BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇOCUK NASIL ÖĞRENİR?.
Advertisements

5 EKİM Bu gün var edildim, buradayım, varım. Müthiş bir
NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
A) Zilin çalmasıyla yarışma başladı.
“YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ
TUTAK ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
SUNUM.
SÖZEL YORUMU GÜÇLENDİRME DİKKAT VE MOTİVASYON PROGRAMI
Invitation for a meeting at new season. YENİ DÖNEM İÇİN TOPLANTI DAVETİYESİ.
Bu India’dan gelen TANTRA.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
Hayatın Ortağı Olmak... Erdal ATABEK Remziye Örselli/11 Şubat 2009.
“ Hayatın Ortağı Olmak …” ''günümüz ergenleri” ile erişkinler arasındaki uzaklık daha da artacaktır. Günümüzün ''ergen dünyası'' nı, bu dünyada geçerli.
Psikolojik Danışman Yıldıray ÇAMDEVİREN
SUNUM.
10. Sınıf 9 nolu kazanım etkinliği
SANAT TARİHİ.
‘’YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ 20 ARALIK 2013 Halit ERTUĞRUL.
SOYUT SANAT Kandisky,Mondrian ve Maleviç gibi sanatçıların doğadan yola çıkarak, görsel anlatıma varmaları çağın sanat değerleri üzerinde etkileyici olmuştur.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
OYNUYORUM, EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM PROJESİ
Seni seviyorum, Çünkü, Her sabah kalktigimda
BAŞARI VE MOTİVASYON.
Aşağıdaki cümlelerin hangisinde ulama yapılabilir?
SEVENLER AYRILMAZ.
“ Ortağı Olmak … ''günümüz ergenleri” ile erişkinler arasındaki uzaklık daha da artacaktır. Günümüzün ''ergen dünyası'' nı, bu dünyada geçerli.
Yunus emre ortaokulu İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsen, bu nice okumaktır. Yunus Emre.
“Hayatın Ortağı Olmak…”
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATI
1.soru ………………….. önemini öğrenmeden , ……………….önemini anlayamazsın Cümlesindeki boş bırakılan yerlere aşağıdaki sözcük çiftlerinden hangisi getirilebilir.
UYGULAMALI ÇEVRE EĞİTİMİ PROJESİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ AİLE EĞİTİM SEMİNERİ
YA Ş ASIN TÜRKÇE ÖĞRENDİM. HAZIRLAYANLAR MEHMET İLHAN ORAL ŞEYHMUS TARKAN AFİF ALTUNKAYA.
SINAV KAYGISI.
Hazırlayan Şevval KATIRCI.
OTUZ BEŞ YAŞ ŞAİRİ ( ).
İmza: Kızın Babamıza söylemek isteyip de söyleyemediklerimiz... İmza : Kızın.
AMAÇ BELİRLEME.
GENÇ RESSAM.
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
ALLAHIN YARDIMINA GÜVENİRİM ÇALIŞIRIM,BAŞARIRIM
BEŞİKTAŞ HALK EĞİTİM MERKEZİ
Kalite Bizim İşimiz Sistemine HOŞGELDİNİZ.
Tanıtım webinarı: Tanıtım eğitimi anket sonuçları 11 Mart 2015.
MERHAMET ŞEVKAT FEDAKARLIK
BCO 623 Oyun Tasarımı DEYNEKÇİ Oyun Sunumu Ekip Betül Altındiş
TAKIM RUHU 11-A.
Bir varmış bir yokmuş. Büyüdüğü zaman ne olacağını çok merak eden bir çocuk varmış…
SANAT TARİHİ Nurdan Gül Kökten.
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
LALA İLKOKULU. Lala Köyünde ilkokul 1930 yılında açılmıştır.Bu okul şimdiki cami arası üzerindeki iki katlı ahşap bina olup 1950 yılına kadar hizmet görmüştür.
1922 SALİHLİ GENÇLİK ve SPOR KULÜBÜ
BU TABLOYU ÇOCUKLARA ANLATIRSANIZ MUTLU OLURUZ.
Hazırlayan: Mustafa KUMCU Mobilya ve İç Mekan Tasarımı Öğretmeni
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
İSTANBUL VALİLİĞİ «İSTANBUL’UN ÇOCUK YAZARLARI» PROJESİ
OLUMLU DÜŞÜNCE NEDİR? Hayatın her alanında, bizi her konuda etkileyen aslında bizim olaylara nasıl baktığımızdır. Şunu unutmamak gerekir ki; meydana.
Sultan Abdülhamit Han Orta Okulu Okulumuz çok sayıda başarıya imza atmış,bir sürü kampanya yapmıştır.Örneğin: Okulumuz çok sayıda başarıya imza atmış,bir.
Jale YILMABAŞAR Hayatı ve Eserleri.
Marka okul, NKV!  Açıldığından bu yana bölgesinde NKV söylemiyle markalaşan Beypazarı Nurettin Karaoğuz Vakfı Anadolu Lisesi’nin, Beypazarı insanının.
Selanik’te yaşadığı yıllarda şiire başlamış, sonraları Agah Kemal takma adıyla Servet-i Fünun’u destekleyen yazılar kaleme almıştır. Sonraki yıllarda.
Kurumsal Kültür Yapılandırma Projesi
Güven :diğer insanların hareketleri ve niyetleri hakkında istenilen beklentilerdir.
YILDIZ SINIFI OKULUM VE BEN Tarih/Sayı: Ekim 2017/1
YENİCEKÖY İlk/ORTAOKULU
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Resimle İlgili Meslekler
YAHYA KEMAL BEYATLI ( ). Selanik’te yaşadığı yıllarda şiire başlamış, sonraları Agah Kemal takma adıyla Servet-i Fünun’u destekleyen yazılar kaleme.
Sunum transkripti:

