T.C ANADOLU ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ SPOR YÜKSEKOKULU KONU:Pazarlamanın Altın Kuralları HAZIRLAYAN: Selçuk Aksay.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BaŞKENT ÜNİVERSİTESİ TİcARİ BİlİMler Fakültesİ
Advertisements

REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
KURUMSAL LOGO ÇALIŞMASI Bursa İl Özel İdaresi. Logo, çizgesel tanıtımdır. Logolar kurumların isimlerinin, profil veya vizyonlarının temsil edildiği resimlerdir.
T.C Anadolu Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Konu:Sınav Kaygısı Hazırlayan Halil ibrahim Erkara.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
KOZMETİK MARKASI NASIL YARATILIR? Ayşe ÇELEBİ Doç. Celalettin R. ÇELEBİ.
BAŞARI Kazanım: Başarı ve başarısızlığa neden olan etmenleri belirler.
1. Din ve Ahlak Hakkında Neler Biliyorum ve Besmele
FİİL (EYLEM).
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
TRAFİK SORUNU Çözüm.
Örnek: Sizlere konu hakkında bilgi vereceğim.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Adlar (İsimler) Ad soylu sözcükler Fiiller
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği
Bu MTV reklamı Amerikan hükümetince yasaklandı. Sadece BİR kere gösterilebildi...
Reklamcılıkta Anna Karenina İlkesi
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK BAŞARI DURUMU Sınava Giren Öğrenci Sayısı Barajı Geçen Öğrenci Sayısı Tercih yapan Öğrenci Sayısı Tercihine Yerleşen.
Doç. Dr. Özlem ATALIK Arş. Gör. Bahri Baran KOÇAK
Hizmet İşlemleri Yönetimi Dersi Dönem Projesi Güz Dönemi.
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
GENSER BÜRO MAK.TİC.LTD ŞTİ. DÖKÜMANTASYON ÇÖZÜM ÖNERİMİZ GENSER BÜRO MAKİNALARI VE BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD ŞTİ… RENK BİZİM İŞİMİZ.
Reklamın Amaçları.
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
Günlük hayatta kullandığımız cümlelerde yapılan işi anlatan bir kelime mutlaka olmalıdır. Aşağıdaki cümlelerde yapılan işi, hareketi ve olayı anlatan kelimeleri.
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler:
Pazarlama İlkeleri.
GJHBGHJJ
Milyon Ne Kadar Büyük?. Işık bir saniyede yaklaşık olarak (üç yüz bin) kilometre yol alır.
Reklam Brief Süreci Mart 2011.
Tüketicinin ihtiyacı; Eğitim Örgütlenme (Tüketici Dernek ve Vakıflarına üye olma) Bilgilendirilme.
T.C. GİRESUN ÜNİVERSİTESİ MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI VERİ TABANI VE YÖNETİMİ Hasan SAĞLAM Veri Tabanı Örnek Çalışma (Çayın.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
TERS EĞİK ÇİZGİ HAZIRLAYAN : Emir Mutlu. TANIM Ters eğik çizgi, eğik çizginin tersi olup bilgisayar yazılımlarında art arda gelen dizinleri birbirinden.
BRANDING - MARKETING - TRADING
MODA TASARIMCILIĞI.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Grubun borsaya resmen kote edilmiş 27 şirketi vardır.
Reklam Stratejileri Radyo Ve Tv’de Reklam Yapım Teknikleri Dersi Ödevi
Ares Bilişim Sistemleri
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: GÖZDE BOZ
Fazilet Hazal Burmabıyık
Teknoloji ve Tasarım Dersi
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
SPORDA MARKALAŞMA
5.Sınıf KONUĞA İKRAM (Dinleme Metni) Hazırlayan: Ömer TÖK
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Elektronik ve Otomasyon Bölümü Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Programı Akademik Yılı.
Ürün Yönetimi ve Yeni Ürün Geliştirme
HALKLA İLİŞKİLER.
TEMİZ ENERJİ KAYNAKLARI. Enerji, sanayileşmenin alt yapısı ve günlük yaşamın vazgeçilmez bir unsurudur. Dünya devletleri ve uluslararası kuruluşlar, enerji.
Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya.
LOGO
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
HEDEF PAZAR.
Akademik Yılı Güz Dönemi Sistem Analizi ve Tasarımı I Dersi
BİLGİ EKONOMİSİNİN MALİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN TEORİK ANALİZİ
Matematik ve Hayat Hazırlayan Muhammed Sar ATLI. MATEMATİK NEDİR? Matematik, insanlık tarihinin en eski bilimlerinden biridir. Çok eskiden matematik,
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kral şakirrrrrrrr Reklam remziiiiiiiiiiiiiiiiiiii Berat başkan oleyyyyyyyyyyyyyyyy i.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

T.C ANADOLU ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ SPOR YÜKSEKOKULU KONU:Pazarlamanın Altın Kuralları HAZIRLAYAN: Selçuk Aksay

Yayılma Kurali Bir markanın gücü yayılma alanıyla ters orantılıdır

Daralma Kuralı Bir marka hedefini daraltırsa daha güçlü olur.

Tanıtım Kuralı Bir markanın doğuşu tanıtımla sağlanır reklam değil.

Reklam Kuralı Bir kere doğduktan sonra sağlıklı yaşaya bilmesi için markanın reklama ihtiyacı vardır.

Kelime Kuralı Bir marka tüketicinin aklında bir kelimeye sahip olmalıdır.

Referans Kuralı Her hangi bir markanın başarısı için vazgeçilmez unsur otantiklik iddiasıdır.

Kardeş Kuralı İkinci bir markayı piyasaya sürmek için yer ve zaman vardır.

Biçim Kuralı Bir markanın logosu gözlere uygun olarak tasarlanmalıdır.

Renk Kuralı Bir marka,ana rakibinin kullandığının tam tersi bir renk kullana bilir.

İstikrar Kuralı Marka bir gecede inşa edilmiyor.Başarı on yıllarla ölçülüyor yıllarla değil.

Ölümsüzlük Kuralı Hiçbir marka sonsuza dek yaşamaz.kimi zaman en iyi çözüm ötenazi olur.

Tekellik Kuralı Bir marka için en önemli yön,tek görünüşlü olmasıdır.