumu olmak ve dünya insanı yetiştirmektir.

MİSYONUMUZ Kendisiyle ve çevresiyle sağlıklı iletişim kurabilen, ulusal ve evrensel değerlerle donanmış, özgüveni tam, sorumluluk alabilen teknoloji ile barışık, üretken, araştırma ve öğrenmeye meraklı, topluma ve doğaya saygılı bireyler olarak hayata hazırlamaktır.

ÖĞRENCİ SAYILARI Okulumuz 80 kız 92 erkek toplam 172 Öğrenciye sahiptir 1 Anasınıfı ve 8 şubeden oluşmaktadır. 1 Okul Müdürü 1 Müdür Yardımcısı 1 Hizmetli 1 İşkur elemanı görev yapmaktadır.