- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Web 2.0 ve E-Pazarlama
- 2 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Pazarlamanın Hedefleri Kaliteli hizmet Süreklilik Güven Müşteri memnuniyeti Pazar payını korumak/artırmak Bağlılığı artırmak En üst düzeyde kâr
- 3 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Pazarlama Taktikleri Halkla ilişkiler Reklâm Doğrudan posta Telepazarlama Internet
- 4 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Binde 4 Dünya nüfusunun dörtte biri
- 5 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Geleneksel Pazarlamadan Internet’te Pazarlamaya Geçiş Sürekli iki yönlü iletişim Maliyetlerin düşük olması Çok geniş kitleye yönelik Kampanyalar için kullanım kolaylığı Zaman ve mekân bağımsız
- 6 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Pazar Müşteriler Pazarlamacılar Ürünler-hizmetler Geleneksel Pazarlama
- 7 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Pazar Ürün-hizmet Müşteri Pazarlamacı Web 2.0
- 8 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Müşterinin E-Pazarlamaya Bakışı Fiyat karşılaştırması Ürün ya da hizmetin sunulduğu yere gidilmemesi Zaman kaybı, trafik, park yeri, kuyruklar … Diğer müşterilerin ürün ya da hizmet hakkındaki düşünceleri
- 9 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Web Sitenizin Arama Motorlarıyla Arası Nasıl? Sitenizin ve Rakiplerinizin Web Trafiği Ne Durumda?
- 10 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 11 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 12 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 13 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 14 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 15 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 16 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Google’da Olmak ya da Olmamak
- 17 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 18 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 19 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 20 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 21 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 22 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 23 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 24 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 25 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 26 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Viral Pazarlama Ağızdan ağıza pazarlamanın bir alt kategorisi Kısa zamanda fark yaratmak ve konuşulan olmak Bir ürünün, bir hizmetin ya da bir düşüncenin salgın bir virüs gibi kişiden kişiye yayılmasını sağlamaya çalışan planlı çabalar Sosyal ağların etkisi Arkadaşına gönder, yorum yap, paylaş …
- 27 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 28 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 29 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 30 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 31 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Kişi Pazarlaması
- 32 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 33 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 34 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Obama Örneği Facebook’ta 7 milyon destekçi Viral pazarlama etkisi Video dizisi (Super Obama Girl) 5. Bölüm sadece YouTube’da 16,5 milyon kere izlenmiş Advergaming (Race to White House) Gönüllüler (MySpace’de 160 bin kişilik arkadaş grubu) Tarihin en büyük bağışı
- 35 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 36 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 37 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Bir Pazarlama Ortamı Olarak Twitter
- 38 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 39 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Bazı Markalar Hakkında “Buyrun: Türk Telekom, arıza kaydında haber vermek için cep telefonu numarası kabul etmiyor...” “bayramın 1. ve 2. günü 2 saat boyunca konuşma hediyesi veriyormuş türk telekom günün her saati kullanılabilicekmiş.Helal valla” “Gloria Jeans’de TTNet Wi-fi bedava, Starbucks’da şifre vs. girmek gerekli…Ama SB’ın kahveleri daha iyi…karar veremiyor insan…”
- 40 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Tweetlemenin Dışında Eğilimler neler Potansiyel müşterilerin kullanım verileri Şikayetler neler Yanlış bilginin düzeltilmesi Güçlü yanlar Rakipler ne yapıyor
- 41 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara
- 42 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Web 2.0’ın Pazarlamaya Getirdikleri Birçok şirket reklâmlarını yaymak için önce Facebook’u sonra kendi web sitesini kulllanıyor 350 milyondan fazla kullanıcı 65 milyondan fazla kullanıcı mobil araçlarla Facebook kullanıyor Kolay ölçülebilirlik Pazar araştırmaları için çok büyük boyutlu veri havuzu Küreselleşme
- 43 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Etkin Olmak İçin Yapılması Gerekenler Müşterilerle aynı ortamda olabilmek Internet okur-yazarı potansiyel müşteriler Gelişme ve yeniliklere açıklık Etkileşim ve geri bildirim Kişiselleştirilmiş hizmetlere geçiş Takipçilerin takipçileri Her sosyal mecrada olunması gerekmiyor Producer – consumer => prosumer
- 44 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Bilgi Merkezleri İçin Sosyal ağlarda hakkınızda neler konuşuluyor Kurumsal blog Paylaşım araçları kullanımı Kullanıcıdan veri akışı RSS Kullanıcı beklentileri Mobil çözümler
- 45 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Web 2.0 ve E-Pazarlama