DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Advertisements

• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
2012
Facebook Reklamları.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
Google Analytics Nedir?
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
Teknoloji Omnibus Teknoloji kullanıcıları raporu Mart 2007.
Sosyolojinin Konusu ve Alanı
Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -
Girişimcilik ve Melek Yatırımcılık Mahmut GÜNDEŞ 30 Mart 2013 İzmir.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
MEDYA Medyayı Tanımak - Medyaya Dair Temel Bilgiler -
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
Journal Citation Reports - Dergi Atıf Raporları -
X.BÖLÜM KÜLTÜR.
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Prof. Dr. Nilüfer Narlı Değerlendirme 14 Nisan 2009.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
Mercedes-Benz Magic iPhone & iPad & Android Uygulaması Video Prezentasyon için tıklayınıztıklayınız.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
ULUSAL AKADEMİK YAYINCILIK 2008 BİLİMSEL DERGİ MAKALESİNİ OKURKEN OLUŞAN BİYOBİLGİ İKLİMİ Doç.Dr. Kural GÜLBAHAR Özel Yozgat Şifa Hastanesi.
Ankara Sağlıkta Yenilikçilik Hareketi İlke Eren SEİS Araştırma Uzmanı
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MOTİVASYON.
Hepimizin DünyasI 1. Dünya Çocukları.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Bolum 4- 2.
Prof. Dr. Erhan Erkut, MEF Üniversitesi
Tanıtım webinarı: Tanıtım eğitimi anket sonuçları 11 Mart 2015.
İSG, Yangın, Çevre ve Risk Yönetimi Periyodik Sektörel Dergi Ocak 2008 ilk sayısı çıktı.
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
Doç. Dr. Özlem ATALIK Arş. Gör. Bahri Baran KOÇAK
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Efe Ayakkabı A.Ş.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
TARİH VE GENÇLİK Prof. Dr. Muammer DEMİREL Uludağ Üniversitesi
KOSGEB ve KOBİ’ler. KOSGEB KOSGEB, 1990 yılında 3624 sayılı Kanun ile kuruldu. Amacı; ülkenin ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarının karşılanmasında küçük.
ATATÜRK İLKÖĞRETİM OKULU
 AKŞEMSEDDİN BİLİM VE SANAT MERKEZİ.  YAŞAMINIZIN HER ALANINDA VE HER YAŞ GRUBUNDA ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERLE KARŞILAŞMA OLASILIĞINIZ DÜNYA SAĞLIK ÖRGÜTÜ.
Şirket Düzenli Gelir Yan Hak Paketleri Kariyer Sosyal Statü Aidiyet Sosyal Güvence Çalışma Ortamı Kişisel Gelişim 8.
TÜKETİM PSİKOLOJİSİ VE SATIN ALMA MOTİFLERİ
6 Tüketici Pazarlarının Analizi 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 6-2 Bölüm Soruları  Tüketici özellikleri satın.
AZDAVAY ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
Jale YILMABAŞAR Hayatı ve Eserleri.
FİNANS KOÇLUĞU SEMİNERİ FİNANS KOÇLUĞU SEMİNERİ İNSANA DAİR HER ŞEY Koçluk Sistemleri.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatlarının İzlenmesi
Teknoloji ve Tasarım Dersi
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Kurumlararası Yatay Geçiş
Biyografi Nedir? Ünlü bir yazarın, oyuncunun, bilim insanının, profesörün, tarihçinin kısaca önemli insanların hayatını başka.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
PROF.DR.B.ESRA ASLANERTİK DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ REKTÖR YARDIMCISI
ÇALIŞMA EKONOMİSİNE GİRİŞ -TÜRKİYE’DE İSTİHDAM-
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITILMASI, YÖNLENDİRMESİ VE ALAN TANITIMI
Sunum transkripti:

DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ… Country Homes, Türkiye’de yayınlanan tüm dergiler içinde en yüksek AB okur oranına sahip 1. dergidir. (%91) Türkiye’nin eğitimli okur oranı en yüksek ilk 5 dergisinden biridir. (üniversite mezunu %60) Country Homes okurlarının alım gücü ve sahiplik oranları, genel dergi okuru ve dekorasyon dergileri* okurlarının çok üzerindedir. Country Homes okurlarının finansal yatırım araçlarını kullanma eğilimi genel dergi okurunun çok üzerindedir. Country Homes okurlarının; gayrimenkul projeleri, dekorasyon, mobilya, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, moda, teknoloji ve kültür sanat konularına ilgisi, genel dergi okur ortalamasının üzerindedir. * Dekorasyon dergileri: Elle Decor, Ev Bahçe, Evim, Home Art, House Beautiful, Livingetc, Maison Française, Marie Claire Maison ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 1

Country Homes, Türkiye’nin AB okur oranı en yüksek dergisidir. COUNTRY HOMES OKURLARININ SOSYO EKONOMİK YAPISI, DEKORASYON DERGİLERİ* VE GENEL DERGİ OKURLARININ ÇOK ÜZERİNDE YER ALIR Country Homes, Türkiye’nin AB okur oranı en yüksek dergisidir. AB %91 %85 %69 %18 DDO GDO TR DDO: Dekorasyon Dergileri Okuru GDO: Genel Dergi Okuru TR: Türkiye Geneli * Dekorasyon dergileri: Elle Decor, Ev Bahçe, Evim, Home Art, House Beautiful, Livingetc, Maison Française, Marie Claire Maison ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 2

OKURLARIN EĞİTİM ORANI ÇOK YÜKSEK, TÜKETİMDE AKTİF VE YÜKSEK SOSYO EKONOMİK SINIFA SAHİPTİR CİNSİYET SES YAŞ EĞİTİM İŞ YABANCI DİL ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 3

OKURLARIN ALIM GÜCÜ VE SAHİPLİK ORANI, TÜRKİYE’DEKİ GENEL DERGİ OKURLARINDAN VE DEKORASYON DERGİLERİ OKURLARINDAN AÇIK BİR FARKLA YÜKSEKTİR SAHİPLİK EĞİLİMLERİ FİNANSAL ARAÇLARI KULLANIM EĞİLİMLERİ ENDEKS 100 Genel Dergi Okuru 100 Genel Dergi Okuru OTOMOBİL SAHİPLİĞİ ABONELİKLE İLGİLİ SAHİPLİK Dekorasyon Dergileri Okuru 100 Genel Dergi Okuru 100 Genel Dergi Okuru ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 4 100 Genel Dergi Okuru

KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİ KULLANIM ORANLARI (%) OKURLARIN KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİ TÜKETİMİ, DEKORASYON DERGİLERİ ORTALAMASININ ÜZERİNDE, BİRÇOK KADIN DERGİSİNE GÖRE İSE DAHA YÜKSEK ORANLARDADIR KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİ KULLANIM ORANLARI (%) % ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 5

OKURLARIN TÜKETİME YÖNELİK İLGİ ALANLARI, DEKORASYON DERGİLERİ ORTALAMASININ ÜZERİNDEDİR İLGİ ALANLARI ENDEKS* 100 Genel Dergi Okuru Dekorasyon Dergileri Okuru Okurları gayrimenkul projeleri, moda ve kültür sanat konularına karşı olan ilgide dekorasyon dergileri arasında 1. sırada yer alır. Okurlarının dekorasyon-mobilya, teknoloji ve mutfak kültürüne olan ilgisi, dergiyi tüm dekorasyon dergileri içinde 2. sıraya yerleştirir. Kişisel bakım ve kozmetik ürünlerinde ise, birçok kadın dergisinden daha ilgili okuru vardır. * Çok ilgiliyim cevabı verenler değerlendirilmiştir. ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 6

OKURUN DERGİSİYLE GÜÇLÜ GÜVEN İLİŞKİSİ VARDIR. DERGİSİNE BAĞLIDIR, DERGİSİYLE ÖZDEŞLEŞİR Okur dergisine bağlıdır % Dergiyi okuduktan sonra saklarım 59 Bir sonraki sayıyı heyecanla beklerim 53 Sayfa sayfa okurum 42 Bazı bölümleri detaylı okurum 45 Kendi evimde okurum 83 Verdiğim paraya değer 91 Okurun dergiyle arasında sağlam güven ilişkisi vardır % İyi bir bilgi kaynağıdır 83 Dergide okuduklarıma inanırım 87 Yeni fikirler edindim 100 Kendimi geliştirdiğimi hissederim 97 Vaktimi iyi değerlendirdiğimi hissederim 96 Verilen tavsiyeleri uyguladım / bir şeyi ilk kez denedim 45 Kendime ayırdığım özel zamandır, keyfini çıkarırım 94 Rahatlarım / Kafamı boşaltırım 93 Yeni marka ve modellerin ayağıma geldiğini hissederim 92 Son akım / yaşam biçimlerini ilk kez öğrenirim 95 Nerede ne var öğrenirim, aradıklarımı kolay bulurum 89 ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 7

OKURLARIN YAŞAM BİÇİMİNE DAİR ALIŞKANLIKLAR, REKLAMVEREN İÇİN HEDEF KİTLESİNE ULAŞIMI KOLAYLAŞTIRIR, EŞSİZ BİR MECRA SUNAR YAŞAM BİÇİMİ %* * Kesinlikle geçerli-kısmen geçerli cevabı verenler değerlendirilmiştir. ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 8

COUNTRY HOMES DERGİSİNDE YAYINLANAN REKLAMLARIN ETKİNLİĞİ YÜKSEKTİR Okurlar reklamları ilgiyle inceler % Dergide ilgimi çeken reklamı kopartıp saklarım 77 Dergi reklamını istediğim detayda incelerim 100 Reklamları daima ilgiyle incelerim / okurum 18 Reklamları genellikle ilgiyle incelerim / okurum 32 Reklamlardan bilgi ve keyif alırlar % Reklamların zenginleştirdiği ve keyif kattığı mecra 60 Reklamlarına en güvendiğim mecra 64 Reklamlarından en çok bilgi aldığım mecra 52 Dergi reklamlarını referans alırlar % Yeni çıkan bir ürün hakkında bilgilendirir 92 Tanıtılan ürün ve markalarla ilgileniyorum 91 Tanıtılan ürün ve markalara güvenirim 82 Dergiden çıkan ürün örneklerini denerim 61 Gördüğüm reklamlar satın alma kararımı etkiler 77 Rehber niteliğinde tanıtıcı ekleri faydalı buluyorum 89 Özel ilgi alanıma giren reklamlara bakmaktan zevk alırım 84 ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 9

Teşekkür ederiz… ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 10