Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YUSUF BAYIK ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YUSUF BAYIK ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ"— Sunum transkripti:

1 T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YUSUF BAYIK ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
BRİFİNG DOSYASI

2 Toroslar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Okul /Kurum Haritası

3 Toroslar İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü
BÖLÜM KURUMUN ADI : Yusuf Bayık Ortaokulu İLİ Mersin İLÇESİ Toroslar ADRES Mevlana Mah Sk. No15. Toroslar - MERSİN WEB ADRES E-POSTA  TEL (0324)  FAKS Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

4 Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Personel Sayısı
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü II. BÖLÜM TARİHÇE Okulumuz 1997 yılında arsası özel idare tarafından kamulaştırılmış olup, kaba inşaat iskeleti yine özel idare tarafından yaptırılmış, inşaat malzemeleri özel idare tarafından alınmış, okul binasının işçiliği ise hayırsever iş adamı Güney Tavukçuluk A.Ş. sahibi Yusuf Bayık tarafından yaptırılarak yılının 2. dönemi 15 Mart 1999 tarihinde çevre okullardan nakil öğrenci alarak 379 öğrenciyle Yusuf Bayık İlköğretim Okulu olarak eğitim-öğretime başlamıştır Eğitim Öğretim yılından beri Yusuf Bayık Ortaokulu olarak hizmet vermeye devam etmekteyiz. TANITIM Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğümüzde: Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Personel Sayısı Müdür 1 Müdür Baş yardımcısı Müdür Yardımcısı 3 2 Öğretmen 92 34 Memur Hizmetli Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

5 ........... İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü
MİSYONUMUZ Yusuf Bayık Ortaokulunda Milli Eğitim sisteminin genel amaç ve temel ilkeleri doğrultusunda; yasa ve diğer mevzuatın uygulanması ve geliştirilmesini, Ulu Önder Atatürk ilkeleri ışığında, sevgi ve sayıya, sorumluluk bilincinin gelişmesine, doğru adil ve demokratik davranmaya, hata ve başarıları paylaşmaya, bireysel ve grup disiplinine, araştırma ve analitik düşüncesinin geliştirilmesine, eleştiriye, açıklığa, pozitif düşünceye, yaşam boyu öğrenmeye, yüksek motivasyona ve ödüllendirmeye, her tür şiddete karşı, barışçıl, insancıl, gerçekçi, girişimci, üretken, yaratıcı, bilimsel düşünen, irdeleyen, ve sorgulayan çağdaş bir dünya inansı yetiştirmeye, çevre bilincinin geliştirilmesine, sanat ve sporun, ruhsal ve bedensel, gelişime katkısına, ve Mersin Yusuf Bayık Ortaokulu olmanın haklı gururunu yaşamaya önem veriyoruz. Kendini sürekli yenileyen, öğrencilerin ilgi, yetenek ve istekleri doğrultusunda yönlendirilerek hayat ve bir üst öğrenime hazırlandığı; düşünen, sorgulayan, okuyan, araştıran, toplum ve dünya sorunlarıyla ilgili ve ruhen sağlıklı bireylerin yetiştiği bir “ model okul” olmaktır. VİZYONUMUZ Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

6 İLKELERİMİZ DEĞERLERİMİZ
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü İLKELERİMİZ DEĞERLERİMİZ Dürüstlük Çalışkanlık Adil Olmak Hukukun Üstünlüğü Sevgi Saygı Hoşgörü Demokrasi Atatürk İlke ve İnkılâplarına Bağlılık İyi İnsan İlişkileri Şeffaflık Türkçeyi doğru ve etkili biçimde kullanabilen öğrenciler yetiştiririz. Başarının; ekip çalışması ve ödüllendirme ile artacağına inanırız. Okul ortamında “ben” değil, “BİZ” anlayışını benimseriz. Öğrencilerimizin, öğrenmeyi öğrenmesini sağlarız. Öğretmen-öğrenci ilişkisinde saygı, sevgi ve güveni temel ilke sayarız. Çağın, gelişim ihtiyaçlarını karşılayabilmek için sürekli değişim ve yenilenmenin gerekliliğine inanırız. Öğrencilerimizin kişiliklerine değer verir, düşüncelerine saygı duyar, onları koruyup gözetiriz. Öğrencilerimizin başarısını artırmak için karşılıklı olarak sorumluluklar alır ve verimli bir şekilde çalışırız. Biz bildikleriyle yetinmeyen, hızla değişen koşullarda kendisini yenileyebilen bireyleriz. Öğrencilerimizi de bu görüş doğrultusunda yetiştiririz. Öğrencilerimizi etkin kılmak için, öğrenci merkezli eğitimi esas alırız. Sağlıklı, güvenli, temiz (insana huzur veren) fiziksel şartlara sahip bir ortamda, eğitimin kalitesinin artacağına inanırız. Olaylara bilimsel ve eleştirel bakmasını bilen;okuyan, araştıran, kendini sorgulayan ve geliştiren bireyler yetiştiririz. Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

7 BİNA BİLGİLERİ 2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü BİNA BİLGİLERİ . EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 6000M2 Bahçe içerisinde mevcut iki binadan oluşmaktadır. Toplam 30 derslik 60 şube bulunmaktadır. EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 6298 sayılı kanun çerçevesinde müstakil ortaokulu müstakil ilkokul olarak ikiye bölünmüştür. Müdürlüğümüzdeki bina 3 kattan oluşmaktadır. 17 derslik, 30 şube bulunmaktadır. Bunun yanında 1 BT laboratuarı, 1 rehberlik odası, 3 idare odası, 1 arşiv, 1 fen laboratuarı, 1 görsel sanatlar atölyesi bulunmaktadır. Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

8 YUSUF BAYIK ORTAOKULUNDA BULUNAN ÖĞRENCİ BİLGİLERİ
…….. İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YUSUF BAYIK ORTAOKULUNDA BULUNAN ÖĞRENCİ BİLGİLERİ A. ÖĞRENCİ BİLGİLERİ EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI 6. SINIF 7.SINIF 8.SINIF 5. SINIF 6.SINIF K E T ÖĞRENCİ SAYISI 122 101 223 95 86 181 85 90 175 102 105 207 118 125 243 126 100 226 97 89 186 Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

9 Derslik – Şube- Öğrenci Sayıları
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü Derslik – Şube- Öğrenci Sayıları EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKULUN ADI Derslik Sayısı Şube Sayısı Öğrenci (Kız) Öğrenci (Erkek) Öğrenci (Toplam) ANA SINIFI (Bünyesindeki uygulamalı ana sınıfları dâhil) 3 88  75 163 ORTA OKULLAR 15  30  302  277 579 16 30 443 419 862 GENEL TOPLAM 18 36  390  352 742 Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

10 Derslik, Okul ve Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü Derslik, Okul ve Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı  20,61 28,73 Okul Başına Düşen Öğrenci Sayısı  - - Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı  8,06 25,35 Yusuf Bayık Ortaokulu Müdürlüğü Brifing

11 Derslik İhtiyacı ........... Müdürlüğü Brifing 2012-2013 - 11 -
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü Derslik İhtiyacı EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI NORMAL EĞİTİM İKİLİ EĞİTİM DERSLİK İHTİYACI  - 13 Müdürlüğü Brifing

12 YUSUF BAYIK ORTAOKUL KURUMU ÖĞRETMEN SAYISI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YUSUF BAYIK ORTAOKUL KURUMU ÖĞRETMEN SAYISI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLAR Norm Kadro Mevcut İhtiyaç Türkçe Öğretmeni 5 Matematik Öğretmeni 4 Fen ve Teknoloji Öğretmeni İngilizce Öğretmeni Beden Eğitimi Öğretmeni 3 Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğrt. 2 Müzik Öğretmeni Sosyal Bilgiler Öğretmeni 1 Gösel Sanatlar Öğretmeni Rehber Öğretmeni Bilişim Teknolojileri Öğretmeni TOPLAM 34 Müdürlüğü Brifing