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ İSTANBUL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER BİR BİSİKLETİM OLSAYDI….!

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ “BENİM HİÇ BİSİKLETİM OLMADI” KURUM KÜLTÜRÜ, PAYLAŞILAN TEMEL DEĞERLERİN VE İNANÇLARIN BÜTÜNÜDÜR, KURUMUN RUHUDUR. TÜM ÇALIŞANLAR TARAFINDAN PAYLAŞILAN ALIŞKANLIKLAR, TUTUM VE DAVRANIŞ KALIPLARINDAN OLUŞUR. OKULUMUZA ATANMAMIN 2. YILIYDI. GÖRSEL SANATLAR, RESİM DERSİ ÖĞRETMENİ OLARAK İLK YIL DERSİMDE YETENEKLİ PEK ÇOK ÖĞRENCİNİN OLDUĞUNU GÖRDÜM. İLÇE, İL VE TÜRKİYE ÇAPINDA DÜZENLENEN PEK ÇOK YARIŞMAYA KATILIP BİRİNCİLİKLERDE DAHİL OLMAK ÜZERE BİR ÇOK ÖDÜL ALDIK. HER BAŞARI ÖĞRENCİLERİMDE DAHA ÇOK HEVES VE AZİM UYANDIRIYORDU. ÇÜNKÜ OKULUMUZDA EKİP RUHUYLA BİRLİK VE BERABERLİK İÇERİSİNDE ÇALIŞAN, GÜZEL VE ÖRNEK ÇALIŞMALARI DESTEKLEYEN BİR ANLAYIŞ HAKİMDİ. BU ANLAMDA ŞANSLIYDIM. DERS DIŞI EĞİTİM ÇALIŞMASI YAPTIĞIM BİRGÜN MÜDÜR BAŞYARDIMCIMIZ NİHAL HANIMLA, ÖĞRENCİLERDEN BİR KISMININ SIRA, KAPI, DUVAR VB. YERLERİ YAZI YAZMAK SURETİYLE KARALAMAK GİBİ KÖTÜ ALIŞKANLIKLARININ OLDUĞUNU BUNLARIN BU ALIŞKANLIKLARINDAN NASIL VAZGEÇİRECEĞİMİZ HUSUSUNDA KONUŞUYORDUK.

