LADİK İLÇESİ İLK VE ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIK DÜZEYLERİ VE OKUMA GÜDÜLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ÖĞR. GÖR. KADİR YALINKILIÇ ONDOKUZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Matematik Öğretmeni RAGIP ŞAHİN
Advertisements

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ KAÜ İÇİN BELİRLENEN NOT ARALIKLARI
BAŞLIK METNİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN 25. DÜNYA ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI ERZURUM 2011 VE BRANŞLARI HAKKINDAKİ.
Hastane İşletmeciliği Uzmanı GATA Organ Nakli Koordinatörü
REHBERLİK SERVİSİ SBS TANITIM SEMİNERİNİ SUNAR Abdullah ŞENCAN Psikolojik Danışman.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
Diferansiyel Denklemler
Nicel / Nitel Verilerde Konum ve Değişim Ölçüleri
3D DEFTER VE SES.
TIP FAKÜLTESİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİRBİRLERİNE BAKIŞ AÇILARI.
Hafta 03: Verinin Numerik Analizi (Yrd.Doç.Dr. Levent AKSOY)
Tahir Atik, Caner Turan, E.Ulaş Saz
Grafikler.
17. DÖNEM AKUPUNKTUR EĞİTİM PROGRAMINDA TEDAVİYE ALINAN 130 HASTANIN DEMOGRAFİK, KLİNİK ÖZELLİKLERİ VE TEDAVİ SONUÇLARI Dr. Derya Özmen ALPTEKİN Fiziksel.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
AST409 Astronomide Sayısal Çözümleme
EĞİTİM VE ÖĞRETİM FAALİYETLERİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
TEMEL TIP BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİ İLE KLİNİK BİLİMLER ÖĞRENCİLERİ ARASINDA MESLEĞE BAKIŞ AÇISINDAN FARK VAR MIDIR? SUNANLAR: Batuhan TAVEL, Recep KAPLAN,
VERİ İŞLEME ARAŞTIRMA SORULARI ÜRETME, VERİ TOPLAMA,
SPORUN OKUL BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
OLASILIK ve OLASILIK DAĞILIMLARI
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Kafkas Üniversitesi Kadın Sorunları Araştırma Ve Uygulama Merkez Müdürlüğü Faaliyetleri Kafkas Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Öğr.Gör.Neriman.
BÖTE BÖLÜMÜ ÖĞRETİM ELEMANLARININ WEB SİTELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Hazırlayan : Ali ARSLAN ELETRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ / 2008
yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/courses/spring2008/bby208/
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
DERS-3 İstatistiksel Dağılımlar -II Prof.Dr.Hüseyin BAŞLIGİL
OLASILIK ve KURAMSAL DAĞILIMLAR
STANDART SAPMA.
Sıklık Tablolarından Elde Edilen Tanımlayıcı İstatistikler
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
İki Ortalama Farkının Test Edilmesi
KENDİNİ DEĞERLENDİRME ENVANTERİ
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ARASINDA BESLENME BİLGİ DÜZEYLERİ VE VÜCUT KİTLE İNDEKSİ AÇISINDAN FARK VAR MIDIR? İbrahim N. I. Abuawad1, Muhammed Abdullayev1,
14.ULUSAL TURİZM KONGRESİ 2013 YILI BİLDİRİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME Prof. Dr. A. Celil ÇAKICI Mersin Üniversitesi Turizm Fakültesi.
ARAŞTIRMA TÜRLERİ Araştırma Nedir? Araştırma Türleri
Diferansiyel Denklemler
İstatistik I İstatistiğin Anlamı: İstatistik kelimesinin çeşitli anlamları vardır. Her türlü kuruluşça ülke geneli veya ülkenin daha küçük bir bölümü hakkında.
BİZ KİMİZ ? PROJESİ SONUÇ RAPORU.  TÜKD üyelerinin profilini ortaya koyabilmek amacıyla 14 sorudan oluşan bir anket formu düzenlenmiştir.  19 şubedeki.
Ölçme Sonuçlarının Değerlendirilmesi
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
İSTATİSTİK BİLGİLER Aritmetik Ortalama
Biyoistatistiğe Giriş: Temel Tanımlar ve Kavramlar
İstatistik ve Biyoistatistiğe Giriş: Temel İstatistiksel Kavramlar
DEĞİŞKEN TİPLERİ ve SPSS’ de VERİTABANI HAZIRLANMASI.
Sayısal Tanımlayıcı Teknikler
Olasılık Dağılımları ve Kuramsal Dağılışlar
Bölüm Dili İngilizce ve Türkçe Olan Öğrencilerin İnternet Ortamında İngilizce Kullanma Alışkanlıkları ve Tutumları.
MOR FETHİYE ALATAŞ MAHAMAT MAHAMAT MOUSTAPHA. ÜNİRVESİTE ÖĞRENCİLERİNİN STRESLE BAŞA ÇIKMA STİLLERİ İLE POZİTİF VE NEGATİF DUYGU ARASINDAKİ İLİŞKİ.
Yrd.Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Proje Yürütücüsü Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Yrd.Doç. Dr. Özcan PALAVAN
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
VERİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ANALİZİ
İSTATİSTİĞE GİRİŞ.
Aquatic Baby Tüketicisi Ebeveynlerin Kullandıkları Tesislere Yönelik Tatmin Düzeylerin İncelenmesi ” Aquatic Baby ” Tüketicisi Ebeveynlerin Kullandıkları.
Ezel Nur KORUR1 Erman ÖNCÜ2
Özlem Aslan1, Canan Yaranoğlu2, Betül Tosun2, Gülcan Bağcivan2
URAL, A. ve KELEŞ, Y. (2011). Türkiye’deki Üniversitelerde Çalışan Öğretim Elemanlarının Akademik Özgürlüklerine İlişkin Görüşleri. V. Lisansüstü Eğitim.
ETKİNLİK PROGRAMI 24 Kasım 2014 Saat: 17:00 Kokteyl 18:00
ÖDE5024 DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK Yüksek Lisans
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Temel Matematik 2 Diziler ve Seriler Ocak 2016 İstanbul Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

LADİK İLÇESİ İLK VE ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIK DÜZEYLERİ VE OKUMA GÜDÜLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ÖĞR. GÖR. KADİR YALINKILIÇ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMANIN AMACI Araştırmamızın başlıca amacı ayrı boyutlar çerçevesinde öğrencilerin okumaya güdüleyici etmenlere etmenlerle karşılaşma durumlarını okul ve cinsiyet değişkenleri bağlamında betimlemektir.

ARAŞTIRMA SORULARI 1. Kitap boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır? 2. Öğretmen boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır? 3. Aile boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır? 4. Arkadaş boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır?

VERİLERİN ÇÖZÜMLENMESİ Toplanan veriler SPSS 17.0 istatistik paket programına yüklenerek çözümlenmiştir. Çözümleme işleminde alt boyutları oluşturan her bir etmene ilişkin aritmetik ortalamalar ve standart sapmalar alınmış ve bu sayısal değerler tablolar halinde cinsiyet ve okul değişkenlerine göre ayrıştırılarak sunulmuştur. Çözümleme yaparken aralığı HİÇBİR ZAMAN aralığı ENDER OLARAK aralığı ARA SIRA aralığı SIK SIK aralığı HER ZAMAN olarak kodlanmıştır.

DÜZENLİ KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI