YusufAlpaydın AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 Eğitim Materyallerini Yerelleştirme Prof. Dr. Halil EKŞİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AEP Eğitim ve İletişim Alanı Eğitim İçeriği İncelemesi
Advertisements

Cinsel Dokunulmazlığa Karşı Olaylarda Mağdurların Ruh Sağlığı Boyutu
Eğitim İçeriğinin Sunumu
AEP’te Sürekli Gelişim ve Öğrenme
KADIN İSTİHDAMINA YÖNELİK AB POLİTİKALARI
KADIN ve SOSYAL YAŞAM Prof.Dr. Gönül BUDAK Dokuz Eylül Üniversitesi
AEP Medya Alanı Eğitim İçeriği İncelemesi
KADIN-ERKEK EŞİTLİĞİ VE SİYASİ KATILIM
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
SAĞLIKTA DEĞİŞİM: DEĞİŞİMİN YÖNETİMİ SEMPOZYUMU
Eğitim Süreci ve Sonrası Çalışmaları
1 Yeniden Sağlık ve Eğitim Derneği 2 Koç Üniversitesi
1. S ınıf içi süreçlerin geliştirilmesine ve zenginleştirilmesine yönelik olarak materyal geliştirme, ölçme değerlendirme, öğretim yöntemleri gibi alanlarda.
EĞİTİMDE SANAL SINIF UYGULAMASI VE SONUÇLARI Şule Özmen Marmara Universitesi İ.İ.B.F. İngilizce İşletme Bölümü
NEDEN TIP FAKÜLTESİ. Derya SEZEN. , Aysun KELEŞOĞLU. , Emine KARAHAN
IN VITRO KOŞULLARDA HASTALIKSIZ BİTKİ MATERYALİ ÜRETİMİ
“Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İklim Değişikliği Politikaları” 16 Mayıs 2012 Rektörlük – Hünkar Dairesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, Beşiktaş YTÜ İKTİSADİ.
Açık ve Uzaktan Öğretimde Öğrenme Kuramları ve Nasıl Öğretmeliyiz?
Kamu Yönetiminde Yeni Aktörler: Sivil Toplum Kuruluşları
EŞ SORUNLARI EŞ SORUNLARI HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ.
1 BİRİNCİ BASAMAKTA SPOR YAPACAK ÇOCUĞA YAKLAŞIM Dr. Ömer EŞKİ Toros Sağlık Ocağı ADANA-2007 Mevcut Durumun Saptanması.
Eğitici Eğitimlerinin Organizasyonu
/ 181 BolognaSürecinde 20 Nisan Dr. Zekeriya Aktürk Ders Bilgi Paketi Hazırlama - Amaç - Öğrenim.
Amaç: Organ yetmezliği insidansı (toplumdaki hastalık sayısı oranı) tüm dünyada artmakta olup, organ nakli olmayı bekleyen hastalar da uygun organ beklerken.
Kafkas Üniversitesi Kadın Sorunları Araştırma Ve Uygulama Merkez Müdürlüğü Faaliyetleri Kafkas Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Öğr.Gör.Neriman.
Kadının Toplumdaki Yeri
E Y L E M 1. 3 Gençlik Demokrasi Projeleri PROGRAMI.
Ayın Problemi: İşitme Sorunları.
Eğitim Hazırlık ve Planlama Çalışmaları Doç. Dr. Bülent Dilmaç AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 Necmettin.
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINDA
Dr. Mustafa Çetin AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 AEP Eğiticiliği: Eğitim Materyallerini Yerelleştirme.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
/ 61 Zekeriya Aktürk, Nezih Dağdeviren EQuiP Türkiye Delegeleri Aile Hekimliğinde Kalite Kursu Bir Kalite İyileştirme Planı (KİP) Oluşturma Grup Çalışması.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
UZAKTAN EĞİTİM Uzaktan Eğitim, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürlüğü (YUZEM) tarafından koordine edilmektedir. Üniversitemiz birinci.
Ertan Deniz Öğretim Görevlisi.
ANNE ÖLÜMLERİNİ ÖNLEME SEMPOZYUMU
Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğretim Temel Politikası (Çalıştay Raporu) Prof. Dr. Üstün Özen Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Dekanı.
Akademik Danışmanı Yrd.Doç.Dr. Aslan KAPLAN Topluluk Başkanı
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
Hacettepe Üniversitesi Toplumsal Cinsiyet Sorunlarını Araştırma Topluluğu Merve SOYSAL HÜTF D5 Öğrencisi.
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
/ 31 Doç. Dr. Zekeriya Aktürk Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi, Dönem , Erzurum Hipotez Testleri ve Kullanım Yerleri
Kantitatif Araştırma Özeti 8 Mayıs 2015
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
Golombok-Rust Evlilik Durumu Envanteri
KADIN ERKEK FIRSAT EŞİTLİĞİ KOMİSYONU
BEYKOZ AİLE VE DİNİ REHBERLİK BÜROSU. EVLİLİK OKULU ( ) 2 Mart 2016 Çarşamba Günü Başlıyor 10 Hafta boyunca, haftada 1 gün, 3 saat.
BİZ KİMİZ 2000 Yılından bu yana farklı organizasyonlarda aktif olarak görev almış; alanında uzman ve akademik anlamda ciddi projelere imza atmış bir ekibiz.
SABUNCUOĞLU ŞEREFEDDİN SAĞLIK HİZMETLERİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
T. C. ANKARA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ E ĞITIM Ş UBE M ÜDÜRLÜĞÜ WWW. ASM. GOV. TR.
Alıştırma Hocası: Mr.Muhittin KAHVECİ.  Aile psikolojisi; birey, eş ve ailelerin ilişkilerinde yaşadığı duygu, düşünce ve davranışlara odaklanır. Ve.
SHB-221 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
T.C. Yükseköğretim Kurulu
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİNE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIM SEMPOZYUMU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

YusufAlpaydın AEP Formatör Eğitimi İstanbul, 30 Kasım-06 Aralık 2012 Eğitim Materyallerini Yerelleştirme Prof. Dr. Halil EKŞİ Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü

 Dil  Üslup  İçerikte hacim değişikliği  İçerikte vurgular Yerelleştirme Nedir ? Neden Önemlidir? Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 Aile gücüne odaklanma  Aile değerlerine saygı  Kültürel değerlere saygı  Katılımcı ile eğitimcinin eşitliği Yerelleştirme Neden Önemlidir? Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 Katılımcıların programa yakınlık duymasını sağlar.  Bilinenden bilinmeyene doğru ilerlemeyi sağlar.  Yakından uzağa ilkesine uygun davranılmış olur.  Takip edilebilirliği sağlar.  Hayata aktarmada kolaylık sağlar. Yerelleştirmenin Faydaları Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 İstatistiksel veriler  Yerel sivil toplum kuruluşlarının aktaracağı bilgiler  Yerel sivil toplum kuruluşlarının yaptıkları çalışmalar  Araştırma raporları Yerelleştirme Kaynakları Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 Aile içi şiddet  Cinsel istismar  Akraba İlişkileri  Kadın erkek iletişiminde yaygın sorunlar İçerikte Yerelleştirme Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

 Çift kavramı yerine eşler kavramı  Kadın, erkek ve cinsellik ünitesinde cinsiyete göre ayrı oturum  Hısım, akraba ve evlilik ünitesinde köken aileden bağımsızlaşma konusunda eleştirel üsluptan kaçınma Dil ve Üslupta Yerelleştirme Eğitim Materyallerini Yerelleştirme

Katılımınız için teşekkürler!