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ NİHAL HANIM ELİNDEKİ BİR KATALOGDAN SINIF KAPILARININ ÜZERİNE GİYDİRME İŞİ YAPAN BİR FİRMANIN OLDUĞUNU VE BELKİ KAPILARI BU ŞEKİLDE SÜSLERSEK ÖĞRENCİLERİN HOŞUNA GİDECEĞİNİ BELİRTTİ. KATALOĞA BAKARKEN RESİM ALANINDA YETENEKLİ BİR ÖĞRENCİNİN SÖZÜ HATIRIMA GELDİ. “ÖĞRETMENİN ÇOK İSTEDİM AMA HİÇ BİSİKLETİM OLMADI, BARİ ÜZERİNE BİNEBİLECEK KADAR CANLI BİR RESİM ÇİZEYİM İSTİYORUM AMA TUVALİM YETMİYOR” ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ FARKLILIĞI DÜŞÜNDÜM, BAZISI SIRA, DUVAR, KAPI KARALAMAK, DİĞERİ İSE MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZMEK İSTİYOR. KARALAMA ENERJİLERİNİ ESERE DÖNÜŞTÜREBİLİRDİM. HEPSİ NEDEN MUTLULUĞUN RESMİNİ ÇİZMESİNDİ. BÖYLECE NİHAL HANIMLA PROJEMİZİN İLK ADIMINI OLUŞTURDUK. MÜDÜR BEYİN ONAYINI DA ALDIKTAN SONRA UYGULAMAYA GEÇİLDİ. UYGULAMAYI GELİŞTİRİRKEN KURUM KÜLTÜRÜNDE VAR OLAN EKİP ÇALIŞMASI VE BAŞARIYI DESTEKLEME RUHU BİZE GÜÇ VERDİ.

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ “MUTLULUĞUN RESMİNİ NASIL YAPTIK” ÖNCE HER SINIFTAN BİRER EKİP OLUŞTURDUM. ÖĞRENCİLERİN ORTAK İSTEK VE KARARLARIYLA, SINIF KAPILARINA İNSAN FİGÜRLERİ ÇİZİP İÇİNİ YAZI, RESİM, DENKLEM VE MOTİFLERLE DOLDURMAYI TERCİH ETTİK .

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ HER SINIF KENDİ FİGÜRÜNÜ OLUŞTURDU. PROJEMİZ EN DÜŞÜK MALİYETLE MADDİ KÜLFET OLUŞTURMAYACAK ŞEKİLDE, TAHTA KALEMİ YAĞLI BOYA VE FIRÇADAN OLUŞAN MALZEMELERLE, İNSAN EMEĞİNİN GÖRSEL YARATICILIĞININ BOLCA OLDUĞU UYGULAMALARDAN OLUŞMAKTAYDI. İLK GÜNLERDEKİ MERAKLI BAKIŞLAR, GÜN GEÇTİKÇE “NE KADAR GÜZEL OLMUŞ” ÖVGÜLERİNE DÖNÜŞTÜ.

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ HER KAPI FİGÜRÜ BİTİP GÖRSEL GÜZELLİK SAĞLANDIKÇA ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENLER SINIF KAPILARINI ADETA ORADAKİ FİGÜRÜ İNCİLTMEKTEN KORKARCASINA USULCA AÇIP KAPATIYORLARDI. ÖĞRENCİLER ARI MİSALİ ÇALIŞIYORLAR, BOŞ VAKİTLER VE DERSLERDE RESİM YAPIYORLARDI. KAPI KOMPOZİSYONLARI TAMAMLANDIKÇA HER SINIF KAPISININ YANINDAKİ KORİDOR UVARLARINDA KENDİ SOKAK KOMPOZİSYONUNU OLUŞTURMAYA BAŞLADI. BUNU YAPARKEN ORTAYA BİRBİRİNDEN GÜZEL YARATICI FİKİRLER ÇIKIYORDU. DERSİMİN BU KADAR ÇOK SEVİLECEĞİNİ TAHMİN EDEMEZDİM. YARAMAZ, HİPERAKTİF YADA SUSKUN ÖĞRENCİLERİN İÇLERİNDEKİ FIRTINALARIN KAPI VE DUVARLARI RENKLENDİRİRKEN DİNDİĞİNİ FARKEDİYORDUM. ONLARDAKİ HEYECAN, OLUMLU DEĞİŞİM BENİ MUTLU EDİYORDU. ADETA BOĞAZİÇİNE, ŞAİRİN ADINA YARAŞAN, BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR’IN İSMİNİN GÖNÜLLERDE OLUŞTURDUĞU ŞİİR LEZZETİNİ RENKLERLE, GÖRSEL GÜZELLİKLER OLUŞTURUP GÖNÜL VE GÖZ ZEVKİNİ BİRLEŞTİRMİŞTİK.

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ BUNU ÖĞRENCİLERİMLE BAŞARMIŞTIK, OKULUMUZDA OLUŞTURDUĞUMUZ ÖZGÜN VE ORJİNAL GÖRÜNÜM BAHÇE, OKUL KORİDOR DUVARLARINDA, SINIF KAPILARINDA ORTAYA ÇIKMAYA BAŞLAMIŞTI. ÖĞRENCİLERİN ENERJİ VE YARATICILIKLARI CANSIZ KAPI VE DUVARLARI CANLANDIRMIŞ ONLARA RUH VERMİŞTİ ADETA. ÖĞRENCİMİN BİSİKLETİ HAZIRDI, HEMDE YANYANA DURAN İKİ BİSİKLET, BİRİ BEYAZ DİĞERİ SİYAH. MERDİVEN BAŞINDA BİNİLECEK KADAR CANLI BEKLİYORDU SANKİ. KENDİSİ ÇİZMİŞ VE BOYAMIŞTI. TUVALLERİN ALMADIĞI BİSİKLETİNİ MUTLULUĞUN RESMİNİ… SANATSAL YETENEKLER BÜTÜNÜYLE DEĞİŞMİŞTİ. HER MOTİF YENİLERİYLE DESTEKLENİYOR, NAKIŞ İŞLER GİBİ RENKLER DESENLER YENİ LEZZETLER EKLENİYORDU. OKULDAKİ KASVETLİ, SOĞUK VE LOŞ KORİDORLAR GİTMİŞ YERİNE BU KORİDORUN SONUNDA HANGİ MANZARAYLA KARŞILAŞACAĞIM MERAKI OLUŞMUŞTU HERKESTE.

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ “HANİ ÇOCUĞUN BABASINA DEDİĞİ GİBİ. ELİNDEKİ BİR TARAFINDA DÜNYA DİĞER TARAFINDA İNSAN RESMİ OLAN YAPBOZ GİBİ. DÜNYAYLA İLGİLİ TARAFI TAMAMLAYAMAYINCA İNSANIN OLDUĞU TARAFI YAPAR VE KISA ZAMANDA TAMAMLAR. NASIL YAPTIĞINI SORAN BABASINA İSE ŞU CEVABI VERİR ÇOCUK, “ İNSANI DÜZELTTİM, DÜNYA DÜZELDİ” BİZDE ADEM DEĞİŞİR, ALEM DEĞİŞİR ANAFİKRİYLE ÖĞRENCİLERDEKİ ENERJİYİ, POZİTİF ENERJİ HALİNE GETİREREK HEM ONLARI, HEMDE OKULDAKİ LOŞ VE SOĞUK GÖRÜNTÜYÜ DÜZELTTİK. KURUM KÜLTÜRÜNÜN SAĞLADIĞI BİRLİK VE BERABERLİK İÇİNDEKİ EKİP ÇALIŞMASI, UYGULAMAMIZDA BİZİ BAŞARIYA YAKALAMAMIZI SAĞLADI.

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ

BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ SARIYER BOĞAZİÇİ BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR ANADOLU LİSESİ Mağfure Nazan DAĞILGAN Uzm.Görsel Sanatlar Öğretmeni Nihal Şenay PULAT Müdür Baş Yardımcısı Tuğba ÖĞÜK Öğrenci