13 YUSUF BAYIK ORTAOKULU PERSONEL SAYILARI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YUSUF BAYIK ORTAOKULU PERSONEL SAYILARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLAR Norm Kadro Mevcut İhtiyaç MÜDÜR 1 MÜDÜR BAŞ YARDIMCISI MÜDÜR YARDIMCISI 2 BRANŞ ÖĞRETMENİ 46 36 10 PSİKOLOJİK DANIŞMAN BT REHBER ÖĞRETMENİ HİZMETLİ İŞ KUR PERSONELİ 4 İL ÖZEL İDARESİ PERSONELİ MEMUR TOPLAM 54 48 12 Müdürlüğü Brifing

14 YUSUF BAYIK ORTAOKULUNUN SBS SINAVI BAŞARI ORANLARI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YUSUF BAYIK ORTAOKULUNUN SBS SINAVI BAŞARI ORANLARI S.N. OKULUN ADI 2011 Başarı Yüzdesi 2012 Başarı Yüzdesi 1 YUSUF BAYIK ORTAOKULU %15 2 3 4 5 6 7 8 9 10 GENEL ORTALAMA % Müdürlüğü Brifing

15 YÜRÜTÜLEN PROJELER ........... Müdürlüğü Brifing 2012-2013 - 15 -
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YÜRÜTÜLEN PROJELER EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PROJE ADI Biten Projeler Devam Eden Projeler GENÇLER 2013’E SODESLE HAZIRLANIYOR 5 AÇIK OKUL BİLİMSEL PROJE HAZIRLAMA KULÜBÜ AÇIK OKUL AKDENİZ OYUNLARI SPOR KULÜBÜ 2 TÜBİTAK 4006 OKUL FUARLARI 20 TOPLAM 32 Müdürlüğü Brifing

16 FATİH PROJESİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü FATİH PROJESİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR Kurumumuzda henüz Fatih Projesi ile ilgili çalışma başlamamıştır. Müdürlüğü Brifing

17 YATIRIMLAR 2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü YATIRIMLAR . EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Müdürlüğü Brifing

18 SORUN VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü SORUN VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ . EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Velilerin eğitim seviyesi ve ekonomik durumlarının zayıf olması Gelir ve bağışların yetersizliği Davranış bozukluğu olan öğrencilerimizin çok olması. Kitap okuma alışkanlığının okulun tüm paydaşlarında yeterli olmaması. Okulun göç alan bir bölgede olması Yakın çevrenin olumsuz modeller almaya elverişli olması Okul dışında öğrenci davranışlarının denetim eksikliği. Sınıf Rehber Öğretmenlerimiz zaman zaman velilerimizle gerekirse evlerine giderek velileri bilgilendirmeli. Davranış Bozukluğu olan öğrencilerin üzerine daha çok düşülerek davranış bozukluğunun düzeltilmesi Okul dışında da veli-kurum işbirliği ile çocukların takip edilmesi ve doğabilecek tehditlere karşı önlem alınması EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Velilerin eğitim seviyesi ve ekonomik durumlarının zayıf olması Gelir ve bağışların yetersizliği Davranış bozukluğu olan öğrencilerimizin çok olması. Kitap okuma alışkanlığının okulun tüm paydaşlarında yeterli olmaması. Okulun göç alan bir bölgede olması Yakın çevrenin olumsuz modeller almaya elverişli olması Okul dışında öğrenci davranışlarının denetim eksikliği. Sınıf Rehber Öğretmenlerimiz zaman zaman velilerimizle gerekirse evlerine giderek velileri bilgilendirmeli. Davranış Bozukluğu olan öğrencilerin üzerine daha çok düşülerek davranış bozukluğunun düzeltilmesi Okul dışında da veli-kurum işbirliği ile çocukların takip edilmesi ve doğabilecek tehditlere karşı önlem alınması Müdürlüğü Brifing


"T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YUSUF BAYIK ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları